0 gebruikers (en 6 gasten bekijken dit topic.
Hi All,Na een tijdje rondgekeken te hebben op dit forum toch maar mijzelf geregistreerd. Heb zelf veel aan de verschillende forums gehad, vooral om mijzelf gerust te stellen in de lange stille periodes tussen de verschillende selectie onderdelen . Ook ik heb gesolliciteerd voor de opleiding agent die start in mei 2020 en was benieuwd hoe het erbij staat bij iedereen? Ikzelf heb inmiddels bijna alles doorlopen en wacht nu op de uitnodiging van het BGO gesprek.Groetjes!
GB, voor welke eenheid heb je gesolliciteerd?
Hallo allemaal!Ik ben weer een stapje verder. Vorige week werd ik ineens gebeld door KLM Health Services om een afspraak in te plannen voor mijn medische keuring. Deze heb ik afgelopen dinsdag gehad. En aan het einde van het gesprek met de keuringsarts kreeg ik te horen dat ik door de medische keuring heen ben! Vond het nog wel een beetje spannend, mijn bloeddruk was erg aan de hoge kant (Zenuwen!) dus hiervoor had ik eigenlijk naar mijn huisarts gemoeten om opnieuw te laten meten. Maar gelukkig kon ik aantonen (d.m.v. een screenshot van mijn "ziekenhuis-portaal") dat mijn bloeddruk altijd normaal is. Heb vorige week ook een mail gehad met het verzoek z.s.m. de stukken voor de screening op te sturen, dit heb ik afgelopen maandag allemaal opgestuurd (is best nog wel wat werk). Nu dus wachten op het betrouwbaarheidsonderzoek en dan is voor mij de selectie afgerond!