Sollicitanten HBO verkorte versie. start april 2020

Auteur Topic: Sollicitanten HBO verkorte versie. start april 2020  (gelezen 12889 keer)

0 gebruikers (en 1 gast bekijken dit topic.

Mo12345

  • Junior gebruiker
  • **
  • Berichten: 30
Gepost op: 8 oktober 2019, 19:12:41
Vandaag dan weer gesolliciteerd voor de HBO politiekundige opleiding verkorte versie. Nadat ik 2 keer bij afgewezen bij de politie ben ik een HBO studie gaan volgen. Maar met de Politie altijd in mijn achterhoofd. Toen ik vandaag de alert kreeg heb ik direct gesolliciteerd. Hopen dat ik deze keer wat meer geluk heb.

Tijdens het invullen lukte het een paar keer niet om te versturen. Toen ik opbelde zeiden ze dat het kwam door de extreme drukte...

We gaan het zien... Binnen 2 weken krijg ik als het goed is te horen of ik door ben.......




LuukPol

  • Politie Noord-Nederland
  • Forum gebruiker
  • ***
  • Berichten: 228
Reactie #1 Gepost op: 9 oktober 2019, 16:34:29
De aanhouder wint. Succes!


romypomy

  • Nieuwe gebruiker
  • *
  • Berichten: 4
Reactie #2 Gepost op: 14 oktober 2019, 14:29:18
Succes Mo12345 en iedereen die gesolliciteerd heeft!
Ik ben ook na 2 afwijzingen een HBO studie gaan volgen. Deze maak ik over 1 maand af en dan hopelijk de Politiekundige opleiding :)
Deze twee weken worden echt zo spannend!!


 


MV

  • Junior gebruiker
  • **
  • Berichten: 41
Reactie #3 Gepost op: 2 november 2019, 12:07:40
Afgelopen week mail gehad dat ik door ben naar de intakegesprekken!

Ben wel benieuwd wat jullie achtergrond is en welke hbo opleiding jullie al hebben gedaan. Ik werk nu in de psychiatrie en heb SPH gestudeerd


Mo12345

  • Junior gebruiker
  • **
  • Berichten: 30
Reactie #4 Gepost op: 5 november 2019, 19:17:19
21/10 kreeg ik bericht dat het langer zo duren. Voor 5 nov zou ik bericht krijgen. Nu nog steeds niks binnen... Zijn er hier meer mensen met hetzelfde probleem?


StefanLF

  • Operationeel Expert GGP
  • Junior gebruiker
  • **
  • Berichten: 15
    • Social media
Reactie #5 Gepost op: 5 november 2019, 20:46:44
21/10 kreeg ik bericht dat het langer zo duren. Voor 5 nov zou ik bericht krijgen. Nu nog steeds niks binnen... Zijn er hier meer mensen met hetzelfde probleem?

Spannende tijden voor alle sollicitanten, succes voor iedereen die heeft gesolliciteerd. In het selectietraject moet je behoorlijk wat geduld kunnen hebben, want niet alle onderdelen sluiten snel op elkaar aan.
Als je een afspraak hebt gemaakt, dat je voor een bepaalde datum iets zou horen, dan zou ik van de week zeker even bellen.


Proost

  • Politiekundige
  • Forum gebruiker
  • ***
  • Berichten: 311
Reactie #6 Gepost op: 8 november 2019, 20:14:03
Even voor mijn beeldvorming. Is er nu een losse/specifieke sollicitatieronde voor het verkorte traject? Of net als voorheen, alles op een hoop en de verkorte worden benaderd indien aan de voorwaarden voldaan is? (los van het uitspreken van de voorkeur)


MV

  • Junior gebruiker
  • **
  • Berichten: 41
Reactie #7 Gepost op: 9 november 2019, 13:35:56
Even voor mijn beeldvorming. Is er nu een losse/specifieke sollicitatieronde voor het verkorte traject? Of net als voorheen, alles op een hoop en de verkorte worden benaderd indien aan de voorwaarden voldaan is? (los van het uitspreken van de voorkeur)

Voor zover ik kan inschatten was de vacature voor april 2020 specifiek en alleen voor de verkorte hbo.

Heb je ook gesolliciteerd?


Proost

  • Politiekundige
  • Forum gebruiker
  • ***
  • Berichten: 311
Reactie #8 Gepost op: 9 november 2019, 23:29:38
Heb je ook gesolliciteerd?
Ja, maar dat is toch wel een aantal jaar geleden ;)

Heb zelf dus ook het verkorte traject gevolgd. Heb alleen begrepen dat ze de instroom anders aanpakken (en de opleiding is ook een groot deel op de schop gegaan).


kittesh

  • Junior gebruiker
  • **
  • Berichten: 26
Reactie #9 Gepost op: 19 november 2019, 17:49:53
Hoi, ook ik heb gesolliciteerd en ben uitgenodigd voor een intakegesprek op 14 januari. Iemand enig idee wat te verwachten van zo'n intakegesprek? Erg spannend allemaal.