Vacature agent mei 2020

Auteur Topic: Vacature agent mei 2020  (gelezen 134373 keer)

0 gebruikers (en 1 gast bekijken dit topic.

Woutske

  • Forum gebruiker
  • ***
  • Berichten: 85
Reactie #430 Gepost op: 25 april 2020, 15:08:30

Welke eenheid en welke pa ??
Amsterdam
Aspirant Eenheid Amsterdam week 21 2020


Sollicitant A

  • Aspirant eenheid Den Haag wk21 2020
  • Forum gebruiker
  • ***
  • Berichten: 114
Reactie #431 Gepost op: 25 april 2020, 17:47:27
Ik ben gisteren gebeld door mijn nieuwe leidinggevende, die heeft haarzelf geïntroduceerd en informatie gegeven over mijn opleidingslocatie. We starten met onze klas van 8 man gewoon op 18 mei, maar natuurlijk met theorieles ipv praktijk :)

Dat is leuk nieuws voor je! Mooi! Weet je in ieder geval hoe je gaat beginnen.


guest20700

  • Gast
Reactie #432 Gepost op: 25 april 2020, 18:56:06
Bestaat jouw hele klas maar uit 8 personen en begin je dus op 18 mei aan de PA? Dacht dat er tot 1 juni geen lessen waren


Woutske

  • Forum gebruiker
  • ***
  • Berichten: 85
Reactie #433 Gepost op: 25 april 2020, 19:38:36
Bestaat jouw hele klas maar uit 8 personen en begin je dus op 18 mei aan de PA? Dacht dat er tot 1 juni geen lessen waren
Geen idee of dit de hele klas is, maar dit is in ieder geval waarmee ik de praktijk ga doen :)
Aspirant Eenheid Amsterdam week 21 2020


guest20700

  • Gast
Reactie #434 Gepost op: 26 april 2020, 09:55:54
Geen idee of dit de hele klas is, maar dit is in ieder geval waarmee ik de praktijk ga doen :)

Maar even voor de goede orde, dat we elkaar begrijpen. Jij hebt bericht ontvangen van je trajectbegeleider en te horen gekregen dat je op 18 mei gaat starten aan de politieacademie in Amsterdam met 8 klasgenoten?!


Woutske

  • Forum gebruiker
  • ***
  • Berichten: 85
Reactie #435 Gepost op: 26 april 2020, 10:03:40
Maar even voor de goede orde, dat we elkaar begrijpen. Jij hebt bericht ontvangen van je trajectbegeleider en te horen gekregen dat je op 18 mei gaat starten aan de politieacademie in Amsterdam met 8 klasgenoten?!
Ik ben ingedeeld in een groep van 8 man met een stageplek in Amsterdam, opleidingslocatie Leusden, en we gaan starten op 18 mei met digitale les. Ze gaf aan dat we gewoon met wat theorie kunnen starten en dat ze verder nog niet weet wanneer we elkaar in het echt gaan zien ;)
Aspirant Eenheid Amsterdam week 21 2020


guest20700

  • Gast
Reactie #436 Gepost op: 26 april 2020, 10:15:48
Ik ben ingedeeld in een groep van 8 man met een stageplek in Amsterdam, opleidingslocatie Leusden, en we gaan starten op 18 mei met digitale les. Ze gaf aan dat we gewoon met wat theorie kunnen starten en dat ze verder nog niet weet wanneer we elkaar in het echt gaan zien ;)

Kijk dit is al een stuk duidelijker, je gaat 'starten' maar je opleiding is (als het goed is) sowieso verplaatst naar week 33. Die 8 personen zijn degene die vanuit Adam op locatie Leusden zitten. Dat stond dus ook al op kombijdepolitie.nl


Woutske

  • Forum gebruiker
  • ***
  • Berichten: 85
Reactie #437 Gepost op: 26 april 2020, 11:03:45
Kijk dit is al een stuk duidelijker, je gaat 'starten' maar je opleiding is (als het goed is) sowieso verplaatst naar week 33. Die 8 personen zijn degene die vanuit Adam op locatie Leusden zitten. Dat stond dus ook al op kombijdepolitie.nl
Yes, als het goed is zitten er in totaal 24 vanuit Amsterrdam in Leusden dus zouden nog 2 andere groepen moeten zijn in Leusden en 12 in Amsterdam op de PA. Wat het verschil is tussen het 'starten' in week 21 en week 33 heb ik geen idee van eigenlijk. Ik begreep in ieder geval dat het geen bezigheidstherapie gaat zijn en dat de lesstof wel al nut gaat hebben voor de daadwerkelijke opleiding :p
Aspirant Eenheid Amsterdam week 21 2020


Roan1

  • Junior gebruiker
  • **
  • Berichten: 7
Reactie #438 Gepost op: 26 april 2020, 11:08:22
Yes, als het goed is zitten er in totaal 24 vanuit Amsterrdam in Leusden dus zouden nog 2 andere groepen moeten zijn in Leusden en 12 in Amsterdam op de PA. Wat het verschil is tussen het 'starten' in week 21 en week 33 heb ik geen idee van eigenlijk. Ik begreep in ieder geval dat het geen bezigheidstherapie gaat zijn en dat de lesstof wel al nut gaat hebben voor de daadwerkelijke opleiding :p

Klopt, ik kom vanuit de eenheid Rotterdam ook in Leusden naar de opleiding.


Anne1

  • Junior gebruiker
  • **
  • Berichten: 22
Reactie #439 Gepost op: 26 april 2020, 11:27:41
Yes, als het goed is zitten er in totaal 24 vanuit Amsterrdam in Leusden dus zouden nog 2 andere groepen moeten zijn in Leusden en 12 in Amsterdam op de PA. Wat het verschil is tussen het 'starten' in week 21 en week 33 heb ik geen idee van eigenlijk. Ik begreep in ieder geval dat het geen bezigheidstherapie gaat zijn en dat de lesstof wel al nut gaat hebben voor de daadwerkelijke opleiding :p

Ja zoiets hebben ze mij ook vertelt. Wij komen met een groep van 12 man vanuit Brabant naar Leusden. Dat wordt vroeg uit de veren elke ochtend👌

En volgens mij willen ze inderdaad eens in de zoveel tijd in die drie maanden samenkomen met je stagegroepje. Ik loop samen met vier anderen stage op mijn bureau. Dus dat is een lekker klein groepje :)

We zullen komende week nog wel meer informatie krijgen. Ik heb er in ieder geval heel veel zin in 098uo