Vacature agent mei 2020

Auteur Topic: Vacature agent mei 2020  (gelezen 133361 keer)

0 gebruikers (en 1 gast bekijken dit topic.

Ba-rt

  • Junior gebruiker
  • **
  • Berichten: 12
Reactie #310 Gepost op: 7 april 2020, 18:45:34
Iemand van regio Rotterdam al bericht gehad over het passen van de kleding / stageplaats ?

groetjes

Ik start (in principe) in week 21 in Rotterdam! Helaas nog niets gehoord over kleding of stageplaats.

Heb twee weken geleden al gemaild met vragen over huisvesting, omdat ik 2 uur moet reizen en ze wel contacten zeiden te hebben bij de woningbouwvereniging, maar heb nog geen antwoord van de recruiter.

Iemand van week 21 al iets vernomen dat de opleiding wel/niet doorgaat vanwege Corona?


Woutske

  • Forum gebruiker
  • ***
  • Berichten: 85
Reactie #311 Gepost op: 7 april 2020, 19:11:13
Ik start (in principe) in week 21 in Rotterdam! Helaas nog niets gehoord over kleding of stageplaats.

Heb twee weken geleden al gemaild met vragen over huisvesting, omdat ik 2 uur moet reizen en ze wel contacten zeiden te hebben bij de woningbouwvereniging, maar heb nog geen antwoord van de recruiter.

Iemand van week 21 al iets vernomen dat de opleiding wel/niet doorgaat vanwege Corona?
zover ik weet gaat 't gewoon door maar worst case begint 't via video calls
Aspirant Eenheid Amsterdam week 21 2020


Anne1

  • Junior gebruiker
  • **
  • Berichten: 22
Reactie #312 Gepost op: 7 april 2020, 21:52:36
zover ik weet gaat 't gewoon door maar worst case begint 't via video calls

Wat ze tegen mij hebben gezegd aan de telefoon is dat het inderdaad 18 mei gewoon begint. Hoe ze het vorm gaan geven zijn ze nu over aan het nadenken.

Hopelijk wordt de beëdiging wel een beetje leuk en niet gewoon via een skype gesprek😂


guest20700

  • Gast
Reactie #313 Gepost op: 8 april 2020, 09:00:01
Is er hier iemand die ook zijn BGO gesprek via de telefoon heeft moeten voeren? Ik heb mijn BGO over 2 weken en kijk liever in de ogen bij een goed gesprek dan dat dat via de telefoon gaat..... Gezien de corona situatie is het nu even niet anders! Iemand hier ook deze telefonische ervaring en kan die mij mededelen hoe dit is bevallen? Heb nog nooit een telefoongesprek langer dan een kwartier gevoerd dus ik ben benieuwd.

Bedankt voor de reacties en iedereen veel succes en plezier toegewenst met de start van jullie opleiding (nieuwe carrière!).


JeroenJR

  • Hoofdagent | Eenheid Rotterdam
  • Junior gebruiker
  • **
  • Berichten: 37
Reactie #314 Gepost op: 8 april 2020, 09:27:04
Iemand van regio Rotterdam al bericht gehad over het passen van de kleding / stageplaats ?

groetjes

Eenheid Rotterdam gaat niet naar Apeldoorn om de kleding te passen. In de introductieweek is er ruimte gemaakt om 'gezamenlijk' kleding te passen.
Alle uitspraken welke hier worden geuit, zijn op persoonlijke titel. Er mag geen verband worden gelegd met welke werkgeversorganisatie dan ook!


GB

  • Junior gebruiker
  • **
  • Berichten: 28
Reactie #315 Gepost op: 8 april 2020, 09:35:33
Is er hier iemand die ook zijn BGO gesprek via de telefoon heeft moeten voeren? Ik heb mijn BGO over 2 weken en kijk liever in de ogen bij een goed gesprek dan dat dat via de telefoon gaat..... Gezien de corona situatie is het nu even niet anders! Iemand hier ook deze telefonische ervaring en kan die mij mededelen hoe dit is bevallen? Heb nog nooit een telefoongesprek langer dan een kwartier gevoerd dus ik ben benieuwd.

Bedankt voor de reacties en iedereen veel succes en plezier toegewenst met de start van jullie opleiding (nieuwe carrière!).

Ja, ik heb het gesprek ook telefonisch gehad. Het is een gesprek gebaseerd op feiten, maar het was oprecht een goed en leuk telefoongesprek. Succes!


guest20700

  • Gast
Reactie #316 Gepost op: 8 april 2020, 09:57:13
Ja, ik heb het gesprek ook telefonisch gehad. Het is een gesprek gebaseerd op feiten, maar het was oprecht een goed en leuk telefoongesprek. Succes!

Kan je dat iets meer specificeren, gebaseerd op feiten? Snap enerzijds wat je bedoeld maar ik heb geen antecedenten op mijn naam staan. Volgens mij willen ze kijken hoe je bent toch en dan vragen ze dan wat over? Hoe is het gesprek eigenlijk opgebouwd en hoelang duurde die?


Fredje46

  • Junior gebruiker
  • **
  • Berichten: 5
Reactie #317 Gepost op: 8 april 2020, 11:25:23
Kan iemand mij vertellen (die de uitrusting al heeft mogen ophalen) wat er allemaal in zit?

Ben erg nieuwschierig!

Ik mag het volgende week donderdag ophalen ... en start hopelijk desondanks de huidige crisis in week 21!

8 polo’s 4 lang 4 kort, 4 broeken 2 zomer 2 winter, alles voor je koppel, je koppel en riem, 2 paar schoenen 2 paar sportschoenen, onderkleding, sportkleding, muts, pet handschoenen 2 paar 1 zomer 1 winter, veiligheidsvest met 3 hoezen, sportsokken, normale sokken, winterjas met uitneembare voering, softshel, en een geel hesje 2 dozen vol en een tas met daarin je veiligheidsvest


Mark R

  • Junior gebruiker
  • **
  • Berichten: 22
Reactie #318 Gepost op: 8 april 2020, 12:02:00
Kan je dat iets meer specificeren, gebaseerd op feiten? Snap enerzijds wat je bedoeld maar ik heb geen antecedenten op mijn naam staan. Volgens mij willen ze kijken hoe je bent toch en dan vragen ze dan wat over? Hoe is het gesprek eigenlijk opgebouwd en hoelang duurde die?

Maak je niet te druk over de bgo. De man waar ik mee sprak zei als eerste dat ik zelf al wist of ik het gesprek goed of slecht af sloot. En hij had gelijk. Belangrijkste is dat je gewoon eerlijk antwoord geeft veel moeilijker is het niet. Ze vragen eigelijk van alles over je leven: wie is je familie met wie ga je om en hoe reageer je op bepaalde situaties. Bij mij duurde het gesprek 2,5 uur en heb het als een prettig gesprek ervaren. Als je niets geks op je kerfstok hebt is het een normaal relaxt gesprek.



guest20700

  • Gast
Reactie #319 Gepost op: 8 april 2020, 12:38:51
Nee heb niks op mijn kerfstok hoewel ik ook geen brave hendrik ben geweest maar niks om me 'echt' voor te schamen of bang voor te zijn. Ben nergens bang voor maar je word wel zenuwachtig gemaakt, 'we weten alles van je'.......... Anyway komt goed, hopelijk snel definitieve aanstelling dan kan ik ook stappen maken bij mijn huidige job.