Vacature agent mei 2020

Auteur Topic: Vacature agent mei 2020  (gelezen 133993 keer)

0 gebruikers (en 2 gasten bekijken dit topic.

guest20700

  • Gast
Reactie #260 Gepost op: 28 maart 2020, 16:56:55
Hoe verliep je gesprek en wat is je gevoel? Weet niet in wat voor werk situatie je zit maar je kan toch ook, in goed overleg, de situatie met je werkgever bespreken. Dus dat je naar alle waarschijnlijkheid de opleiding kan gaan starten en dan zou willen opzeggen maar je de definitieve aanstelling nog moet krijgen en dus alles onder voorbehoud.

Bij mij verloopt het ook verre van gestroomlijnd en is het echt flink zelf erachteraan bellen om alles geregeld te krijgen. Zit nu te wachten om het BGO gesprek en zou in week 33 kunnen starten


BS21

  • Aspirant eenheid Den Haag
  • Junior gebruiker
  • **
  • Berichten: 7
Reactie #261 Gepost op: 28 maart 2020, 17:20:32
Hoe verliep je gesprek en wat is je gevoel? Weet niet in wat voor werk situatie je zit maar je kan toch ook, in goed overleg, de situatie met je werkgever bespreken. Dus dat je naar alle waarschijnlijkheid de opleiding kan gaan starten en dan zou willen opzeggen maar je de definitieve aanstelling nog moet krijgen en dus alles onder voorbehoud.

Gesprek was prima, onderzoeker vond het allemaal wel goed maar is afhankelijk van een 2e onderzoeker die zijn rapport nakijkt.
Helaas is mijn situatie met de huidige werkgever problematisch, helemaal met COVID is de spanning om te snijden en is enige vorm van mee denken uit die hoek dan ook geen optie.

Ondertussen zegt afdeling screening letterlijk dat de situatie "kut" is en dat ik pech heb, want ze gaan het niet redden..

Bij mij verloopt het ook verre van gestroomlijnd en is het echt flink zelf erachteraan bellen om alles geregeld te krijgen. Zit nu te wachten om het BGO gesprek en zou in week 33 kunnen starten

Eigenlijk ging het mis ná het psychologisch onderzoek, steeds 2+ weken wachten op antwoord, bellen en van alles toegezegd worden. Documenten voor de screening opsturen en dan 2,5 week later pas een mail terug krijgen dat ze het niet kunnen openen bijvoorbeeld. Er is intern ook vrijwel geen communicatie lijkt- mijn partner is recruiter voor een grote Nederlandse bank en kijkt met lede ogen toe hoe dit loopt.


BS21

  • Aspirant eenheid Den Haag
  • Junior gebruiker
  • **
  • Berichten: 7
Reactie #262 Gepost op: 28 maart 2020, 17:22:05
Wat vervelend!
Afgelopen donderdag mijn BGO gesprek gehad en vrijdag de mail met positieve uitslag mogen ontvangen.

hoop dat je het geregeld krijgt!

groetjes
Vervelend zeg! Al waren ze bij mij best snel met de uitslag. Afgelopen maandag mijn screeningsgesprek gehad. Dinsdag de positieve uitslag en vrijdag mijn aanstellingsmail mogen ontvangen.

Dus komt goed, succes!
Vervelend zeg!

De druk zit flink op de ketel dus je mag hem echt binnen enkele dagen verwachten  ;)

Ze hebben nog 2 dagen.. nog even in spanning :-X


Woutske

  • Forum gebruiker
  • ***
  • Berichten: 85
Reactie #263 Gepost op: 28 maart 2020, 17:25:41
Als je positief gevoel hebt over de screening dan komt dat echt wel goed. Ze hebben mega veel mensen nodig en als de screening OK is kun je de aanstelling ook sowieso wel verwachten :)
Aspirant Eenheid Amsterdam week 21 2020


BS21

  • Aspirant eenheid Den Haag
  • Junior gebruiker
  • **
  • Berichten: 7
Reactie #264 Gepost op: 28 maart 2020, 17:33:03
De aanstelling komt wel goed zodra de screening OK is inderdaad, maar durf nu nog niet de huidige baan op te zeggen op basis van een goed gevoel.


kevinrsd

  • Aspirant eeinheid Rotterdam
  • Junior gebruiker
  • **
  • Berichten: 24
Reactie #265 Gepost op: 28 maart 2020, 19:15:28
Hoelang duurde het na het ontvangen van een positieve uitslag van de screening voordat jullie je officiële aanstellingsmail kregen ? ik heb alleen een mail ontvangen dat de screening positief was.

Hoor graag van jullie!


Sollicitant Kate

  • Junior gebruiker
  • **
  • Berichten: 7
Reactie #266 Gepost op: 28 maart 2020, 19:46:56
Hoelang duurde het na het ontvangen van een positieve uitslag van de screening voordat jullie je officiële aanstellingsmail kregen ? ik heb alleen een mail ontvangen dat de screening positief was.

Hoor graag van jullie!

Afgelopen maandag BGO-gesprek gehad, dinsdag positief bericht over de screening en woensdag al de officiële mail met de aanstelling. Ging bij mij ineens super snel. Hopelijk gaat het bij jullie ook ineens heel snel!  :)


Sollicitant A

  • Aspirant eenheid Den Haag wk21 2020
  • Forum gebruiker
  • ***
  • Berichten: 114
Reactie #267 Gepost op: 28 maart 2020, 19:51:49
Hoelang duurde het na het ontvangen van een positieve uitslag van de screening voordat jullie je officiële aanstellingsmail kregen ? ik heb alleen een mail ontvangen dat de screening positief was.

Hoor graag van jullie!

Ik had ook de dag erna uitslag en een dag later de aanstelling, dat gaat allemaal erg snel.


kevinrsd

  • Aspirant eeinheid Rotterdam
  • Junior gebruiker
  • **
  • Berichten: 24
Reactie #268 Gepost op: 28 maart 2020, 19:59:31
Ik had ook de dag erna uitslag en een dag later de aanstelling, dat gaat allemaal erg snel.


Dan zal ik hem aankomende week wel krijgen! toevallig mensen die voor Rotterdam hebben gesolliciteerd?

Groetjes


Anne1

  • Junior gebruiker
  • **
  • Berichten: 22
Reactie #269 Gepost op: 30 maart 2020, 12:32:32

Dan zal ik hem aankomende week wel krijgen! toevallig mensen die voor Rotterdam hebben gesolliciteerd?

Groetjes

Ik heb zelf gesolliciteerd voor de eenheid Zeeland West- Brabant.

Zijn er trouwens al mensen die hun aanstelling ook per post hebben ontvangen? Of gaat het tegenwoordig alleen nog over de mail?