Vacature agent mei 2020

Auteur Topic: Vacature agent mei 2020  (gelezen 133395 keer)

0 gebruikers (en 1 gast bekijken dit topic.

Debby.po

  • Sollicitant Agent
  • Junior gebruiker
  • **
  • Berichten: 11
Reactie #10 Gepost op: 22 oktober 2019, 09:22:20
Ik onderschat het zeker niet, ben veel aan het trainen al en ben al beetje fit dus ik hoop dat het goed gaat komen. Ik kon alleen niet naar de trainingen op de vrijdagen ivm werk dus ik ben blij dat je het eerst mag oefenen.


kevin1992

  • Forum gebruiker
  • ***
  • Berichten: 61
Reactie #11 Gepost op: 22 oktober 2019, 11:15:21
@klaas klopt voor degene die de sporttest nog moeten doen download echt die PolitieConditie app.

Succes!


Sollicitant Marjolein

  • Junior gebruiker
  • **
  • Berichten: 10
Reactie #12 Gepost op: 24 oktober 2019, 08:40:21
Hallo allemaal,

Ondertussen intake al gehad, ik vond het erg spannend maar ben gelukkig uitgenodigd voor deel A op 6 november. Nu aan het voorbereiden voor alle onderdelen. Ik kan wel zeggen dat elke nieuw deel spannender is dan de vorige.

Ik heb een vraag?! Wordt je begeleid in de routing van het parkour?

Top, fijn dat je door mag naar deel A! Ik vond dat ook, elke keer een nieuwe stap en elke keer weer enorm spannend!
Inderdaad, je wordt erg goed begeleid tijdens de sporttest door de docent. Bij onze groep werd je tijdens het doen van de sporttest ook verteld of je op schema liep of als je sneller moest. Vond ik erg fijn, je weet of je tempo goed is of evt. dat je nog wat sneller moet. Voor de sporttest loop je het een aantal keer door met de docent, luister goed naar zijn tips / adviezen. Als je dit allemaal goed opslaat, is de kans heel erg klein dat je wordt teruggeroepen tijdens de sporttest (wat heel veel tijd en energie kost). Ik had de mogelijkheid om de week ervoor, de sporttest uit te zetten bij de sportschool waar ik zit. Hierdoor wist ik precies hoe mijn lichaam reageerde op deze korte intensieve prikkel. Als je deze mogelijkheid hebt, is het zeker aan te raden om de test een keer uit te zetten en deze te oefenen! Heel veel succes 6 november!


Debby.po

  • Sollicitant Agent
  • Junior gebruiker
  • **
  • Berichten: 11
Reactie #13 Gepost op: 24 oktober 2019, 23:17:23
Dankjewel Marjolein,

Oh dat is inderdaad beter zo, weetje zelf ook waar je aan toe bent en hoe sneller je moet. Waar ik sport is het lastig om de parkour te doen, maar ik heb een training schema kunnen aanvragen en hopelijk help dat voor mijn uithoudingsvermogen en kracht. Verder goed aan het trainen, wel echt erg veel spierpijn maar hopelijk is alles waard  098uo


Solstice

  • Forum gebruiker
  • ***
  • Berichten: 115
  • Aspirant eenheid Oost Nederland
Reactie #14 Gepost op: 29 oktober 2019, 15:46:30
Belangrijkste tip die ik meekreeg is om niet te hard van start te gaan. Ik nam een lekker tempo aan maar geen sprint ofzo. Vanaf halverwege ronde 3 kickt hij er goed in om het maar zo te noemen en dan moet je niet in gaan kakken en fouten maken. Mentaal voordeeltje daaraan voor mij was dat ik steeds hoorde dat ik onder het schema liep en dat geeft een boost. Waardoor ik weer steeds verder onder het schema ging lopen etc. etc.

Ik had ook de kans om het parcours een keer eerder te lopen aangezien een vriend van mij IBT docent is. Ik deed het uiteindelijk pas op de dag voor de sporttest dus dat was wel vrij kort dag maar desondanks wel gelopen en niet te gek gedaan. Ik haalde toen 2:59 en op de dag zelf kwam ik op 2:46.
Het scheelt wel als je weet wat je te wachten staat. Ik had de filmpjes al 100x bekeken om het parcours zoveel mogelijk uit mijn hoofd te leren maar het was echt wel ff aanpoten toen ik hem voor het eerst liep.
Er is echt wel over nagedacht hoe ze je in zo kort mogelijke tijd zo moe mogelijk maken.

Wat ook fijn is is als je elkaar als sollicitanten aanmoedigt en door de laatste 2 rondes heen praat zodra de coach stopt. Ik vond dat zelf wel prettig. Helaas moest ik als laatste en had bijna niemand meer adem over om me aan te moedigen haha :P

Ik zit zelf overigens in de lichting voor januari 2020 en ben bijna klaar met de hele procedure.


Fernandokamstra

  • Nieuwe gebruiker
  • *
  • Berichten: 4
Reactie #15 Gepost op: 4 november 2019, 21:57:10
Hallo allemaal,

Ook ik heb deel A gehaald. Donderdag 7 november mag ik voor deel B gaan. Hoelang duurde het bij andere sollicitanten voordat je uitslag kreeg van beide selectiedagen ?



Debby.po

  • Sollicitant Agent
  • Junior gebruiker
  • **
  • Berichten: 11
Reactie #16 Gepost op: 4 november 2019, 22:16:08
Belangrijkste tip die ik meekreeg is om niet te hard van start te gaan. Ik nam een lekker tempo aan maar geen sprint ofzo. Vanaf halverwege ronde 3 kickt hij er goed in om het maar zo te noemen en dan moet je niet in gaan kakken en fouten maken. Mentaal voordeeltje daaraan voor mij was dat ik steeds hoorde dat ik onder het schema liep en dat geeft een boost. Waardoor ik weer steeds verder onder het schema ging lopen etc. etc.

Ik had ook de kans om het parcours een keer eerder te lopen aangezien een vriend van mij IBT docent is. Ik deed het uiteindelijk pas op de dag voor de sporttest dus dat was wel vrij kort dag maar desondanks wel gelopen en niet te gek gedaan. Ik haalde toen 2:59 en op de dag zelf kwam ik op 2:46.
Het scheelt wel als je weet wat je te wachten staat. Ik had de filmpjes al 100x bekeken om het parcours zoveel mogelijk uit mijn hoofd te leren maar het was echt wel ff aanpoten toen ik hem voor het eerst liep.
Er is echt wel over nagedacht hoe ze je in zo kort mogelijke tijd zo moe mogelijk maken.

Wat ook fijn is is als je elkaar als sollicitanten aanmoedigt en door de laatste 2 rondes heen praat zodra de coach stopt. Ik vond dat zelf wel prettig. Helaas moest ik als laatste en had bijna niemand meer adem over om me aan te moedigen haha :P

Ik zit zelf overigens in de lichting voor januari 2020 en ben bijna klaar met de hele procedure.




Bedankt voor de info, ben (denk ik) goed bezig met alles en hopelijk gaat het allemaal lukken. Ik laat het jullie woensdag weten!


Debby.po

  • Sollicitant Agent
  • Junior gebruiker
  • **
  • Berichten: 11
Reactie #17 Gepost op: 4 november 2019, 22:17:36
Hallo allemaal,

Ook ik heb deel A gehaald. Donderdag 7 november mag ik voor deel B gaan. Hoelang duurde het bij andere sollicitanten voordat je uitslag kreeg van beide selectiedagen ?


Wat goed! Gefeliciteerd!
Wel snel geplant gelijk deel B!
Als ik kijk van anderen kan het tot 3-4 weken duren tot je weet of je door mag.


Solstice

  • Forum gebruiker
  • ***
  • Berichten: 115
  • Aspirant eenheid Oost Nederland
Reactie #18 Gepost op: 5 november 2019, 10:21:07
Hallo allemaal,

Ook ik heb deel A gehaald. Donderdag 7 november mag ik voor deel B gaan. Hoelang duurde het bij andere sollicitanten voordat je uitslag kreeg van beide selectiedagen ?

Ik had op 28-05 deel A, op 14-06 deel B en kreeg op 20-06 de uitslag.


Sollicitant Marjolein

  • Junior gebruiker
  • **
  • Berichten: 10
Reactie #19 Gepost op: 5 november 2019, 16:03:19
Hallo allemaal,

Ook ik heb deel A gehaald. Donderdag 7 november mag ik voor deel B gaan. Hoelang duurde het bij andere sollicitanten voordat je uitslag kreeg van beide selectiedagen ?

Bij mij is het allemaal redelijk snel gegaan. 22 augustus intakegesprek, 4 september selectiedag deel A vervolgens 17 september selectiedag deel B en had vervolgens 18 september aan het begin van de middag al uitslag van het onderzoek. Maar dat ik een dag na deel B al uitslag had is volgens mij redelijk uitzonderlijk. Bij mij zeiden ze dat ik binnen 2 weken uitslag zou krijgen.