Vacature agent mei 2020

Auteur Topic: Vacature agent mei 2020  (gelezen 133451 keer)

0 gebruikers (en 3 gasten bekijken dit topic.

Woop Woop

  • Nieuwe gebruiker
  • *
  • Berichten: 4
Reactie #550 Gepost op: 28 mei 2020, 14:31:29
Ja ben ook erg benieuwd hoe dat in zijn werk gaat, overgang zal lastig zijn.. vanaf mei 2021 pas dus we kunnen ons goed inlezen wat er gaat gebeuren


guest20700

  • Gast
Reactie #551 Gepost op: 28 mei 2020, 14:34:25
https://www.politieacademie.nl/actueel/Paginas/Het-basispolitieonderwijs-wordt-gemoderniseerd.aspx

Zoals ik dit lees gaan wij met terugwerkende kracht ook de nieuwe opleiding in. Zeer benieuwd hoe dat gaat werken :o (uitstroom is dan N4 ipv N3)

Ik denk dat je dit verkeerd leest. Jullie gaan over in het nieuwe onderwijs maar dat betekend niet dat je ook het gehele traject ook blijft doorlopen. Het huidige N4 is de oude N4 opleiding minus 2 modules.... Als je het echt zeker wilt weten moet je je recruiter om opheldering vragen


Woutske

  • Forum gebruiker
  • ***
  • Berichten: 85
Reactie #552 Gepost op: 11 juni 2020, 18:07:28
Ik heb antwoord gekregen van het programmateam politieonderwijs 2021: "Beste collega, de omvorming naar het Politieonderwijs 2021 richt zich op de huidige lichting studenten niveau 4. Er is op dit moment nog geen duidelijkheid mbt de huidige studenten niveau 3. Voor eventuele ontwikkelingen adviseer ik u intranet in de gaten te houden."
Aspirant Eenheid Amsterdam week 21 2020


Smitty

  • Hoofdagent Eenheid Amsterdam
  • Forum gebruiker
  • ***
  • Berichten: 93
Reactie #553 Gepost op: 17 juni 2020, 02:41:35
Ik heb antwoord gekregen van het programmateam politieonderwijs 2021: "Beste collega, de omvorming naar het Politieonderwijs 2021 richt zich op de huidige lichting studenten niveau 4. Er is op dit moment nog geen duidelijkheid mbt de huidige studenten niveau 3. Voor eventuele ontwikkelingen adviseer ik u intranet in de gaten te houden."

Thanks voor het navragen.. Roept overigens wel wat vragen op bij mij..

"De huidige lichting studenten niveau 4" - Dat wil dus zeggen de 1841 klas.. dat was (volgens mij)  de laatste lichting niveau 4.
"Er is nog geen duidelijkheid mbt de huidige studenten niveau 3" - Voor wie gaat het dan in vredesnaam gelden  :o
Alle berichten zijn op persoonlijke titel.


Woutske

  • Forum gebruiker
  • ***
  • Berichten: 85
Reactie #554 Gepost op: 17 juni 2020, 08:43:25
Ik snap die ook niet. Ik dacht dat ze misschien de vraag niet snapte, maar ze is de coördinator van het lesprogramma. Wederom maar weer wachten dus
Aspirant Eenheid Amsterdam week 21 2020


guest20700

  • Gast
Reactie #555 Gepost op: 30 juni 2020, 16:56:30
Aangezien jullie al reeds begonnen zijn stel ik de vraag hier:

Ik heb vorige week dinsdag mijn loonstroken moeten opsturen zodat er een berekening gemaakt kon worden voor het salaris. Nu heb ik erna niets meer gehoord, hoelang duurde dit bij jullie? De mail voor het aanleveren van de loonstroken kwam rechtstreeks van de HR afdeling van de eenheid.

En hoe bevalt het thuisprogramma tot zover?! Alvast bedankt voor de reactie en succes met de opleiding.

Groeten


Haak1982

  • Aspirant Agent
  • Junior gebruiker
  • **
  • Berichten: 36
  • Eenheid Amsterdam
Reactie #556 Gepost op: 30 juni 2020, 23:31:14
Aangezien jullie al reeds begonnen zijn stel ik de vraag hier:

Ik heb vorige week dinsdag mijn loonstroken moeten opsturen zodat er een berekening gemaakt kon worden voor het salaris. Nu heb ik erna niets meer gehoord, hoelang duurde dit bij jullie? De mail voor het aanleveren van de loonstroken kwam rechtstreeks van de HR afdeling van de eenheid.

En hoe bevalt het thuisprogramma tot zover?! Alvast bedankt voor de reactie en succes met de opleiding.

Groeten

Het duurde bij mij ongeveer 3 a 4 weken, alvorens ik mijn voorstel kreeg.

Helaas is er geen vast tijdspad, dus zal verschillen per individu.

Het is een kwestie van “wachten en aanpassen”. Bijna bij de Finish!

Succes met het verdere traject!




guest20700

  • Gast
Reactie #557 Gepost op: 1 juli 2020, 08:48:47
Het duurde bij mij ongeveer 3 a 4 weken, alvorens ik mijn voorstel kreeg.

Helaas is er geen vast tijdspad, dus zal verschillen per individu.

Het is een kwestie van “wachten en aanpassen”. Bijna bij de Finish!

Succes met het verdere traject!

Bedankt voor je antwoord en idd bijna bij de Finish  0098!!!

Ik merk wel dat ik echt nog moet acclimatiseren bij de politie. Werk nu in het bedrijfsleven en het lijkt alsof alles 1000x sneller gaat dan bij mijn toekomstige werkgever. Heeft denk ik ook wel voordelen maar geduld is niet mijn sterkste kant!

MBT je voorstel, ik hoef niet te weten wat je verdiend hoor, heb je daar nog over kunnen onderhandelen? Als ik de tool van Kom bij de Politie moet geloven ga ik een kleine 25% op salaris achteruit. Ik hoop dat het voorstel iets gunstiger uit gaat pakken.

Nogmaals dank voor je antwoord en veel succes met je carrière.



Haak1982

  • Aspirant Agent
  • Junior gebruiker
  • **
  • Berichten: 36
  • Eenheid Amsterdam
Reactie #558 Gepost op: 1 juli 2020, 23:09:04
Bedankt voor je antwoord en idd bijna bij de Finish  0098!!!

Ik merk wel dat ik echt nog moet acclimatiseren bij de politie. Werk nu in het bedrijfsleven en het lijkt alsof alles 1000x sneller gaat dan bij mijn toekomstige werkgever. Heeft denk ik ook wel voordelen maar geduld is niet mijn sterkste kant!

MBT je voorstel, ik hoef niet te weten wat je verdiend hoor, heb je daar nog over kunnen onderhandelen? Als ik de tool van Kom bij de Politie moet geloven ga ik een kleine 25% op salaris achteruit. Ik hoop dat het voorstel iets gunstiger uit gaat pakken.

Nogmaals dank voor je antwoord en veel succes met je carrière.

Ik kom ook uit het zakenleven en is inderdaad even omschakelen, maar komt vast goed.

Je salarisvoorstel is in ieder geval 5% hoger in tegenstelling tot de salarischeck. De salarischeck is obv 36 uur en je aanstelling is op 38 uur, daarnaast zijn er nog wat voordelen, zoals;

- 13de maand (had ik voorheen niet)
- een degelijke kilometervergoeding
- in later stadium ORT

Als klap op de vuurpijl volgt is er per vandaag een salarisverhoging van 2,7%.

Daarnaast zegt bruto niet zoveel, dus doe een bruto-netto berekening obv ABP.

Al met al valt het dan nog best mee. Ik moest ook inleveren, maar is een kwestie van Financiële huishouding aanpassen. Je krijgt er iets moois voor terug!


guest20700

  • Gast
Reactie #559 Gepost op: 2 juli 2020, 08:24:10
Oke thanks voor je uitleg.

Toch nogsteeds de vraag of het 'salaris' onderhandelbaar is of het is zoals het is?