Vacature agent mei 2020

Auteur Topic: Vacature agent mei 2020  (gelezen 133334 keer)

0 gebruikers (en 1 gast bekijken dit topic.

guest20700

  • Gast
Reactie #450 Gepost op: 29 april 2020, 13:36:36
Nee, zal toch niet??? pfff hopelijk wordt het doorgeschoven!!

Helaas, niks doorschuiven (voorlopig). Ze weten het zelf ook allemaal niet, chaotische bedoeling. Ben gestopt met bellen want ik moet ze zelf uitleggen wat er op de website van de academie staat... FML echt


Sollicitant A

  • Aspirant eenheid Den Haag wk21 2020
  • Forum gebruiker
  • ***
  • Berichten: 114
Reactie #451 Gepost op: 29 april 2020, 15:36:31
Helaas, niks doorschuiven (voorlopig). Ze weten het zelf ook allemaal niet, chaotische bedoeling. Ben gestopt met bellen want ik moet ze zelf uitleggen wat er op de website van de academie staat... FML echt

Vervelend voor je zeg! Hoop dat er in de komende tijd snel duidelijkheid voor je komt!


kevinrsd

  • Aspirant eeinheid Rotterdam
  • Junior gebruiker
  • **
  • Berichten: 24
Reactie #452 Gepost op: 29 april 2020, 18:20:56
Heeft iemand zijn account gegevens van itslearning al ontvangen ? ( of een bericht vanuit de PA ). 0098


Loon

  • Forum gebruiker
  • ***
  • Berichten: 51
Reactie #453 Gepost op: 29 april 2020, 18:50:46
Helaas, niks doorschuiven (voorlopig). Ze weten het zelf ook allemaal niet, chaotische bedoeling. Ben gestopt met bellen want ik moet ze zelf uitleggen wat er op de website van de academie staat... FML echt

Echt balen!!
Aspirant Eenheid Den Haag week 21 2020


Sollicitant A

  • Aspirant eenheid Den Haag wk21 2020
  • Forum gebruiker
  • ***
  • Berichten: 114
Reactie #454 Gepost op: 29 april 2020, 18:56:54
Heeft iemand zijn account gegevens van itslearning al ontvangen ? ( of een bericht vanuit de PA ). 0098

Ik nog niet helaas, ben ook heel benieuwd op welke PA ik geplaatst ga worden.


guest20700

  • Gast
Reactie #455 Gepost op: 30 april 2020, 10:33:24
Thanks voor het medeleven hier, ik merk dat er iets over schrijven al wat helpt.

Anyway nu vraag ik me af hoe jullie het contact met je recruiter hebben ervaren of hoe deze nu loopt?! Ik heb mijn huidige recruiter nooit gezien, mijn intake was in Rotterdam en ben naderhand verplaatst naar de eenheid in DH. Misschien dat dit in mijn nadeel werkt, een gezicht bij de stem werkt altijd beter mijn inziens... Ik merk dus ook dat de communicatie niet loopt zoals ik had gehoopt maar dat kan ook aan mijn verwachtingen liggen. Ik begrijp goed dat de recruiter met meer kandidaten bezig is. Dus stond/staat jullie recruiter altijd klaar voor raad en daad of is het ook hard werken voor een klein beetje info? Ik vindt het super lastig om in te schatten wat ik nu kan/moet doen.


Woutske

  • Forum gebruiker
  • ***
  • Berichten: 85
Reactie #456 Gepost op: 30 april 2020, 10:57:51
Thanks voor het medeleven hier, ik merk dat er iets over schrijven al wat helpt.

Anyway nu vraag ik me af hoe jullie het contact met je recruiter hebben ervaren of hoe deze nu loopt?! Ik heb mijn huidige recruiter nooit gezien, mijn intake was in Rotterdam en ben naderhand verplaatst naar de eenheid in DH. Misschien dat dit in mijn nadeel werkt, een gezicht bij de stem werkt altijd beter mijn inziens... Ik merk dus ook dat de communicatie niet loopt zoals ik had gehoopt maar dat kan ook aan mijn verwachtingen liggen. Ik begrijp goed dat de recruiter met meer kandidaten bezig is. Dus stond/staat jullie recruiter altijd klaar voor raad en daad of is het ook hard werken voor een klein beetje info? Ik vindt het super lastig om in te schatten wat ik nu kan/moet doen.
Ik heb nooit echt het idee gehad dat ik met één recruiter te maken had, eerder met een teampje dat de W&S voor Amsterdam deed. Wat er moet gebeuren is naar mijn idee altijd wel duidelijk geweest maar de termijn wanneer dat gaat gebeuren was altijd een beetje vaag "je hoort uiterlijk voor de start van je opleiding meer". Ik begrijp echter ook dat het belachelijk druk is en dat ze met een klein team heel veel aspiranten moeten aannemen, aanstellen en klaarstomen. Vervolgens zet covid ook nog extra druk op de ketel: alle gesprekken moeten ineens per telefoon en (sport)testen kunnen niet goed worden afgenomen: chaos.
Aspirant Eenheid Amsterdam week 21 2020


guest20700

  • Gast
Reactie #457 Gepost op: 30 april 2020, 11:14:58
Ik heb nooit echt het idee gehad dat ik met één recruiter te maken had, eerder met een teampje dat de W&S voor Amsterdam deed. Wat er moet gebeuren is naar mijn idee altijd wel duidelijk geweest maar de termijn wanneer dat gaat gebeuren was altijd een beetje vaag "je hoort uiterlijk voor de start van je opleiding meer". Ik begrijp echter ook dat het belachelijk druk is en dat ze met een klein team heel veel aspiranten moeten aannemen, aanstellen en klaarstomen. Vervolgens zet covid ook nog extra druk op de ketel: alle gesprekken moeten ineens per telefoon en (sport)testen kunnen niet goed worden afgenomen: chaos.

Chaos is een onderstatement  e050


Ba-rt

  • Junior gebruiker
  • **
  • Berichten: 12
Reactie #458 Gepost op: 30 april 2020, 13:54:45
Thanks voor het medeleven hier, ik merk dat er iets over schrijven al wat helpt.

Anyway nu vraag ik me af hoe jullie het contact met je recruiter hebben ervaren of hoe deze nu loopt?! Ik heb mijn huidige recruiter nooit gezien, mijn intake was in Rotterdam en ben naderhand verplaatst naar de eenheid in DH. Misschien dat dit in mijn nadeel werkt, een gezicht bij de stem werkt altijd beter mijn inziens... Ik merk dus ook dat de communicatie niet loopt zoals ik had gehoopt maar dat kan ook aan mijn verwachtingen liggen. Ik begrijp goed dat de recruiter met meer kandidaten bezig is. Dus stond/staat jullie recruiter altijd klaar voor raad en daad of is het ook hard werken voor een klein beetje info? Ik vindt het super lastig om in te schatten wat ik nu kan/moet doen.


Mijn intake was ook in Rotterdam bij een aardige recruiter. Vroeg me om hem up-to-date te houden m.b.t. selectie, wat ik ook netjes heb gedaan. Daar kreeg ik toen ook antwoord op.
Daarna nog een aantal keer een mail verstuurd met een aantal vragen, waarna ik nooit meer iets heb vernomen ;)


Ba-rt

  • Junior gebruiker
  • **
  • Berichten: 12
Reactie #459 Gepost op: 30 april 2020, 14:01:16
Gisteren trouwens de officiële aanstelling ontvangen per mail (in plaats van post). Had ooit al een mail ontvangen met de aanstelling in het kort, maar nu dus ook met de officiële papieren.

Daarin stond ook dat mijn mijn praktijkopleiding gewoon in Rotterdam is en het theoriegedeelte in Leusden plaatsvindt.