Vacature agent mei 2020

Auteur Topic: Vacature agent mei 2020  (gelezen 134010 keer)

0 gebruikers (en 1 gast bekijken dit topic.

Sollicitant Marjolein

  • Junior gebruiker
  • **
  • Berichten: 10
Reactie #40 Gepost op: 28 november 2019, 09:16:28
Hallo allemaal!

Ik ben weer een stapje verder. Vorige week werd ik ineens gebeld door KLM Health Services om een afspraak in te plannen voor mijn medische keuring. Deze heb ik afgelopen dinsdag gehad. En aan het einde van het gesprek met de keuringsarts kreeg ik te horen dat ik door de medische keuring heen ben! Vond het nog wel een beetje spannend, mijn bloeddruk was erg aan de hoge kant (Zenuwen!) dus hiervoor had ik eigenlijk naar mijn huisarts gemoeten om opnieuw te laten meten. Maar gelukkig kon ik aantonen (d.m.v. een screenshot van mijn "ziekenhuis-portaal") dat mijn bloeddruk altijd normaal is. Heb vorige week ook een mail gehad met het verzoek z.s.m. de stukken voor de screening op te sturen, dit heb ik afgelopen maandag allemaal opgestuurd (is best nog wel wat werk). Nu dus wachten op het betrouwbaarheidsonderzoek en dan is voor mij de selectie afgerond!  098uo


SollAms

  • Junior gebruiker
  • **
  • Berichten: 28
Reactie #41 Gepost op: 6 december 2019, 11:10:22
Benieuwd wie er nog meer gesolliciteerd heeft voor de mbo-4 opleiding Regio Amsterdam 18mei 2020?
Wanneer gesolliciteerd, wanneer uitnodiging, uitslagen etc.?


Jeroen_R

  • Sollicitant Agent Zeeland - West-Brabant
  • Junior gebruiker
  • **
  • Berichten: 7
Reactie #42 Gepost op: 9 januari 2020, 07:49:09
Hi All,

Na een tijdje rondgekeken te hebben op dit forum toch maar mijzelf geregistreerd. Heb zelf veel aan de verschillende forums gehad, vooral om mijzelf gerust te stellen in de lange stille periodes tussen de verschillende selectie onderdelen  ;D. Ook ik heb gesolliciteerd voor de opleiding agent die start in mei 2020 en was benieuwd hoe het erbij staat bij iedereen? Ikzelf heb inmiddels bijna alles doorlopen en wacht nu op de uitnodiging van het BGO gesprek.


Groetjes!


Sollicitant A

  • Aspirant eenheid Den Haag wk21 2020
  • Forum gebruiker
  • ***
  • Berichten: 114
Reactie #43 Gepost op: 15 januari 2020, 12:23:55
Hallo allemaal,

Gisteren bericht gekregen dat ik selectie A en B positief afgerond heb. Nu wachten op een reactie van de recruiter voor het verdere verloop. Hoe lang duurde het bij de meeste voordat ze reactie ontvingen na de uitslag?

Alvast bedankt!


JeroenJR

  • Hoofdagent | Eenheid Rotterdam
  • Junior gebruiker
  • **
  • Berichten: 37
Reactie #44 Gepost op: 15 januari 2020, 14:10:43
Hi All,

Na een tijdje rondgekeken te hebben op dit forum toch maar mijzelf geregistreerd. Heb zelf veel aan de verschillende forums gehad, vooral om mijzelf gerust te stellen in de lange stille periodes tussen de verschillende selectie onderdelen  ;D. Ook ik heb gesolliciteerd voor de opleiding agent die start in mei 2020 en was benieuwd hoe het erbij staat bij iedereen? Ikzelf heb inmiddels bijna alles doorlopen en wacht nu op de uitnodiging van het BGO gesprek.


Groetjes!

En ik maar denken wanneer ik dit getypt had, en ik allang door de selectie ben.. blijkt het een andere naam te zijn 🤔
Alle uitspraken welke hier worden geuit, zijn op persoonlijke titel. Er mag geen verband worden gelegd met welke werkgeversorganisatie dan ook!


GB

  • Junior gebruiker
  • **
  • Berichten: 28
Reactie #45 Gepost op: 15 januari 2020, 21:13:18
Vorige week dinsdag deel B afgerond. Afgelopen zaterdag een positieve uitslag gekregen en vandaag een mail met de aanstelling voor week 21. Ben benieuwd hoe snel de procedure verder gaat lopen.


Sollicitant A

  • Aspirant eenheid Den Haag wk21 2020
  • Forum gebruiker
  • ***
  • Berichten: 114
Reactie #46 Gepost op: 15 januari 2020, 21:16:52
GB, voor welke eenheid heb je gesolliciteerd?


GB

  • Junior gebruiker
  • **
  • Berichten: 28
Reactie #47 Gepost op: 15 januari 2020, 23:33:07
GB, voor welke eenheid heb je gesolliciteerd?

Zeeland West-Brabant


Sollicitant A

  • Aspirant eenheid Den Haag wk21 2020
  • Forum gebruiker
  • ***
  • Berichten: 114
Reactie #48 Gepost op: 17 januari 2020, 12:15:22
Wie zijn er bezig met sollicitatie voor Den Haag?


Sollicitant Marjolein

  • Junior gebruiker
  • **
  • Berichten: 10
Reactie #49 Gepost op: 20 januari 2020, 13:42:13
Vorige week donderdag heb ik mijn "veiligheidsonderzoek" gehad op een politiebureau in Apeldoorn, en aan het einde kreeg ik te horen dat de screening positief was afgerond, dit vandaag ook op de mail gehad. Betekent dat ik door de screening heen ben en mag gaan starten aan de opleiding!  098uo 098uo 098uo
Super blij! Ook even gebeld met het recruitment, en zij konden mij vertellen dat ik in mei mag gaan starten!
Dus nu geduld hebben tot de vervolgstappen  :)

Hallo allemaal!

Ik ben weer een stapje verder. Vorige week werd ik ineens gebeld door KLM Health Services om een afspraak in te plannen voor mijn medische keuring. Deze heb ik afgelopen dinsdag gehad. En aan het einde van het gesprek met de keuringsarts kreeg ik te horen dat ik door de medische keuring heen ben! Vond het nog wel een beetje spannend, mijn bloeddruk was erg aan de hoge kant (Zenuwen!) dus hiervoor had ik eigenlijk naar mijn huisarts gemoeten om opnieuw te laten meten. Maar gelukkig kon ik aantonen (d.m.v. een screenshot van mijn "ziekenhuis-portaal") dat mijn bloeddruk altijd normaal is. Heb vorige week ook een mail gehad met het verzoek z.s.m. de stukken voor de screening op te sturen, dit heb ik afgelopen maandag allemaal opgestuurd (is best nog wel wat werk). Nu dus wachten op het betrouwbaarheidsonderzoek en dan is voor mij de selectie afgerond!  098uo