Vacature agent mei 2020

Auteur Topic: Vacature agent mei 2020  (gelezen 134237 keer)

0 gebruikers (en 1 gast bekijken dit topic.

Sollicitant A

  • Aspirant eenheid Den Haag wk21 2020
  • Forum gebruiker
  • ***
  • Berichten: 114
Reactie #330 Gepost op: 11 april 2020, 21:52:27
Zijn er trouwens al mensen die hun huidige baan hebben opgezegd? Ik durf het niet goed ivm de onzekerheid over de start van de opleiding etc.

Hoi Anne,

Er is garantie dat als je de aanstelling binnen hebt voor week 21, 18 mei, dat je vanaf dan je salaris/vergoeding ontvangt.

Dus op dat gebied geen risico.

En dan er mag nog steeds vanuit gegaan worden dat het doorgaat, alleen op welke manier is nog onzeker.


Woutske

  • Forum gebruiker
  • ***
  • Berichten: 85
Reactie #331 Gepost op: 11 april 2020, 22:05:18
Zijn er trouwens al mensen die hun huidige baan hebben opgezegd? Ik durf het niet goed ivm de onzekerheid over de start van de opleiding etc.
Als je aanstelling binnen is krijg je gewoon salaris vanaf de 18e  ;)
Aspirant Eenheid Amsterdam week 21 2020


Hii

  • Junior gebruiker
  • **
  • Berichten: 13
Reactie #332 Gepost op: 12 april 2020, 08:45:32
Zijn er trouwens al mensen die hun huidige baan hebben opgezegd? Ik durf het niet goed ivm de onzekerheid over de start van de opleiding etc.
Ja, was ook niet echt een keuze gezien mijn opzegtermijn. Maar je krijgt inderdaad gewoon betaald vanaf de 18e dus die onzekerheid heb je al niet. En hoe of wanneer de opleiding begint is even afwachten maar dat vind ik zelf allemaal niet zo spannend. Ik zie het vanzelf wel.


BS21

  • Aspirant eenheid Den Haag
  • Junior gebruiker
  • **
  • Berichten: 7
Reactie #333 Gepost op: 12 april 2020, 12:18:09
Zijn er trouwens al mensen die hun huidige baan hebben opgezegd? Ik durf het niet goed ivm de onzekerheid over de start van de opleiding etc.

Na ontvangst van aanstelling heb ik mijn baan opgezegd, of de opleiding start of niet, je krijgt gewoon salaris.

Hier staat wat handige info: https://kombijde.politie.nl/faq-corona


Mark R

  • Junior gebruiker
  • **
  • Berichten: 22
Reactie #334 Gepost op: 12 april 2020, 12:21:58
Zijn er trouwens al mensen die hun huidige baan hebben opgezegd? Ik durf het niet goed ivm de onzekerheid over de start van de opleiding etc.

Als je een aanstelling binnen hebt krijg je vanaf week 21 ook salaris. Staat op de site van kom bij de politie. Link erna staat ergens hierboven.


Sollicitant Kate

  • Junior gebruiker
  • **
  • Berichten: 7
Reactie #335 Gepost op: 12 april 2020, 14:06:33
Zijn er trouwens al mensen die hun huidige baan hebben opgezegd? Ik durf het niet goed ivm de onzekerheid over de start van de opleiding etc.

Ja, ik heb mijn ontslag ingediend. Net op tijd voor mijn opzegtermijn  ;D

Ik ben alleen wat afwachtend met het zoeken naar een kamer/woning. Het is inderdaad nog vrij onduidelijk hoe de opleiding wordt vormgegeven. Gelukkig krijgen wij drie weken voor de start van de opleiding meer duidelijkheid!  098uo



Sollicitant A

  • Aspirant eenheid Den Haag wk21 2020
  • Forum gebruiker
  • ***
  • Berichten: 114
Reactie #336 Gepost op: 12 april 2020, 16:30:13
Ik ben ook benieuwd op welke opleidingslocatie ik mag starten. Had namelijk bij de vacature gezien dat er een klas van eenheid Den Haag in Leusden gaat starten. Dat is ook van belang om te weten voor de huisvesting.

Komt dichtbij gelukkig!😁


Anne1

  • Junior gebruiker
  • **
  • Berichten: 22
Reactie #337 Gepost op: 12 april 2020, 18:35:52
Ik ben ook benieuwd op welke opleidingslocatie ik mag starten. Had namelijk bij de vacature gezien dat er een klas van eenheid Den Haag in Leusden gaat starten. Dat is ook van belang om te weten voor de huisvesting.

Komt dichtbij gelukkig!😁

Ik ga zelf ook naar Leusden. Had gesolliciteerd  voor de eenheid Zeeland- West brabant waarvoor de locatie normaal Eindhoven zou zijn. Wat betreft huisvesting is er nog niks geregeld. Maar ze zijn er wel mee bezig. Ook komt er een flinke reiskostenvergoeding dus dat is wel weer mooi.  En natuurlijk een gloednieuwe locatie :)


DiNozzo

  • Landelijke Eenheid Dienst Infrastructuur
  • Senior gebruiker
  • ****
  • Berichten: 8,084
Reactie #338 Gepost op: 12 april 2020, 19:25:52
Mwah... je kan veel van Leusden zeggen maar nieuw zou ik het niet willen noemen  998765
"The question that sometimes drives me hazy: Am I, or the others crazy?" — Albert Einstein


Anne1

  • Junior gebruiker
  • **
  • Berichten: 22
Reactie #339 Gepost op: 12 april 2020, 20:52:55
Mwah... je kan veel van Leusden zeggen maar nieuw zou ik het niet willen noemen  998765

Hahaha niet? Dat hebben ze mij wel wijs gemaakt😂 Ze weten het wel te verkopen in ieder geval.