Vacature agent mei 2020

Auteur Topic: Vacature agent mei 2020  (gelezen 134381 keer)

0 gebruikers (en 1 gast bekijken dit topic.

GB

  • Junior gebruiker
  • **
  • Berichten: 28
Reactie #270 Gepost op: 30 maart 2020, 13:55:58
Ik heb zelf gesolliciteerd voor de eenheid Zeeland West- Brabant.

Zijn er trouwens al mensen die hun aanstelling ook per post hebben ontvangen? Of gaat het tegenwoordig alleen nog over de mail?

De aanstelling heb ik alleen per mail ontvangen.


Sollicitant A

  • Aspirant eenheid Den Haag wk21 2020
  • Forum gebruiker
  • ***
  • Berichten: 114
Reactie #271 Gepost op: 30 maart 2020, 13:59:20
De aanstelling heb ik alleen per mail ontvangen.

Ik ook alleen per mail.


Sollicitant A

  • Aspirant eenheid Den Haag wk21 2020
  • Forum gebruiker
  • ***
  • Berichten: 114
Reactie #272 Gepost op: 30 maart 2020, 14:33:45
Heeft iemand op dit forum toevallig ervaring met de bemiddeling in huisvesting vanuit de politie? Zij hebben dit een tijd geleden aan mij gevraagd of ik daar gebruik van wilde maken omdat ik niet uit de buurt kom.

Tot op heden nog niets over vernomen. Opzich niet erg, maar zou graag wat ervaringen willen horen voor zover die er zijn.

Alvast bedankt.


Loon

  • Forum gebruiker
  • ***
  • Berichten: 51
Reactie #273 Gepost op: 31 maart 2020, 09:11:27
Screening positief en aanstelling is vandaag binnen gekomen  098uo

Van harte gefeliciteerd  🥳
Aspirant Eenheid Den Haag week 21 2020


Sollicitant Kate

  • Junior gebruiker
  • **
  • Berichten: 7
Reactie #274 Gepost op: 31 maart 2020, 21:56:54
Heeft iemand op dit forum toevallig ervaring met de bemiddeling in huisvesting vanuit de politie? Zij hebben dit een tijd geleden aan mij gevraagd of ik daar gebruik van wilde maken omdat ik niet uit de buurt kom.

Tot op heden nog niets over vernomen. Opzich niet erg, maar zou graag wat ervaringen willen horen voor zover die er zijn.

Alvast bedankt.

Voor Amsterdam wordt er naar mijn weten niet bemiddeld in huisvesting. Tijdens de intake werd aan alle sollicitanten gevraagd hoe zij huisvesting geregeld hadden. Hierbij werd aangegeven dat je dit zelf moest regelen voor aanvang van de opleiding.


Sollicitant A

  • Aspirant eenheid Den Haag wk21 2020
  • Forum gebruiker
  • ***
  • Berichten: 114
Reactie #275 Gepost op: 1 april 2020, 16:05:02
Voor Amsterdam wordt er naar mijn weten niet bemiddeld in huisvesting. Tijdens de intake werd aan alle sollicitanten gevraagd hoe zij huisvesting geregeld hadden. Hierbij werd aangegeven dat je dit zelf moest regelen voor aanvang van de opleiding.

Dat is mij bij de intake inderdaad ook verteld, daarom kwam het belletje van de eenheid ook wel als een (positieve) verrassing.

Betekent dat ze bij de eenheid Den Haag toch wel bemiddelen in huisvesting. Zal ook weet per regio/eenheid verschillen denk ik.


guest20700

  • Gast
Reactie #276 Gepost op: 2 april 2020, 09:15:12
Hebben jullie al bericht ontvangen of en in welke vorm jullie opleiding gaat starten? had gelezen dat je bij een aanstelling sowieso vanaf de startdatum salaris ontvangt. Heb zelf het gevoel dat de maatregelen na 28/4 niet opeens allemaal tegelijkertijd worden teruggedraaid en de noodzaak er niet (direct) is om de scholen weer te (her)openen. Zeker gezien de 'mogelijkheid' om digitaal de lessen enigszins door te laten gaan. Echter een opleiding op afstand starten lijkt mij verre van ideaal/niet mogelijk.


Woutske

  • Forum gebruiker
  • ***
  • Berichten: 85
Reactie #277 Gepost op: 2 april 2020, 09:21:53
Zover ik weet is de PA nog hard bezig met uitvogelen hoe ze de opleiding in willen gaan richten. De nood is hoog en het lijkt me dan ook niet dat ze de opleiding gaan uitstellen tot alles weer OK is. Ik verwacht dat ze theorieblokken wat naar voren gaan halen omdat die beter via het internet kunnen worden gegeven. Aan de andere kant verwacht ik dat over anderhalve maand de COVID-uitbraak wel op een punt is dat het starten van klasjes van ~20 man hervat kan worden.
Aspirant Eenheid Amsterdam week 21 2020


guest20700

  • Gast
Reactie #278 Gepost op: 2 april 2020, 14:08:17
Dan ben jij best wel optimistisch hoor, een klasje van 20 is nou niet echt realistisch. Want je bent dan niet de 'enige' klas van 24 die in het gebouw zich beweegt.... Snap je mijn punt? Maar goed, speculeren is niet nodig, we moeten het maar tot 21/4 (week voor 28/4) afwachten hoe het verder zal gaan.


GB

  • Junior gebruiker
  • **
  • Berichten: 28
Reactie #279 Gepost op: 3 april 2020, 11:44:21
Zijn er al mensen benaderd betreft het ophalen van het uniform etc?