Vacature agent mei 2020

Auteur Topic: Vacature agent mei 2020  (gelezen 134100 keer)

0 gebruikers (en 3 gasten bekijken dit topic.

GB

  • Junior gebruiker
  • **
  • Berichten: 28
Reactie #250 Gepost op: 27 maart 2020, 23:37:24
Gefeliciteerd!!


Oscar-01

  • Aspirant agent
  • Forum gebruiker
  • ***
  • Berichten: 100
Reactie #251 Gepost op: 28 maart 2020, 05:57:34
De informatie op de site is inderdaad geruststellend. Verder krijg ik over de wijziging van de duur van de opleiding niets gevonden.
Is dat alleen intern bekend misschien?

De opleiding gaat veranderen, maar zover ik weet is er nog niks concreets.
Ik heb nu diverse varianten gehoord;
- 1jaar academie, 1 jaar gekoppeld aan peaktijkcoach.
- keuzevakken. Je gaat een keuze maken om richting handhaving/noodhulp of richting de opsporing. Zodat opleidingsduur ook verkort wordt.

Alleen ze hebben nu andere dingen om zich zorgen over te maken, tot 1 juni academies dicht. Alle aspiranten uit mijn team die nu in hun praktijktertiel zitten, zitten nu ook thuis.
Eind volgende week horen we hoe ze dat gaan oplossen vanaf wk 21 bij de tertielwisseling


Mark R

  • Junior gebruiker
  • **
  • Berichten: 22
Reactie #252 Gepost op: 28 maart 2020, 07:49:20
Screening positief en aanstelling is vandaag binnen gekomen  098uo

Gefeliciteerd.


DiNozzo

  • Landelijke Eenheid Dienst Infrastructuur
  • Senior gebruiker
  • ****
  • Berichten: 8,084
Reactie #253 Gepost op: 28 maart 2020, 12:19:08
De opleiding gaat veranderen, maar zover ik weet is er nog niks concreets.
Ik heb nu diverse varianten gehoord;
- 1jaar academie, 1 jaar gekoppeld aan peaktijkcoach.
- keuzevakken. Je gaat een keuze maken om richting handhaving/noodhulp of richting de opsporing. Zodat opleidingsduur ook verkort wordt.

De uitholling van het onderwijs gaat door...  :o
"The question that sometimes drives me hazy: Am I, or the others crazy?" — Albert Einstein


Woutske

  • Forum gebruiker
  • ***
  • Berichten: 85
Reactie #254 Gepost op: 28 maart 2020, 15:00:00
De uitholling van het onderwijs gaat door...  :o
Ik vind het ook beetje een zorgelijke ontwikkeling. Ik snap dat er enorme tekorten zijn maar als er straks niemand van de agenten meer allround inzetbaar is krijg je heel nieuw probleem
Aspirant Eenheid Amsterdam week 21 2020


BS21

  • Aspirant eenheid Den Haag
  • Junior gebruiker
  • **
  • Berichten: 7
Reactie #255 Gepost op: 28 maart 2020, 15:20:20
Na een "rommelige" sollicitatie procedure waar ik meermaals vergeten ben ondanks telefoontjes (waarop ze niet terg bellen) en mailtjes (waar gewoon niet op geantwoord word), heb ik afgelopen woensdag eindelijk mijn BGO gesprek gehad en werd mij verteld dat ik de uitslag over 3 weken mag verwachten.

Ondanks alle beloftes en toezeggingen dat mijn opzegtermijn (a.s. dinsdag) gehaald zo worden, word er nu keihard gezegd dat ik pech heb.

Zijn er andere die afgelopen week hun BGO gesprek hebben gehad? Zo ja, wat is jullie verteld over waneer je de uitslag krijgt?


Woutske

  • Forum gebruiker
  • ***
  • Berichten: 85
Reactie #256 Gepost op: 28 maart 2020, 15:24:54
Na een "rommelige" sollicitatie procedure waar ik meermaals vergeten ben ondanks telefoontjes (waarop ze niet terg bellen) en mailtjes (waar gewoon niet op geantwoord word), heb ik afgelopen woensdag eindelijk mijn BGO gesprek gehad en werd mij verteld dat ik de uitslag over 3 weken mag verwachten.

Ondanks alle beloftes en toezeggingen dat mijn opzegtermijn (a.s. dinsdag) gehaald zo worden, word er nu keihard gezegd dat ik pech heb.

Zijn er andere die afgelopen week hun BGO gesprek hebben gehad? Zo ja, wat is jullie verteld over waneer je de uitslag krijgt?
Vervelend zeg!

De druk zit flink op de ketel dus je mag hem echt binnen enkele dagen verwachten  ;)
Aspirant Eenheid Amsterdam week 21 2020


Anne1

  • Junior gebruiker
  • **
  • Berichten: 22
Reactie #257 Gepost op: 28 maart 2020, 16:24:21
Na een "rommelige" sollicitatie procedure waar ik meermaals vergeten ben ondanks telefoontjes (waarop ze niet terg bellen) en mailtjes (waar gewoon niet op geantwoord word), heb ik afgelopen woensdag eindelijk mijn BGO gesprek gehad en werd mij verteld dat ik de uitslag over 3 weken mag verwachten.

Ondanks alle beloftes en toezeggingen dat mijn opzegtermijn (a.s. dinsdag) gehaald zo worden, word er nu keihard gezegd dat ik pech heb.

Zijn er andere die afgelopen week hun BGO gesprek hebben gehad? Zo ja, wat is jullie verteld over waneer je de uitslag krijgt?

Vervelend zeg! Al waren ze bij mij best snel met de uitslag. Afgelopen maandag mijn screeningsgesprek gehad. Dinsdag de positieve uitslag en vrijdag mijn aanstellingsmail mogen ontvangen.

Dus komt goed, succes!


kevinrsd

  • Aspirant eeinheid Rotterdam
  • Junior gebruiker
  • **
  • Berichten: 24
Reactie #258 Gepost op: 28 maart 2020, 16:49:36
Na een "rommelige" sollicitatie procedure waar ik meermaals vergeten ben ondanks telefoontjes (waarop ze niet terg bellen) en mailtjes (waar gewoon niet op geantwoord word), heb ik afgelopen woensdag eindelijk mijn BGO gesprek gehad en werd mij verteld dat ik de uitslag over 3 weken mag verwachten.

Ondanks alle beloftes en toezeggingen dat mijn opzegtermijn (a.s. dinsdag) gehaald zo worden, word er nu keihard gezegd dat ik pech heb.

Zijn er andere die afgelopen week hun BGO gesprek hebben gehad? Zo ja, wat is jullie verteld over waneer je de uitslag krijgt?

Wat vervelend!
Afgelopen donderdag mijn BGO gesprek gehad en vrijdag de mail met positieve uitslag mogen ontvangen.

hoop dat je het geregeld krijgt!

groetjes


guest20700

  • Gast
Reactie #259 Gepost op: 28 maart 2020, 16:55:57
Na een "rommelige" sollicitatie procedure waar ik meermaals vergeten ben ondanks telefoontjes (waarop ze niet terg bellen) en mailtjes (waar gewoon niet op geantwoord word), heb ik afgelopen woensdag eindelijk mijn BGO gesprek gehad en werd mij verteld dat ik de uitslag over 3 weken mag verwachten.

Ondanks alle beloftes en toezeggingen dat mijn opzegtermijn (a.s. dinsdag) gehaald zo worden, word er nu keihard gezegd dat ik pech heb.

Zijn er andere die afgelopen week hun BGO gesprek hebben gehad? Zo ja, wat is jullie verteld over waneer je de uitslag krijgt?

Hoe verliep je gesprek en wat is je gevoel? Weet niet in wat voor werk situatie je zit maar je kan toch ook, in goed overleg, de situatie met je werkgever bespreken. Dus dat je naar alle waarschijnlijkheid de opleiding kan gaan starten en dan zou willen opzeggen maar je de definitieve aanstelling nog moet krijgen en dus alles onder voorbehoud.