Vacature agent mei 2020

Auteur Topic: Vacature agent mei 2020  (gelezen 134127 keer)

0 gebruikers (en 2 gasten bekijken dit topic.

Sollicitant A

  • Aspirant eenheid Den Haag wk21 2020
  • Forum gebruiker
  • ***
  • Berichten: 114
Reactie #240 Gepost op: 25 maart 2020, 16:28:38
Dat 1-jarige opleiding is voor mij ook nieuw. Lijkt mij toch enigszins ingewikkeld maar ben benieuwd hoe ze dat vorm willen geven.

Hoop van harte dat week 21 doorgaat in ieder geval, fingers crossed 🤞🏻


Smitty

  • Hoofdagent Eenheid Amsterdam
  • Forum gebruiker
  • ***
  • Berichten: 93
Reactie #241 Gepost op: 25 maart 2020, 21:39:02
Voor wat betreft de 1-jarige opleiding.. dat wordt of dubbel duaal (3 dagen school, 2 dagen praktijk)  of na een een jaar al je stage tertielen achter elkaar voordat je je 3 strepen krijgt ;).

En de opleiding is een MBO 3 opleiding, en de doorstroom naar hoofdagent komt met de jaren..
Alle berichten zijn op persoonlijke titel.


Tomk93

  • Brigadier
  • Forum gebruiker
  • ***
  • Berichten: 103
Reactie #242 Gepost op: 26 maart 2020, 00:31:47
Ben benieuwd idd. Academie is gesloten en bij ons op het team mogen studenten alleen komen werken bij belaste diensten. Alle opdrachten en examens gaan wel door maar op een andere wijze die nog ingevuld moet worden. Ben benieuwd of dat gaat worden.

En ik hoorde ook iets van een 1 jarige opleiding. Dat moeten ze echt niet willen. Dan heb je echt te weinig tijd om startbekwaam te worden voor het werk op straat. Ben heel erg benieuwd hoe ze dat gaan doen. Naar mijn idee staat kwaliteit nog altijd voorop, volgens mij willen ze bij de nationale politie nu zo snel mogelijk agenten op straat hebben ook al is de kennis nog lang niet voldoende. Succes voor degene die gaan beginnen! Ik hoop dat het te doen is in een jaar tijd! 098uo


Jeroen_R

  • Sollicitant Agent Zeeland - West-Brabant
  • Junior gebruiker
  • **
  • Berichten: 7
Reactie #243 Gepost op: 26 maart 2020, 11:41:20
Op de site van kom bij de politie hebben ze en speciale topic aangemaakt voor vragen m.b.t. het corona virus: https://kombijde.politie.nl/faq-corona

Hier staat gelukkig dat mocht de opleiding niet strarten je aanstelling al wel in gaat en je dus salaris / vergoeding gaat ontvangen. Dit geeft voor mij een enorme geruststelling aangezien ik mijn huidige baan al opgezegd heb.

Denk dat het voor iedereen in deze fase wel een geruststelling geeft om even deze pagina door te lezen.



Loon

  • Forum gebruiker
  • ***
  • Berichten: 51
Reactie #244 Gepost op: 26 maart 2020, 12:01:25
Op de site van kom bij de politie hebben ze en speciale topic aangemaakt voor vragen m.b.t. het corona virus: https://kombijde.politie.nl/faq-corona

Hier staat gelukkig dat mocht de opleiding niet strarten je aanstelling al wel in gaat en je dus salaris / vergoeding gaat ontvangen. Dit geeft voor mij een enorme geruststelling aangezien ik mijn huidige baan al opgezegd heb.

Denk dat het voor iedereen in deze fase wel een geruststelling geeft om even deze pagina door te lezen.

Is inderdaad een geruststelling
Aspirant Eenheid Den Haag week 21 2020


Mark R

  • Junior gebruiker
  • **
  • Berichten: 22
Reactie #245 Gepost op: 26 maart 2020, 19:41:59
Op de site van kom bij de politie hebben ze en speciale topic aangemaakt voor vragen m.b.t. het corona virus: https://kombijde.politie.nl/faq-corona

Hier staat gelukkig dat mocht de opleiding niet strarten je aanstelling al wel in gaat en je dus salaris / vergoeding gaat ontvangen. Dit geeft voor mij een enorme geruststelling aangezien ik mijn huidige baan al opgezegd heb.

Denk dat het voor iedereen in deze fase wel een geruststelling geeft om even deze pagina door te lezen.

Bedankt voor de tip naar de site. Idd een prettige gedachten dat je een salaris hebt in deze tijd.


Sollicitant A

  • Aspirant eenheid Den Haag wk21 2020
  • Forum gebruiker
  • ***
  • Berichten: 114
Reactie #246 Gepost op: 27 maart 2020, 09:12:05
De informatie op de site is inderdaad geruststellend. Verder krijg ik over de wijziging van de duur van de opleiding niets gevonden.
Is dat alleen intern bekend misschien?


Woutske

  • Forum gebruiker
  • ***
  • Berichten: 85
Reactie #247 Gepost op: 27 maart 2020, 19:58:18
Screening positief en aanstelling is vandaag binnen gekomen  098uo
Aspirant Eenheid Amsterdam week 21 2020


Venture

  • Eenheid AD
  • Senior gebruiker
  • ****
  • Berichten: 1,140
Reactie #248 Gepost op: 27 maart 2020, 21:56:59
Screening positief en aanstelling is vandaag binnen gekomen  098uo

Gefeliciteerd man! Welkom collega  0098 0098


Sollicitant A

  • Aspirant eenheid Den Haag wk21 2020
  • Forum gebruiker
  • ***
  • Berichten: 114
Reactie #249 Gepost op: 27 maart 2020, 22:33:39
Gefeliciteerd Woutske! Fijn die duidelijkheid!