Vacature agent mei 2020

Auteur Topic: Vacature agent mei 2020  (gelezen 133438 keer)

0 gebruikers (en 1 gast bekijken dit topic.

Oscar-01

  • Aspirant agent
  • Forum gebruiker
  • ***
  • Berichten: 100
Reactie #380 Gepost op: 19 april 2020, 23:58:05
Kwa plekken is het in mijn geval wat lastiger. Ik ben in de race voor de politiekundige opleiding en daar is het echt heel erg schaars! Mijn opleiding word sowieso gegeven in Appeldoorn. Dus met andere woorden: jij geeft aan even afwachten totdat ik een positieve terugkoppeling heb ontvangen? Hoelang duurt het ongeveer voordat ze je salaris kunnen berekenen? Lijkt mij niet echt een hele lastige kwestie maar alles bij de politie duurt lang dus ik reken nergens op hahaha

Bij je BGO kan je aangeven dat je met je opzegtermijn zit. Degene die het BGO afneemt, kan best een indicatie geven hoelang hij/zij daarvoor nodig heeft.
Ik had hem bijvoorbeeld binnen 2 dagen al binnen, maar het kan langer duren natuurlijk.

Daarna goed contact onderhouden met recruiter. Ze hebben een X aantal opleidingsplaatsen. Als er meer geschikte kandidaten zijn, dan gaan ze die doorschuiven naar een volgend instroommoment.



guest20700

  • Gast
Reactie #381 Gepost op: 20 april 2020, 10:07:14
Het aangeven tijdens het BGO gesprek zal ik zeker doen! Het contact met de recruiter verloopt voor mij best wel stroef dus, althans ik krijg hem niet tot nauwelijks te pakken. Heb zojuist even zijn voicemail ingesproken en aangegeven dat ik morgen het BGO gesprek heb en graag hoor hoe de procedure verder zal gaan... Hopelijk word ik teruggebeld en anders bel ik hem zodra de BGO positief is afgerond. Hoe die plekken nou worden toebedeeld blijft voor mij een beetje vaag. Mij is verteld dat ik onder voorbehoud ben geplaatst voor week 33, door zowel recruiter als W&S... Daar houd ik me maar aan vast en hoop dus niet dat ik het alsnog (tijdelijk) niet door kan gaan..... Pff stress stress stress maar ik verwacht en hoop gewoon dat na een positief BGO ik gewoon links of rechtsom een aanstelling ga krijgen


Loon

  • Forum gebruiker
  • ***
  • Berichten: 51
Reactie #382 Gepost op: 21 april 2020, 09:03:45
Brengt inderdaad een hoop stress met zich mee. Ik hoop dat het goed gaat komen en heel veel succes vandaag.

Aspirant Eenheid Den Haag week 21 2020


GB

  • Junior gebruiker
  • **
  • Berichten: 28
Reactie #383 Gepost op: 21 april 2020, 09:52:11
Heeft iemand al meer informatie ontvangen over het ophalen van het uniform?

*Eenheid Zeeland - West-Brabant


Jeroen_R

  • Sollicitant Agent Zeeland - West-Brabant
  • Junior gebruiker
  • **
  • Berichten: 7
Reactie #384 Gepost op: 21 april 2020, 10:02:38
Heeft iemand al meer informatie ontvangen over het ophalen van het uniform?

*Eenheid Zeeland - West-Brabant

Nee, ik helaas ook nog niet (Ik ben ook van eenheid Zeeland - West-Brabant PA Eindhoven)


Anne1

  • Junior gebruiker
  • **
  • Berichten: 22
Reactie #385 Gepost op: 21 april 2020, 10:25:41
Heeft iemand al meer informatie ontvangen over het ophalen van het uniform?

*Eenheid Zeeland - West-Brabant

Volgens mij krijgen we daar pas info over als de HR afdeling je aanstelling heeft verwerkt. Daar zijn ze in ieder geval bij mij nog mee bezig. En ik heb mijn aanstelling eind maart ontvangen. Dus ik vrees dat we nog wel even geduld moeten hebben...


KG

  • Junior gebruiker
  • **
  • Berichten: 11
Reactie #386 Gepost op: 21 april 2020, 11:45:17
Heeft iemand al meer informatie ontvangen over het ophalen van het uniform?

*Eenheid Zeeland - West-Brabant

Ik heb net gebeld om een afspraak te maken. De eerste plek die er is, is pas 11 juni! Eerder geen mogelijkheden meer.  :-\


Anne1

  • Junior gebruiker
  • **
  • Berichten: 22
Reactie #387 Gepost op: 21 april 2020, 11:52:33
Ik heb net gebeld om een afspraak te maken. De eerste plek die er is, is pas 11 juni! Eerder geen mogelijkheden meer.  :-\

Pfff je geduld wordt wel echt heel erg op de proef gesteld haha! Heb jij gewoon op eigen initiatief gebeld? Of heb je al een mail ontvangen dat je een afspraak mocht gaan maken?


KG

  • Junior gebruiker
  • **
  • Berichten: 11
Reactie #388 Gepost op: 21 april 2020, 12:04:27
Pfff je geduld wordt wel echt heel erg op de proef gesteld haha! Heb jij gewoon op eigen initiatief gebeld? Of heb je al een mail ontvangen dat je een afspraak mocht gaan maken?

Zelf eerst geïnformeerd bij de recruiter. Daarna kon ik bellen voor een afspraak.
Een grote groep heeft dus bij start van de opleiding nog geen uitrusting.
Wellicht vormt het geen probleem als er tot die tijd nog geen fysiek onderwijs wordt gegeven.


GB

  • Junior gebruiker
  • **
  • Berichten: 28
Reactie #389 Gepost op: 21 april 2020, 13:48:29
Ik heb ook gebeld om een afspraak te maken, 12 juni eerste mogelijkheid. Recruitment heb ik eerst gebeld alvorens de afspraak.