Vacature agent mei 2020

Auteur Topic: Vacature agent mei 2020  (gelezen 134241 keer)

0 gebruikers (en 1 gast bekijken dit topic.

GB

  • Junior gebruiker
  • **
  • Berichten: 28
Reactie #340 Gepost op: 13 april 2020, 11:48:51
Ik ga zelf ook naar Leusden. Had gesolliciteerd  voor de eenheid Zeeland- West brabant waarvoor de locatie normaal Eindhoven zou zijn. Wat betreft huisvesting is er nog niks geregeld. Maar ze zijn er wel mee bezig. Ook komt er een flinke reiskostenvergoeding dus dat is wel weer mooi.  En natuurlijk een gloednieuwe locatie :)

Ook ik heb voor eenheid Zeeland-West-Brabant gesolliciteerd en ga wel naar PA Eindhoven.


Anne1

  • Junior gebruiker
  • **
  • Berichten: 22
Reactie #341 Gepost op: 13 april 2020, 12:28:34
Ook ik heb voor eenheid Zeeland-West-Brabant gesolliciteerd en ga wel naar PA Eindhoven.

Kijk dat is beter! Volgens mij hebben ze het 50/50 gedaan. Een klas in Eindhoven en een in Leusden.


guest20700

  • Gast
Reactie #342 Gepost op: 13 april 2020, 16:01:52
Hebben jullie al iets gehoord wanneer en in welke vorm jullie opleiding gaat starten?


Anne1

  • Junior gebruiker
  • **
  • Berichten: 22
Reactie #343 Gepost op: 14 april 2020, 12:36:28
Hebben jullie al iets gehoord wanneer en in welke vorm jullie opleiding gaat starten?

Ik nog helemaal niks. Ook niet over het uniform ophalen etc. Dus ik ga eind deze week even bellen. Begin een beetje ongeduldig te worden hahah


Sollicitant A

  • Aspirant eenheid Den Haag wk21 2020
  • Forum gebruiker
  • ***
  • Berichten: 114
Reactie #344 Gepost op: 15 april 2020, 17:29:51
Ik nog helemaal niks. Ook niet over het uniform ophalen etc. Dus ik ga eind deze week even bellen. Begin een beetje ongeduldig te worden hahah

Haha, ik heb eind vorige week toegegeven aan mijn ongeduld en toen was er nog niets bekend. Maar voor jezelf kan navragen al even wat rust geven.

Iemand nog nieuws voor wat betreft verdere stappen, etc?


Woutske

  • Forum gebruiker
  • ***
  • Berichten: 85
Reactie #345 Gepost op: 15 april 2020, 17:33:08
Haha, ik heb eind vorige week toegegeven aan mijn ongeduld en toen was er nog niets bekend. Maar voor jezelf kan navragen al even wat rust geven.

Iemand nog nieuws voor wat betreft verdere stappen, etc?
Volgende week vrijdag uniform ophalen in Apeldoorn, aantal andere aspiranten voor eenheid Amsterdam hebben dat afgelopen vrijdag gedaan. Volgens mij wisselt het per eenheid hoe dit wordt aangepakt...
Aspirant Eenheid Amsterdam week 21 2020


Sollicitant A

  • Aspirant eenheid Den Haag wk21 2020
  • Forum gebruiker
  • ***
  • Berichten: 114
Reactie #346 Gepost op: 15 april 2020, 18:41:42
Volgende week vrijdag uniform ophalen in Apeldoorn, aantal andere aspiranten voor eenheid Amsterdam hebben dat afgelopen vrijdag gedaan. Volgens mij wisselt het per eenheid hoe dit wordt aangepakt...

Dat is in ieder geval al leuk nieuws! Veel succes en plezier alvast!


kevinrsd

  • Aspirant eeinheid Rotterdam
  • Junior gebruiker
  • **
  • Berichten: 24
Reactie #347 Gepost op: 15 april 2020, 20:39:00
Ik start (in principe) in week 21 in Rotterdam! Helaas nog niets gehoord over kleding of stageplaats.

Heb twee weken geleden al gemaild met vragen over huisvesting, omdat ik 2 uur moet reizen en ze wel contacten zeiden te hebben bij de woningbouwvereniging, maar heb nog geen antwoord van de recruiter.

Iemand van week 21 al iets vernomen dat de opleiding wel/niet doorgaat vanwege Corona?

Toevallig ondertussen al wat meer gehoord over huisvestiging of stageplaats?



DiNozzo

  • Landelijke Eenheid Dienst Infrastructuur
  • Senior gebruiker
  • ****
  • Berichten: 8,084
Reactie #348 Gepost op: 15 april 2020, 20:56:11
Hahaha niet? Dat hebben ze mij wel wijs gemaakt😂 Ze weten het wel te verkopen in ieder geval.

De locatie in Leusden is in een ver verleden al een politieschool geweest. Het heette toen De Boskamp. Het pand is nadat de politieschool er vertrok een locatie van de IBT-centrum van Midden Nederland en de LE geworden. Het pand is erg gedateerd maar voldoet nog wel aan alle eisen.
"The question that sometimes drives me hazy: Am I, or the others crazy?" — Albert Einstein


Ba-rt

  • Junior gebruiker
  • **
  • Berichten: 12
Reactie #349 Gepost op: 16 april 2020, 11:11:52
Toevallig ondertussen al wat meer gehoord over huisvestiging of stageplaats?

Nog helemaal niets. Het is bijna nog maar één maand voor aanvang. In eerdere mail werd wel verteld dat er 3 weken voor aanvang meer bekend zou worden gemaakt voor de start. Dus ik hoop dat we in ieder geval 3 weken van tevoren bericht krijgen.

Heeft iemand iets gehoord dat Rotterdam iets regelt initieert qua huisvesting?