Sollicitanten Recherchekundige start april 2020

Auteur Topic: Sollicitanten Recherchekundige start april 2020  (gelezen 12544 keer)

0 gebruikers (en 1 gast bekijken dit topic.

Asdf

  • Junior gebruiker
  • **
  • Berichten: 5
Reactie #20 Gepost op: 28 maart 2020, 13:07:13
Wanneer was bij jullie het arbeidsvoorwaardengesprek, ofwel wanneer moest je de loonstroken insturen? Ik heb afgelopen maandag de medische keuring gehad en ben in afwachting van het BGO gesprek. Recruiter had aangegeven deze week de mail te sturen met het verzoek om de loonstroken in te sturen maar dit is niet gebeurd. Heb hem zelf een mail gestuurd dat de medische keuring is gelukt en het BGO in gang is gezet en het vanaf nu even afwacht.

W&S vond het raar dat mijn loonstroken nog niet waren opgestuurd maar ik neem aan dat het berekenen en verwerken van je (evt. toekomstige) salaris geen weken werk is toch? Ik sta op de planning voor week 33 politiekundige, had maandag tijdens de keuring begrepen dat wij voorlopig de laatste lichting zijn die gekeurd worden. Tot nadere orde licht de keuring dus stil.

De loonstroken moest je zelf insturen naar werving en selectie toch? Ik zou contact opnemen met je recruiter. Bij mij was dat al geregeld voor mijn medische keuring plaatsvond.

Ken je deze online tool al om je salaris te berekenen? http://salaristool.kombijdepolitie.nl/?_ga=2.10582900.19393961.1547983949-1522946915.1522681247


Asdf

  • Junior gebruiker
  • **
  • Berichten: 5
Reactie #21 Gepost op: 28 maart 2020, 13:13:14
Jij hebt dan ook geen voorlopige aanstelling gekregen? Na mijn deel B heb ik getekend voor een voorlopige aanstelling (ovb van de screening)


guest20700

  • Gast
Reactie #22 Gepost op: 28 maart 2020, 14:04:38
Ik heb de mondelinge toezegging dat ik in week 33 mag starten als ik de screening doorkom. Mij is verteld dat ik een aanstelling krijg na het BGO gesprek. Voorlopige aanstelling of een mondelinge toezegging is mijn inziens hetzelfde? Op het verzoek tot inleveren BGO formulieren stond ook week 33 dus ga er vanuit dat dit goed moet komen. Anyway misschien is dit per eenheid wel weer anders, welke eenheid heb jij gesolliciteerd?