Vacature agent mei 2020

Auteur Topic: Vacature agent mei 2020  (gelezen 133338 keer)

0 gebruikers (en 1 gast bekijken dit topic.

Woop Woop

  • Nieuwe gebruiker
  • *
  • Berichten: 4
Reactie #530 Gepost op: 19 mei 2020, 10:47:13
Morguh!

Ik heb helaas nog geen bericht gehad met mijn begeleider dus ben een beetje lost wat nu de bedoeling is, ben maar begonnen met inlezen van Tertiel 1 en heb mijn boeken maar besteld.
de opdrachten zijn allemaal voor in de praktijk (simulatie), dus kan veel dingen uiteraad niet afronden, mis ik iets?

Tevens, hoorde ik in het introfilmpje (gekregen via de mail) dat wij ook vanaf 2021 de nieuwe vorm van onderwijs krijgen?


kevinrsd

  • Aspirant eeinheid Rotterdam
  • Junior gebruiker
  • **
  • Berichten: 24
Reactie #531 Gepost op: 20 mei 2020, 11:51:20
Morguh!

Ik heb helaas nog geen bericht gehad met mijn begeleider dus ben een beetje lost wat nu de bedoeling is, ben maar begonnen met inlezen van Tertiel 1 en heb mijn boeken maar besteld.
de opdrachten zijn allemaal voor in de praktijk (simulatie), dus kan veel dingen uiteraad niet afronden, mis ik iets?

Tevens, hoorde ik in het introfilmpje (gekregen via de mail) dat wij ook vanaf 2021 de nieuwe vorm van onderwijs krijgen?

Same here, veel onduidelijkheden allemaal..


Woutske

  • Forum gebruiker
  • ***
  • Berichten: 85
Reactie #532 Gepost op: 20 mei 2020, 20:01:41
Heel vervelend dat jullie nog weinig duidelijkheid hebben :(
Gewoon de opdrachten op Itslearning maken en wachten op meer info. Veel vrije tijd voor nu...
Aspirant Eenheid Amsterdam week 21 2020


guest20700

  • Gast
Reactie #533 Gepost op: 22 mei 2020, 14:31:52
Hoe bevalt de eerste week met het thuisstudie pakket? Begrepen dat er vanaf 1 juni weer (nieuwe) vacatures vrij gaan komen dus ik neem aan dat er is nagedacht hoe ze het onderwijs weer kunnen gaan hervatten.


Woutske

  • Forum gebruiker
  • ***
  • Berichten: 85
Reactie #534 Gepost op: 22 mei 2020, 14:47:07
Hoe bevalt de eerste week met het thuisstudie pakket? Begrepen dat er vanaf 1 juni weer (nieuwe) vacatures vrij gaan komen dus ik neem aan dat er is nagedacht hoe ze het onderwijs weer kunnen gaan hervatten.
er is redelijk weinig beschikbaar dus was er in een dag al klaar mee. Denk dat ze elke week iets gaan klaarzetten maar het is niet echt enorm veel voor nu. Vooral taalperfect en profit dus
Aspirant Eenheid Amsterdam week 21 2020


kevinrsd

  • Aspirant eeinheid Rotterdam
  • Junior gebruiker
  • **
  • Berichten: 24
Reactie #535 Gepost op: 22 mei 2020, 17:23:10
er is redelijk weinig beschikbaar dus was er in een dag al klaar mee. Denk dat ze elke week iets gaan klaarzetten maar het is niet echt enorm veel voor nu. Vooral taalperfect en profit dus

Jij hebt je taalperfect account dus al?


guest20700

  • Gast
Reactie #536 Gepost op: 22 mei 2020, 17:32:53
Taal perfect is toch alleen nodig als je te slecht had gescoord op de taaltoets? Of zeg ik nu iets geks....


Oscar-01

  • Aspirant agent
  • Forum gebruiker
  • ***
  • Berichten: 100
Reactie #537 Gepost op: 22 mei 2020, 22:12:44
er is redelijk weinig beschikbaar dus was er in een dag al klaar mee. Denk dat ze elke week iets gaan klaarzetten maar het is niet echt enorm veel voor nu. Vooral taalperfect en profit dus

Ga lekker oefenen met taalperfect. Je moet voor alles je 'kroontjes' halen en daarna je niveautoetsen. Pas als je die gehaald hebt, mag je je kwalificatietoets(onder toezicht van een docent) maken. Haal je je kwalificatietoets, hoef je niet naar taalverhogende lessen.

Er is inmiddels een heel plan geschreven hoe ze het onderwijs gaan hervatten.  
Deze week zijn ze ermee gestart, mijn groep mag volgende week 1 dag naar de academie.


Woutske

  • Forum gebruiker
  • ***
  • Berichten: 85
Reactie #538 Gepost op: 22 mei 2020, 23:43:28
Jij hebt je taalperfect account dus al?
Yes!

Taal perfect is toch alleen nodig als je te slecht had gescoord op de taaltoets? Of zeg ik nu iets geks....
dacht ik ook maar volgens mij is het wat Oscar zegt: niveautoetsen halen en bij slagen hoef je geen uitgebreide taalcursus te volgen. Uiteindelijk moet je de taalperfect afgerond hebben, anders kun je niet slagen voor de opleiding :)
Aspirant Eenheid Amsterdam week 21 2020


guest20700

  • Gast
Reactie #539 Gepost op: 23 mei 2020, 16:54:35
er is redelijk weinig beschikbaar dus was er in een dag al klaar mee. Denk dat ze elke week iets gaan klaarzetten maar het is niet echt enorm veel voor nu. Vooral taalperfect en profit dus

Fijn dat jullie naar de academie kunnen en dat er een plan is. Kan je mij uitleggen hoe dit plan eruit ziet? Wat ik ook niet helemaal begrijp, is jullie studie nu ook daadwerkelijk gestart of start je officieel pas in week 33 (omdat je dus ook al naar de academie gaat volgende week..)

Succes in ieder geval. Wel een beetje jaloers!