Vacature agent mei 2020

Auteur Topic: Vacature agent mei 2020  (gelezen 133423 keer)

0 gebruikers (en 2 gasten bekijken dit topic.

Anne1

  • Junior gebruiker
  • **
  • Berichten: 22
Reactie #390 Gepost op: 21 april 2020, 13:59:13
Ik heb ook gebeld om een afspraak te maken, 12 juni eerste mogelijkheid. Recruitment heb ik eerst gebeld alvorens de afspraak.

Mooi!

Ik heb dus geen idee wie ik hierover moet contacten aangezien ik misschien wel 5 verschillende recruiters heb gehad dit hele proces. Zal eens kijken of ze me misschien via het algemene nummer wat meer informatie kunnen geven.


guest20700

  • Gast
Reactie #391 Gepost op: 21 april 2020, 14:03:54
Ik heb zojuist het BGO gesprek telefonisch gehad, waren binnen 45 minuten erdoorheen en ik kreeg direct te horen dat het positief was. TOP! Echter direct daarna de recruiter gebeld, kreeg hem nu wel te pakken, en gehoord dat het niet duidelijk is of de opleiding door gaat........ Dat is dus even afwachten maar we worden dan (als het goed is) doorgezet naar een later startmoment. Wel van de ene emotie in de andere maar ik ben enorm blij en verwacht dat het nu niet meer mis kan gaan.


BS21

  • Aspirant eenheid Den Haag
  • Junior gebruiker
  • **
  • Berichten: 7
Reactie #392 Gepost op: 21 april 2020, 14:23:39
Zojuist een mail ontvangen dat voor eenheid Den Haag geprobeerd gaat worden om eind mei de beëdiging te plannen.
Helaas wel zonder genodigden/ uniformen en feestelijkheden- maar dat is even niet anders.


GB

  • Junior gebruiker
  • **
  • Berichten: 28
Reactie #393 Gepost op: 21 april 2020, 14:41:12
Mooi!

Ik heb dus geen idee wie ik hierover moet contacten aangezien ik misschien wel 5 verschillende recruiters heb gehad dit hele proces. Zal eens kijken of ze me misschien via het algemene nummer wat meer informatie kunnen geven.

Het algemene nummer bellen van je eenheid, wellicht kom je dan verder.


Sollicitant A

  • Aspirant eenheid Den Haag wk21 2020
  • Forum gebruiker
  • ***
  • Berichten: 114
Reactie #394 Gepost op: 21 april 2020, 16:18:26
Ook ik heb vandaag diverse berichten gekregen vanuit de politie.

1. De beëdiging wanneer en hoe die er waarschijnlijk uit gaat zien. Dit zal waarschijnlijk plaatsvinden op 29 mei.

2. Bericht dat ik een afspraak kan maken voor het passen en ophalen. Hiervoor direct gebeld en ik mag 15 juni.

Kortom fijn dat er weer schot in de zaak zit!

Dit alles voor eenheid Den Haag.


Loon

  • Forum gebruiker
  • ***
  • Berichten: 51
Reactie #395 Gepost op: 21 april 2020, 16:34:21
Ik heb zojuist het BGO gesprek telefonisch gehad, waren binnen 45 minuten erdoorheen en ik kreeg direct te horen dat het positief was. TOP! Echter direct daarna de recruiter gebeld, kreeg hem nu wel te pakken, en gehoord dat het niet duidelijk is of de opleiding door gaat........ Dat is dus even afwachten maar we worden dan (als het goed is) doorgezet naar een later startmoment. Wel van de ene emotie in de andere maar ik ben enorm blij en verwacht dat het nu niet meer mis kan gaan.

Nu even afwachten maar je bent in ieder geval door. Van harte gefeliciteerd  098uo
Aspirant Eenheid Den Haag week 21 2020


guest20700

  • Gast
Reactie #396 Gepost op: 21 april 2020, 23:07:26
Nu even afwachten maar je bent in ieder geval door. Van harte gefeliciteerd  098uo

Bedankt!!! Ben heel erg blij en gaat echt wel goed komen. In het ergste geval word het januari maar ik ga dus aangesteld worden als politiekundige  098uo


Sollicitant A

  • Aspirant eenheid Den Haag wk21 2020
  • Forum gebruiker
  • ***
  • Berichten: 114
Reactie #397 Gepost op: 22 april 2020, 06:52:10
Bedankt!!! Ben heel erg blij en gaat echt wel goed komen. In het ergste geval word het januari maar ik ga dus aangesteld worden als politiekundige  098uo

Gefeliciteerd en fijn dat het traject er op zit! Nu even afwachten voor je. Maar het is gelukt!


Loon

  • Forum gebruiker
  • ***
  • Berichten: 51
Reactie #398 Gepost op: 22 april 2020, 10:31:37
Bedankt!!! Ben heel erg blij en gaat echt wel goed komen. In het ergste geval word het januari maar ik ga dus aangesteld worden als politiekundige  098uo

Echt balen allemaal, maar we zijn gelukkig allemaal enthousiast en hebben er onwijs veel zin in. Dat scheelt, moeten alleen heel erg geduldig zijn.
Aspirant Eenheid Den Haag week 21 2020


guest20700

  • Gast
Reactie #399 Gepost op: 22 april 2020, 10:55:04
Echt balen allemaal, maar we zijn gelukkig allemaal enthousiast en hebben er onwijs veel zin in. Dat scheelt, moeten alleen heel erg geduldig zijn.

Geduld is een maar de onzekerheid is het tweede. Dat frustreert bij mij het meeste omdat je zoveel tegenstrijdige berichten krijgt.... Je weet op een gegeven moment echt niet meer waar je aan toe bent. Op moment dat je de moed echt ff kwijt bent gebeurd er ineens weer iets positiefs, een mailtje oid, waardoor je weer opfleurt? Wie herkent dit  0098