Vacature agent mei 2020

Auteur Topic: Vacature agent mei 2020  (gelezen 133343 keer)

0 gebruikers (en 2 gasten bekijken dit topic.

Woutske

  • Forum gebruiker
  • ***
  • Berichten: 85
Reactie #540 Gepost op: 23 mei 2020, 18:44:34
Fijn dat jullie naar de academie kunnen en dat er een plan is. Kan je mij uitleggen hoe dit plan eruit ziet? Wat ik ook niet helemaal begrijp, is jullie studie nu ook daadwerkelijk gestart of start je officieel pas in week 33 (omdat je dus ook al naar de academie gaat volgende week..)

Succes in ieder geval. Wel een beetje jaloers!
De studie is officieel gestart (het eerste salaris is ook al binnen, dus het is echt officieel :P). Helaas dus enkel zelfstudie nu maar mijn trajectbegeleider probeert te zorgen dat we elkaar regelmatig zienbop de stageplek en eventueel academie.
Aspirant Eenheid Amsterdam week 21 2020


guest20700

  • Gast
Reactie #541 Gepost op: 23 mei 2020, 20:52:58
Jullie startmoment zou toch worden verplaatst naar week 33?


Haak1982

  • Aspirant Agent
  • Junior gebruiker
  • **
  • Berichten: 36
  • Eenheid Amsterdam
Reactie #542 Gepost op: 23 mei 2020, 22:15:14
Jullie startmoment zou toch worden verplaatst naar week 33?

Ja, het startmoment op de academie, maar we zijn al lekker bezig met wat thuis zelfstudie. Ik heb woensdag mijn directe mede-studenten mogen ontmoeten en maandag naar het basisteam om wat uitleg te krijgen over BVCM, youforce en de toegangspas. Dus we zijn wel degelijk van start!  098uo


Woop Woop

  • Nieuwe gebruiker
  • *
  • Berichten: 4
Reactie #543 Gepost op: 24 mei 2020, 12:52:55
Ik heb helaas nog geen wachtwoord gekregen tbv taalperfect? Hoe hebben jullie deze binnen gekregen?


Roan1

  • Junior gebruiker
  • **
  • Berichten: 7
Reactie #544 Gepost op: 24 mei 2020, 14:37:37
Ik heb helaas nog geen wachtwoord gekregen tbv taalperfect? Hoe hebben jullie deze binnen gekregen?

Deze is/wordt naar je prive mail gestuurd. Wellicht in de ongewenste mail terecht gekomen?


kevinrsd

  • Aspirant eeinheid Rotterdam
  • Junior gebruiker
  • **
  • Berichten: 24
Reactie #545 Gepost op: 25 mei 2020, 15:42:50
Ik heb helaas nog geen wachtwoord gekregen tbv taalperfect? Hoe hebben jullie deze binnen gekregen?

Ik heb even contact opgenomen met mijn traject begeleider. Mijn account moet nog worden aangemaakt. Wellicht bij jou ook het geval?


Woop Woop

  • Nieuwe gebruiker
  • *
  • Berichten: 4
Reactie #546 Gepost op: 25 mei 2020, 16:39:58
Ik heb even contact opgenomen met mijn traject begeleider. Mijn account moet nog worden aangemaakt. Wellicht bij jou ook het geval?


waarschijnlijk, we wachten het af..vandaag wel mail ontvangen mbt ontmoeting op praktijk werkplek


kevinrsd

  • Aspirant eeinheid Rotterdam
  • Junior gebruiker
  • **
  • Berichten: 24
Reactie #547 Gepost op: 27 mei 2020, 21:42:04
Inmiddels heb ik mijn account ontvangen voor Taalperfect. Is het nu de bedoeling dat we alle opdrachten al gaan maken of moeten we hier nog even mee wachten?


Woutske

  • Forum gebruiker
  • ***
  • Berichten: 85
Reactie #548 Gepost op: 27 mei 2020, 23:58:19
Inmiddels heb ik mijn account ontvangen voor Taalperfect. Is het nu de bedoeling dat we alle opdrachten al gaan maken of moeten we hier nog even mee wachten?
staat op itslearning uitgelegd :) 1F en 2F iig maken
Aspirant Eenheid Amsterdam week 21 2020


Woutske

  • Forum gebruiker
  • ***
  • Berichten: 85
Reactie #549 Gepost op: 28 mei 2020, 11:43:34
https://www.politieacademie.nl/actueel/Paginas/Het-basispolitieonderwijs-wordt-gemoderniseerd.aspx

Zoals ik dit lees gaan wij met terugwerkende kracht ook de nieuwe opleiding in. Zeer benieuwd hoe dat gaat werken :o (uitstroom is dan N4 ipv N3)
Aspirant Eenheid Amsterdam week 21 2020