Vacature agent mei 2020

Auteur Topic: Vacature agent mei 2020  (gelezen 133971 keer)

0 gebruikers (en 1 gast bekijken dit topic.

Woutske

  • Forum gebruiker
  • ***
  • Berichten: 85
Reactie #400 Gepost op: 22 april 2020, 11:23:09
Geduld is een maar de onzekerheid is het tweede. Dat frustreert bij mij het meeste omdat je zoveel tegenstrijdige berichten krijgt.... Je weet op een gegeven moment echt niet meer waar je aan toe bent. Op moment dat je de moed echt ff kwijt bent gebeurd er ineens weer iets positiefs, een mailtje oid, waardoor je weer opfleurt? Wie herkent dit  0098
Blijf gewoon beseffen dat er allemaal mensen fulltime aan het werk zijn om de opleidingen op tijd te laten starten in deze chaotische tijden ;) Iedereen wil dat de opleidingen goed en op tijd starten, zowel jij als de mensen van HRM en je eenheid :)

Zie het als een voorbereiding op het politiewerk. Ene moment heb je een leuk incident en het andere moment iets verschrikkelijks. Dat hoort er allemaal bij zo lang het in grote lijnen maar leuk blijft, en volgens mij is dat zo want je gaat straks aan de slag bij de politie :)
Aspirant Eenheid Amsterdam week 21 2020


Loon

  • Forum gebruiker
  • ***
  • Berichten: 51
Reactie #401 Gepost op: 22 april 2020, 11:51:03
Geduld is een maar de onzekerheid is het tweede. Dat frustreert bij mij het meeste omdat je zoveel tegenstrijdige berichten krijgt.... Je weet op een gegeven moment echt niet meer waar je aan toe bent. Op moment dat je de moed echt ff kwijt bent gebeurd er ineens weer iets positiefs, een mailtje oid, waardoor je weer opfleurt? Wie herkent dit  0098

Zooooooooo herkenbaar  :)
Aspirant Eenheid Den Haag week 21 2020


guest20700

  • Gast
Reactie #402 Gepost op: 22 april 2020, 20:03:33
Nog een vraagje: is de bevesting's mail dat je BGO positief is en word doorgezet naar de eenheid ook je aanstelling of krijg je hiervan een apart bericht?


Woutske

  • Forum gebruiker
  • ***
  • Berichten: 85
Reactie #403 Gepost op: 22 april 2020, 20:05:19
Nog een vraagje: is de bevesting's mail dat je BGO positief is en word doorgezet naar de eenheid ook je aanstelling of krijg je hiervan een apart bericht?
Die komt apart, bij mij 3 dagen na de screening maar heb het tussen de 1 en 5 dagen horen wisselen :)
Aspirant Eenheid Amsterdam week 21 2020


guest20700

  • Gast
Reactie #404 Gepost op: 22 april 2020, 20:45:18
Die komt apart, bij mij 3 dagen na de screening maar heb het tussen de 1 en 5 dagen horen wisselen :)

Oké is dat per mail of een officieel document door de bus? En hoe ziet het eruit of is het niet zo bijzonder?  ;D ;D


Sollicitant A

  • Aspirant eenheid Den Haag wk21 2020
  • Forum gebruiker
  • ***
  • Berichten: 114
Reactie #405 Gepost op: 22 april 2020, 21:11:04
Oké is dat per mail of een officieel document door de bus? En hoe ziet het eruit of is het niet zo bijzonder?  ;D ;D

Betreft een mail die qua info en uiterlijk vrij beperkt is. Niet veel bijzonder dus.

Wel fijn om het zwart op wit te hebben!😁


Woutske

  • Forum gebruiker
  • ***
  • Berichten: 85
Reactie #406 Gepost op: 22 april 2020, 23:00:34
Oké is dat per mail of een officieel document door de bus? En hoe ziet het eruit of is het niet zo bijzonder?  ;D ;D
De overheid is altijd heel terughoudend in dingen op papier zetten dus het is een simpele mail. Ik weet niet of en wanneer we een officiële arbeidsovereenkomst/aanstelling krijgen  :)
Aspirant Eenheid Amsterdam week 21 2020


Hii

  • Junior gebruiker
  • **
  • Berichten: 13
Reactie #407 Gepost op: 22 april 2020, 23:12:45
De overheid is altijd heel terughoudend in dingen op papier zetten dus het is een simpele mail. Ik weet niet of en wanneer we een officiële arbeidsovereenkomst/aanstelling krijgen  :)
Ja die krijg je. Zodra bij HR alle gegevens binnen zijn stellen ze je contract op die je vervolgens thuis opgestuurde krijgt. En ja, ook daar zul je wat geduld voor moeten hebben ;)


Woutske

  • Forum gebruiker
  • ***
  • Berichten: 85
Reactie #408 Gepost op: 22 april 2020, 23:32:14
Oh dat is mooi, wist niet dat ze dat deden :)
Aspirant Eenheid Amsterdam week 21 2020


guest20700

  • Gast
Reactie #409 Gepost op: 23 april 2020, 10:28:35
Dat contract, zal officieel wel niet zo heten want dat krijg je niet volgens mij althans ze noemen het anders, bevat dan je loon, functie, aanstellingsplek etc.? Anyway ik wacht eerst mijn officiële aanstelling wel af, wel fijn om die in the pocket te hebben. Hetgeen ik mij gisteren opeens bedacht, alles verloopt rete traag en er zijn veel vragen MAAR je gaat in dienst bij de politie. Die zullen je echt niet piepelen en/of verkeerd informeren. Betrouwbaarheid en integriteit is het allerbelangrijkste voor hen dus dat zit wel goed. Vanaf nu laat ik het over me heen komen