Vacature agent mei 2020

Auteur Topic: Vacature agent mei 2020  (gelezen 133968 keer)

0 gebruikers (en 2 gasten bekijken dit topic.

Ba-rt

  • Junior gebruiker
  • **
  • Berichten: 12
Reactie #350 Gepost op: 16 april 2020, 11:15:27
Weet iemand een beetje hoe de lesstof er in de eerste maanden van de academie uitziet? Om een inschatting te kunnen maken of afstandsonderwijs mogelijk is.

Hoe doen de huidige klassen het die nu niet in praktijkperiodes zitten?


Aquarius

  • Junior gebruiker
  • **
  • Berichten: 37
Reactie #351 Gepost op: 16 april 2020, 11:37:37
Ik zit in Leusden op de academie. Er wordt les op afstand gegeven door middel van opdrachten, lessen via ms teams, groepsopdrachten via ms teams etc. We hebben allemaal een thuiswerkaccount gekregen zodat we thuis ook op het intranet kunnen.
Hoe ze het voor de nieuwe studenten willen invullen, en of dat mogelijk is kan ik echt niet zeggen. Persoonlijk vind ik dat je  dan wel dingen gaat missen qua groepsvorming etc. Dit kan natuurlijk later komen, maar de groepstrainingsdagen die wij hebben gehad in de tweede week heeft echt aan de onderlinge band bijgedragen. De eerste weken zijn heel erg wennen en kunnen ook onduidelijk zijn (onder het motto van: welkom bij de politie, hahah). Dus dat is via digitaal onderwijs nog lastiger.
Echter hebben ze natuurlijk gewoon nieuwe agenten nodig, dus ik snap het als ze niet willen dat daar vertraging in komt.


kevinrsd

  • Aspirant eeinheid Rotterdam
  • Junior gebruiker
  • **
  • Berichten: 24
Reactie #352 Gepost op: 16 april 2020, 16:07:18
Zojuist deze mail ontvangen.


Sollicitant A

  • Aspirant eenheid Den Haag wk21 2020
  • Forum gebruiker
  • ***
  • Berichten: 114
Reactie #353 Gepost op: 16 april 2020, 16:08:43
Dat bericht heb ik inderdaad ook net ontvangen.


guest20700

  • Gast
Reactie #354 Gepost op: 16 april 2020, 18:25:36
in ieder geval erg positief dat jullie geen studievertraging oplopen en 'gewoon' gaan starten!


Sollicitant A

  • Aspirant eenheid Den Haag wk21 2020
  • Forum gebruiker
  • ***
  • Berichten: 114
Reactie #355 Gepost op: 16 april 2020, 19:14:40
Ik zie op de “kom bij de politie” site wel een wijziging ten opzichte van de laatste wijziging, namelijk onderstaande staat er nu:

5. Ik ga in week 17 starten met de opleiding / ik ga in week 21 starten met de opleiding. Kan ik ervan uitgaan dat dat doorgaat?

De startdatum van je opleiding wijzigt, de oorspronkelijk afgesproken startdatum van je aanstelling bij de politie niet. Je krijgt van de Politieacademie persoonlijk bericht over het (gewijzigde) moment waarop jouw opleiding start.


kevinrsd

  • Aspirant eeinheid Rotterdam
  • Junior gebruiker
  • **
  • Berichten: 24
Reactie #356 Gepost op: 16 april 2020, 19:49:27
Ik zie op de “kom bij de politie” site wel een wijziging ten opzichte van de laatste wijziging, namelijk onderstaande staat er nu:

5. Ik ga in week 17 starten met de opleiding / ik ga in week 21 starten met de opleiding. Kan ik ervan uitgaan dat dat doorgaat?

De startdatum van je opleiding wijzigt, de oorspronkelijk afgesproken startdatum van je aanstelling bij de politie niet. Je krijgt van de Politieacademie persoonlijk bericht over het (gewijzigde) moment waarop jouw opleiding start


Vreemd dat ze dan die mail vandaag sturen.


Ba-rt

  • Junior gebruiker
  • **
  • Berichten: 12
Reactie #357 Gepost op: 16 april 2020, 19:57:18
Fijn dat het nog redelijkerwijs door kan gaan @aquarius, scheelt wel.

Heel verwarrend; eerst de mail, dan de FAQ-pagina. Ben benieuwd!


Sollicitant A

  • Aspirant eenheid Den Haag wk21 2020
  • Forum gebruiker
  • ***
  • Berichten: 114
Reactie #358 Gepost op: 16 april 2020, 21:38:19
Fijn dat het nog redelijkerwijs door kan gaan @aquarius, scheelt wel.

Heel verwarrend; eerst de mail, dan de FAQ-pagina. Ben benieuwd!

Vind de mail en de FAQ samen ook verwarrend. Lijkt niet met elkaar overeen te komen. Even afwachten tot maandag 27-04. ( 3 weken voor aanvang).


Sollicitant A

  • Aspirant eenheid Den Haag wk21 2020
  • Forum gebruiker
  • ***
  • Berichten: 114
Reactie #359 Gepost op: 17 april 2020, 07:09:47
Na een nachtje slapen heb ik bedacht dat dat ook kan slaan op de start week 17. En dat wij een mail gekregen dat die startdatum wijziging (nog) niet voor ons geldt.

Denk dat het zo is eigenlijk.