Vacature agent mei 2020

Auteur Topic: Vacature agent mei 2020  (gelezen 133440 keer)

0 gebruikers (en 2 gasten bekijken dit topic.

Hii

  • Junior gebruiker
  • **
  • Berichten: 13
Reactie #410 Gepost op: 23 april 2020, 10:52:12
Bij de politie noemen ze het een aanstellingsbesluit. Bij elk bedrijf, ook de overheid, krijg je een contract of iets wat daar op lijkt. Bij de overheid noemen ze dit vaak een aanstellingsbesluit. Hierin vind je bijvoorbeeld de eenheid waar je geplaatst word tijdens de opleiding en andere dingen die je in elk ander contract terug vind.
Wacht het gewoon rustig af, je krijgt het vanzelf thuis gestuurd :)


Woutske

  • Forum gebruiker
  • ***
  • Berichten: 85
Reactie #411 Gepost op: 23 april 2020, 17:02:03
Vanochtend was een meeting tussen de studentenraad en een sectorhoofd van de PA over de invulling van het politieonderwijs de komende periode. Opleiding week 21 gaat worden verplaatst naar week 33. Als het goed is komt daar vandaag nog een officieel statement van maar het staat al op ItsLearning :)
Aspirant Eenheid Amsterdam week 21 2020


Sollicitant A

  • Aspirant eenheid Den Haag wk21 2020
  • Forum gebruiker
  • ***
  • Berichten: 114
Reactie #412 Gepost op: 23 april 2020, 18:14:05
Vanochtend was een meeting tussen de studentenraad en een sectorhoofd van de PA over de invulling van het politieonderwijs de komende periode. Opleiding week 21 gaat worden verplaatst naar week 33. Als het goed is komt daar vandaag nog een officieel statement van maar het staat al op ItsLearning :)

Oh dat is wel even een tegenvaller en vrij onverwachts voor mij... betekent dat dan ook dat het niet begint met les op afstand in week 21?

Ook apart dat er in de mail van eergisteren nog stond dat het hoogst waarschijnlijk wel door zou gaan...


guest20700

  • Gast
Reactie #413 Gepost op: 23 april 2020, 18:25:08
Vanochtend was een meeting tussen de studentenraad en een sectorhoofd van de PA over de invulling van het politieonderwijs de komende periode. Opleiding week 21 gaat worden verplaatst naar week 33. Als het goed is komt daar vandaag nog een officieel statement van maar het staat al op ItsLearning :)

Is ook al iets bekend over de start van week 33 politiekundige? Ik had begrepen dat week 17 (rechereurkundige) ook verplaatst was naar week 33 maar vanaf week 17 wel 'van start ging' onder het mom van startklaar maken oid.


Oscar-01

  • Aspirant agent
  • Forum gebruiker
  • ***
  • Berichten: 100
Reactie #414 Gepost op: 23 april 2020, 18:47:33
Is ook al iets bekend over de start van week 33 politiekundige? Ik had begrepen dat week 17 (rechereurkundige) ook verplaatst was naar week 33 maar vanaf week 17 wel 'van start ging' onder het mom van startklaar maken oid.

Nee, alleen dat tertielwissel nu in week 33 ipv wk 21 is en volgende wissel wk 45 ipv 41.

Als recherchekundige wk 17 naar 33 wordt gezet, zou wk 33 naar die daarna verplaatst worden denk ik.


guest20700

  • Gast
Reactie #415 Gepost op: 23 april 2020, 18:54:57
Nee, alleen dat tertielwissel nu in week 33 ipv wk 21 is en volgende wissel wk 45 ipv 41.

Als recherchekundige wk 17 naar 33 wordt gezet, zou wk 33 naar die daarna verplaatst worden denk ik.

Denk ik ook en zou ik ook prima vinden.

Echter als de scholen t.z.t. weer kunnen draaien, hetgeen we nu nog niet weten, kan het ook zomaar zijn dat ze de nieuwe opleidingen tegelijkertijd laten starten. Wat staat er verder in de mail? Iets over startklaar maken, lijkt me niet dat je vanaf week 21 salaris ontvangt en tot week 33 niks hoeft te doen?

Anyway ik hoop wel snel mijn 'aanstelling' te ontvangen en de bevestiging dat ik vanaf week 33 in dienst treed vd politie. Dan kan ik mijn huidige job ook gaan opzeggen.


Smitty

  • Hoofdagent Eenheid Amsterdam
  • Forum gebruiker
  • ***
  • Berichten: 93
Reactie #416 Gepost op: 23 april 2020, 19:01:23
Denk ik ook en zou ik ook prima vinden.

Echter als de scholen t.z.t. weer kunnen draaien, hetgeen we nu nog niet weten, kan het ook zomaar zijn dat ze de nieuwe opleidingen tegelijkertijd laten starten. Wat staat er verder in de mail? Iets over startklaar maken, lijkt me niet dat je vanaf week 21 salaris ontvangt en tot week 33 niks hoeft te doen?

Anyway ik hoop wel snel mijn 'aanstelling' te ontvangen en de bevestiging dat ik vanaf week 33 in dienst treed vd politie. Dan kan ik mijn huidige job ook gaan opzeggen.

Ik denk dat er nog wel een officieel bericht uit gaat, maar ik zou voornamelijk nog even wachten met je baan opzeggen als ik jou was  998765

Sowieso zou ik wachten tot jou recruiter aangeeft dat je je baan moet gaan opzeggen, dan weet je 100% zeker dat je kan gaan beginnen. Dat zou ik ook van te voren bespreken met jou recruiter om misverstanden te voorkomen. Maar uit eigen ervaring weet ik, pas je baan opzeggen als je 100% garantie hebt.
Alle berichten zijn op persoonlijke titel.


kevinrsd

  • Aspirant eeinheid Rotterdam
  • Junior gebruiker
  • **
  • Berichten: 24
Reactie #417 Gepost op: 23 april 2020, 21:33:09
Vanochtend was een meeting tussen de studentenraad en een sectorhoofd van de PA over de invulling van het politieonderwijs de komende periode. Opleiding week 21 gaat worden verplaatst naar week 33. Als het goed is komt daar vandaag nog een officieel statement van maar het staat al op ItsLearning :)


Pfff dit meen je niet?..


Anne1

  • Junior gebruiker
  • **
  • Berichten: 22
Reactie #418 Gepost op: 23 april 2020, 21:46:45
Vanochtend was een meeting tussen de studentenraad en een sectorhoofd van de PA over de invulling van het politieonderwijs de komende periode. Opleiding week 21 gaat worden verplaatst naar week 33. Als het goed is komt daar vandaag nog een officieel statement van maar het staat al op ItsLearning :)

Vanmiddag werd ik gebeld door mijn stage-/ trajectbegeleider voor een korte kennismaking en wat informatie over hoe en wat.

Wat ik van hem begreep was dat er tot na de zomervakantie geen fysieke lessen worden gegeven. Tot die tijd ga je waarschijnlijk aan de slag met een introductieprogramma. Hoe en wat weten ze nog niet precies.

Ook heb ik een afspraak gemaakt voor het ophalen van alle spullen. Dit is 2 juli geworden... Maar goed ze zijn in ieder geval hard voor ons aan het werk om er het beste van te maken! :)

Voor nu wacht ik alles even rustig af. Uiteindelijk komt het allemaal wel op zn pootjes terecht.


Ba-rt

  • Junior gebruiker
  • **
  • Berichten: 12
Reactie #419 Gepost op: 23 april 2020, 21:56:18
Vanmiddag werd ik gebeld door mijn stage-/ trajectbegeleider voor een korte kennismaking en wat informatie over hoe en wat.

Wat ik van hem begreep was dat er tot na de zomervakantie geen fysieke lessen worden gegeven. Tot die tijd ga je waarschijnlijk aan de slag met een introductieprogramma. Hoe en wat weten ze nog niet precies.

Ook heb ik een afspraak gemaakt voor het ophalen van alle spullen. Dit is 2 juli geworden... Maar goed ze zijn in ieder geval hard voor ons aan het werk om er het beste van te maken! :)

Voor nu wacht ik alles even rustig af. Uiteindelijk komt het allemaal wel op zn pootjes terecht.

Dat introductieprogramma zou toch al goed nieuws zijn! Is in ieder geval al goed om opleidingsgerelateerd bezig te zijn.

En inderdaad, aangezien men de vergoeding/salaris toch ontvangt, zal het een gemiste kans zijn om de maanden zomaar voorbij te laten gaan.