Vacature agent mei 2020

Auteur Topic: Vacature agent mei 2020  (gelezen 133382 keer)

0 gebruikers (en 3 gasten bekijken dit topic.

Loon

  • Forum gebruiker
  • ***
  • Berichten: 51
Reactie #470 Gepost op: 1 mei 2020, 11:54:09
Dank voor de reactie. Tevreden daarover?

Die mail heb ik zojuist ook ontvangen inderdaad.

Ik had niet echt een voorkeur, ik hoopte stiekem wel dat het Den Haag zou worden i.p.v. Leusden. Maar ik ben niet minder tevreden  0098

Ben ook erg blij met het feit dat we in ieder geval een begin kunnen maken.
Aspirant Eenheid Den Haag week 21 2020


Sollicitant A

  • Aspirant eenheid Den Haag wk21 2020
  • Forum gebruiker
  • ***
  • Berichten: 114
Reactie #471 Gepost op: 1 mei 2020, 14:47:37
Ik had niet echt een voorkeur, ik hoopte stiekem wel dat het Den Haag zou worden i.p.v. Leusden. Maar ik ben niet minder tevreden  0098

Ben ook erg blij met het feit dat we in ieder geval een begin kunnen maken.

Dat is alvast positief dan! Stond daar ook je basisteam in?


Loon

  • Forum gebruiker
  • ***
  • Berichten: 51
Reactie #472 Gepost op: 1 mei 2020, 16:45:10
Dat is alvast positief dan! Stond daar ook je basisteam in?

Yep, staat er ook in, lekker dicht bij huis :)

Heb jij trouwens al iets vernomen?
Aspirant Eenheid Den Haag week 21 2020


Sollicitant A

  • Aspirant eenheid Den Haag wk21 2020
  • Forum gebruiker
  • ***
  • Berichten: 114
Reactie #473 Gepost op: 1 mei 2020, 16:55:18
Yep, staat er ook in, lekker dicht bij huis :)

Heb jij trouwens al iets vernomen?

Aanstellingsbesluit moet ik nog ontvangen met daarop alle locaties. Verder nog het wachtwoord voor het intranet.

Daarnaast heb ik nog niets vernomen van de huisvesting maar dat verwacht ik allemaal wel in deze weken ergens te horen.


Sollicitant A

  • Aspirant eenheid Den Haag wk21 2020
  • Forum gebruiker
  • ***
  • Berichten: 114
Reactie #474 Gepost op: 3 mei 2020, 15:55:56
Vandaag heb ik post ontvangen van de politie. Daarin het aanstellingsbesluit, locaties, welkomstbrief en wat informatie.

Fijn dat ik dat nu weet!😁


guest20700

  • Gast
Reactie #475 Gepost op: 3 mei 2020, 17:40:53
Gefeliciteerd en succes met de start!


kevinrsd

  • Aspirant eeinheid Rotterdam
  • Junior gebruiker
  • **
  • Berichten: 24
Reactie #476 Gepost op: 3 mei 2020, 18:44:25
Gefeliciteerd en succes met de start!

Jij ondertussen al wat duidelijkheid?


guest20700

  • Gast
Reactie #477 Gepost op: 4 mei 2020, 09:05:50
Jij ondertussen al wat duidelijkheid?

Nee, heb W&S paar keer gebeld en gemaild en te horen gekregen dat ik af moeten wachten..... Ze weten zelf ook vrij weinig. Van de recruiter wel de mondelinge toezegging dat ik in week 45 mag instromen mocht deze lichting wel starten (verkorte HBO). Dus daar is nu mijn hoop op gevestigd maar ik hoop snel iets meer te horen. Die onzekerheid is echt killing. En een mondelinge toezegging klinkt leuk maar ik reken nog maar nergens op.

Ik besef me nu maar al te goed hoe de situaties op de academies er voor staan. Er was al een flinke druk op de opleidingen en doordat de academies nu minimaal 10 weken gesloten zijn wordt het er niet makkelijk op.


Loon

  • Forum gebruiker
  • ***
  • Berichten: 51
Reactie #478 Gepost op: 4 mei 2020, 09:48:59
Vandaag heb ik post ontvangen van de politie. Daarin het aanstellingsbesluit, locaties, welkomstbrief en wat informatie.

Fijn dat ik dat nu weet!😁

Lekker gevoel hé en ben je er blij mee
Aspirant Eenheid Den Haag week 21 2020


Loon

  • Forum gebruiker
  • ***
  • Berichten: 51
Reactie #479 Gepost op: 4 mei 2020, 09:51:51
Nee, heb W&S paar keer gebeld en gemaild en te horen gekregen dat ik af moeten wachten..... Ze weten zelf ook vrij weinig. Van de recruiter wel de mondelinge toezegging dat ik in week 45 mag instromen mocht deze lichting wel starten (verkorte HBO). Dus daar is nu mijn hoop op gevestigd maar ik hoop snel iets meer te horen. Die onzekerheid is echt killing. En een mondelinge toezegging klinkt leuk maar ik reken nog maar nergens op.

Ik besef me nu maar al te goed hoe de situaties op de academies er voor staan. Er was al een flinke druk op de opleidingen en doordat de academies nu minimaal 10 weken gesloten zijn wordt het er niet makkelijk op.

Zenuwslopend! Ik geloof alleen niet dat ze de hele lichting van week 33 laten lopen. Maar dat maakt het niet minder vervelend en spannend voor jou. Hoop dat het goed gaat komen.
Aspirant Eenheid Den Haag week 21 2020