Vacature agent mei 2020

Auteur Topic: Vacature agent mei 2020  (gelezen 133439 keer)

0 gebruikers (en 1 gast bekijken dit topic.

Sollicitant A

  • Aspirant eenheid Den Haag wk21 2020
  • Forum gebruiker
  • ***
  • Berichten: 114
Reactie #500 Gepost op: 14 mei 2020, 15:30:17
Bij mij is de huisvesting, beëdiging en uniform ophalen bekend.

Verder nog geen verder informatie maar dat zal deze dagen wel komen denk ik.


guest20700

  • Gast
Reactie #501 Gepost op: 14 mei 2020, 16:49:05
Ik zit in Whatsapp-groep met mijn klasje en de trajectbegeleider, 29 mei beëdiging en kennismaking, ProFit-inlog en introductie gekregen. Van andere aspiranten in Amsterdam hoor ik ook het gerucht dat ze direct na de zomervakantie het praktijkblok willen doen ipv na 3 maanden, klinkt ook wel spannend

Zou wel slim zijn, dan creëren ze op de academie wat meer (corona) ruimte om de achterstanden weg te werken. Weet niet of jullie in de komende weken thuisstudie al startklaar gemaakt kunnen maken maar daar zullen ze vast zelf al over nagedacht hebben. MBT de kleding, krijg je alles gewoon mee naar huis en hoe werkt dat ophalen precies?

Veel plezier ook de komende periode(s), lang op moeten wachten en nu gaat het echt van start voor jullie. Succes enjoy!!


kevinrsd

  • Aspirant eeinheid Rotterdam
  • Junior gebruiker
  • **
  • Berichten: 24
Reactie #502 Gepost op: 14 mei 2020, 17:25:28
Zou wel slim zijn, dan creëren ze op de academie wat meer (corona) ruimte om de achterstanden weg te werken. Weet niet of jullie in de komende weken thuisstudie al startklaar gemaakt kunnen maken maar daar zullen ze vast zelf al over nagedacht hebben. MBT de kleding, krijg je alles gewoon mee naar huis en hoe werkt dat ophalen precies?

Veel plezier ook de komende periode(s), lang op moeten wachten en nu gaat het echt van start voor jullie. Succes enjoy!!

Je uniform moet je ophalen in Apeldoorn, als alles op voorraad is krijg je het meteen mee naar huis. Ook alles voor je koppel en sportkleding zit erbij :)


guest20700

  • Gast
Reactie #503 Gepost op: 14 mei 2020, 17:44:13
Kwa maatvoering mag je het passen of moet je het van tevoren doorgeven?


kevinrsd

  • Aspirant eeinheid Rotterdam
  • Junior gebruiker
  • **
  • Berichten: 24
Reactie #504 Gepost op: 14 mei 2020, 18:20:45
Kwa maatvoering mag je het passen of moet je het van tevoren doorgeven?

Je uniform mag je passen. Je sportkleding etc moet je op de gok doen ivm corona


GB

  • Junior gebruiker
  • **
  • Berichten: 28
Reactie #505 Gepost op: 15 mei 2020, 01:40:36
Vandaag heb ik de studieboeken ontvangen! Maandag eerste kennismaking, ben benieuwd! 😊


Sollicitant A

  • Aspirant eenheid Den Haag wk21 2020
  • Forum gebruiker
  • ***
  • Berichten: 114
Reactie #506 Gepost op: 15 mei 2020, 09:57:09
Vandaag heb ik de studieboeken ontvangen! Maandag eerste kennismaking, ben benieuwd! 😊

Moesten die al besteld worden dan?😳


Woutske

  • Forum gebruiker
  • ***
  • Berichten: 85
Reactie #507 Gepost op: 15 mei 2020, 10:44:40
Moesten die al besteld worden dan?😳
zodra je op itslearning kan zie je instructies hoe te bestellen :)
Aspirant Eenheid Amsterdam week 21 2020


sennaha

  • Nieuwe gebruiker
  • *
  • Berichten: 1
Reactie #508 Gepost op: 15 mei 2020, 11:52:31
zodra je op itslearning kan zie je instructies hoe te bestellen :)

Hoi, zou je kunnen uitleggen waar je het precies kan vinden in Itslearing? ik kan het niet vinden?...


Smitty

  • Hoofdagent Eenheid Amsterdam
  • Forum gebruiker
  • ***
  • Berichten: 93
Reactie #509 Gepost op: 15 mei 2020, 16:36:03
Ik zit in Whatsapp-groep met mijn klasje en de trajectbegeleider, 29 mei beëdiging en kennismaking, ProFit-inlog en introductie gekregen. Van andere aspiranten in Amsterdam hoor ik ook het gerucht dat ze direct na de zomervakantie het praktijkblok willen doen ipv na 3 maanden, klinkt ook wel spannend


Ben benieuwd hoe ze dat gaan doen.. je Ambtsinstructie toets + geweldsbeheersing in 1,5 maand  aftoetsen en trainen.. Dat gaat een leuke situatie opleveren als je op straat komt  :o
Alle berichten zijn op persoonlijke titel.