Vacature agent mei 2020

Auteur Topic: Vacature agent mei 2020  (gelezen 133420 keer)

0 gebruikers (en 4 gasten bekijken dit topic.

guest20700

  • Gast
Reactie #420 Gepost op: 24 april 2020, 09:52:15
Ik denk dat er nog wel een officieel bericht uit gaat, maar ik zou voornamelijk nog even wachten met je baan opzeggen als ik jou was  998765

Sowieso zou ik wachten tot jou recruiter aangeeft dat je je baan moet gaan opzeggen, dan weet je 100% zeker dat je kan gaan beginnen. Dat zou ik ook van te voren bespreken met jou recruiter om misverstanden te voorkomen. Maar uit eigen ervaring weet ik, pas je baan opzeggen als je 100% garantie hebt.

Kan je dit verder uiteenzetten met wat je bedoeld?

Volgens mij heb ik vanaf nu niet meer zoveel met de recruiter te maken toch? De Eenheid stelt mij aan en spreekt met mij de arbeidsvoorwaarde af. Althans zo is mij dat gister verteld door W&S? Ik wacht met het opzeggen van mijn baan totdat ik mijn aanstelling officieel binnen heb. Als de startdatum word verplaatst dan hoor ik wel hoe we die periode overbruggen....


Woutske

  • Forum gebruiker
  • ***
  • Berichten: 85
Reactie #421 Gepost op: 24 april 2020, 10:00:04
Kan je dit verder uiteenzetten met wat je bedoeld?

Volgens mij heb ik vanaf nu niet meer zoveel met de recruiter te maken toch? De Eenheid stelt mij aan en spreekt met mij de arbeidsvoorwaarde af. Althans zo is mij dat gister verteld door W&S? Ik wacht met het opzeggen van mijn baan totdat ik mijn aanstelling officieel binnen heb. Als de startdatum word verplaatst dan hoor ik wel hoe we die periode overbruggen....
Zo heb ik het ook gedaan. Aanstelling binnen en salarisvoorwaarden geaccepteerd. Vanaf de datum op de beide formulieren/mails ben je in dienst en krijg je salaris, het is vanaf dat moment niet maar aan jou of er wel of geen opleiding gestart kan worden  :)

Veel mensen hebben hun baan al opgezegd per 18-5, die kunnen ze ook niet ineens vertellen: je moet even drie maand overbruggen; dan zijn ze die hele lichting kwijt.
Aspirant Eenheid Amsterdam week 21 2020


Sollicitant A

  • Aspirant eenheid Den Haag wk21 2020
  • Forum gebruiker
  • ***
  • Berichten: 114
Reactie #422 Gepost op: 25 april 2020, 13:40:09
Iemand nog iets nieuws gehoord over week 21? Ik heb namelijk nog niets gehoord over de geruchten die gaan over uitstel.


Anne1

  • Junior gebruiker
  • **
  • Berichten: 22
Reactie #423 Gepost op: 25 april 2020, 13:46:31
Iemand nog iets nieuws gehoord over week 21? Ik heb namelijk nog niets gehoord over de geruchten die gaan over uitstel.

De Nederlandse Politiebond is toevallig gisteren met een statement gekomen. Week 21 wordt verplaatst naar week 33. Maar omdat wij al aangesteld zijn krijgen wij tot week 33 een zelfstudie pakket.

Als je meer wil weten moet je even op hun Instagram account kijken. Daar hebben ze alle informatie gedeeld.


Sollicitant Kate

  • Junior gebruiker
  • **
  • Berichten: 7
Reactie #424 Gepost op: 25 april 2020, 13:49:27
Iemand nog iets nieuws gehoord over week 21? Ik heb namelijk nog niets gehoord over de geruchten die gaan over uitstel.

Inmiddels is de info op de website van Kom bij de politie veranderd. Week 17 is weggehaald en er staat nu dat de startdatum van de opleiding voor de lichting van week 21 wijzigt. Hopelijk krijgen wij komende week meer informatie hierover.

https://kombijde.politie.nl/faq-corona#vraag5


guest20700

  • Gast
Reactie #425 Gepost op: 25 april 2020, 14:05:51
De Nederlandse Politiebond is toevallig gisteren met een statement gekomen. Week 21 wordt verplaatst naar week 33. Maar omdat wij al aangesteld zijn krijgen wij tot week 33 een zelfstudie pakket.

Als je meer wil weten moet je even op hun Instagram account kijken. Daar hebben ze alle informatie gedeeld.

Welke account precies? Kan niks vinden namelijk


Woutske

  • Forum gebruiker
  • ***
  • Berichten: 85
Reactie #426 Gepost op: 25 april 2020, 14:11:07
Ik ben gisteren gebeld door mijn nieuwe leidinggevende, die heeft haarzelf geïntroduceerd en informatie gegeven over mijn opleidingslocatie. We starten met onze klas van 8 man gewoon op 18 mei, maar natuurlijk met theorieles ipv praktijk :)
Aspirant Eenheid Amsterdam week 21 2020


Anne1

  • Junior gebruiker
  • **
  • Berichten: 22
Reactie #427 Gepost op: 25 april 2020, 14:42:58
Welke account precies? Kan niks vinden namelijk

Die info gaat ook puur over de al lopende opleidingen en over de studenten die al aangesteld zijn voor week 21. Over politiekundige week 33 is nog niks bekend. Met de invulling van die opleiding zijn ze nog druk bezig.

Als je het toch wil lezen moet je even zoeken op nederlandse_politiebond


kevinrsd

  • Aspirant eeinheid Rotterdam
  • Junior gebruiker
  • **
  • Berichten: 24
Reactie #428 Gepost op: 25 april 2020, 14:47:38
De Nederlandse Politiebond is toevallig gisteren met een statement gekomen. Week 21 wordt verplaatst naar week 33. Maar omdat wij al aangesteld zijn krijgen wij tot week 33 een zelfstudie pakket.

Als je meer wil weten moet je even op hun Instagram account kijken. Daar hebben ze alle informatie gedeeld.

Benieuwd hoe ze dit gaan invullen. 3 maanden zelfstudie lijkt me vrij lang


Mark R

  • Junior gebruiker
  • **
  • Berichten: 22
Reactie #429 Gepost op: 25 april 2020, 15:04:50
Ik ben gisteren gebeld door mijn nieuwe leidinggevende, die heeft haarzelf geïntroduceerd en informatie gegeven over mijn opleidingslocatie. We starten met onze klas van 8 man gewoon op 18 mei, maar natuurlijk met theorieles ipv praktijk :)


Welke eenheid en welke pa ??