Sollicitanten HBO verkorte versie. start april 2020

Auteur Topic: Sollicitanten HBO verkorte versie. start april 2020  (gelezen 12893 keer)

0 gebruikers (en 2 gasten bekijken dit topic.

MV

  • Junior gebruiker
  • **
  • Berichten: 41
Reactie #10 Gepost op: 20 november 2019, 10:59:39
Hoi, ook ik heb gesolliciteerd en ben uitgenodigd voor een intakegesprek op 14 januari. Iemand enig idee wat te verwachten van zo'n intakegesprek? Erg spannend allemaal.

Na wat gegoogle heb ik dit filmpje gevonden. Geen idee of ze het op deze manier nog doen maar het geeft een beetje een beeld denk ik.

https://b-m.facebook.com/story.php?story_fbid=1919969591381487&id=190610374317426


kittesh

  • Junior gebruiker
  • **
  • Berichten: 26
Reactie #11 Gepost op: 21 november 2019, 09:55:17
Na wat gegoogle heb ik dit filmpje gevonden. Geen idee of ze het op deze manier nog doen maar het geeft een beetje een beeld denk ik.

https://b-m.facebook.com/story.php?story_fbid=1919969591381487&id=190610374317426

Na wat zoekwerk kwam ik dat ook tegen inderdaad. Toch weer nuttige informatie. Bedankt voor het delen  :)


Mo12345

  • Junior gebruiker
  • **
  • Berichten: 30
Reactie #12 Gepost op: 2 januari 2020, 22:55:38
Hoe staat het met iedereen zijn sollicitatie? Ik ben wel benieuwd...

Zelf mag ik 14 januari in Apeldoorn op gesprek komen.


koala

  • Nieuwe gebruiker
  • *
  • Berichten: 2
Reactie #13 Gepost op: 5 januari 2020, 01:22:43
Hoi!

Gesolliciteerd heb ik ook op de korte variant, maar is er toch gekozen vanuit Werving & Selectie om met mij verder te gaan met de volledige (vier jaar durende) opleiding. Na de oefendag achter de rug te hebben, is aankomende dinsdag deel A aan de beurt. Heb jij die inmiddels achter de rug?


kittesh

  • Junior gebruiker
  • **
  • Berichten: 26
Reactie #14 Gepost op: 10 januari 2020, 12:58:00
Joehoe! Ook ik mag de 14e komen tegelijk met Mo in Apeldoorn. Ik moet zeggen dat de zenuwen nu toch wel aardig beginnen te komen...
Ik wil dit zooooo graag al zo lang... Maar goed, ik kom zelf uit het oosten dus het is maar even de vraag hoe daar op gereageerd gaat worden.

@Koala, Hoe ging het gesprek? Wordt er ook al gezegd voor welke regio je wordt aangenomen mocht de selectie goed gaan? Stelde ze veel moeilijke vragen?


SteefPK

  • Nieuwe gebruiker
  • *
  • Berichten: 2
Reactie #15 Gepost op: 10 januari 2020, 14:21:11
Alvast gefeliciteerd allen! Mag ik vragen wat jullie vooropleiding was op het HBO? Ik ben vorig jaar namelijk afgestudeerd in bedrijfskunde en na het lezen van een post op de eerste pagina ben ik bang dat dit niet voldoende zal zijn.


SteefPK

  • Nieuwe gebruiker
  • *
  • Berichten: 2
Reactie #16 Gepost op: 10 januari 2020, 16:02:01
Alvast gefeliciteerd allen! Mag ik vragen wat jullie vooropleiding was op het HBO? Ik ben vorig jaar namelijk afgestudeerd in bedrijfskunde en na het lezen van een post op de eerste pagina ben ik bang dat dit niet voldoende zal zijn.

En vragen die je kan verwachten bij de intake?


kittesh

  • Junior gebruiker
  • **
  • Berichten: 26
Reactie #17 Gepost op: 11 januari 2020, 11:33:57
Ik heb communicatie gestudeerd. Volgens mij kijken ze niet zo zeer naar wat je hebt gestudeerd maar eerder naar je motivatie.


koala

  • Nieuwe gebruiker
  • *
  • Berichten: 2
Reactie #18 Gepost op: 12 januari 2020, 16:24:17

@Koala, Hoe ging het gesprek? Wordt er ook al gezegd voor welke regio je wordt aangenomen mocht de selectie goed gaan? Stelde ze veel moeilijke vragen?

Helaas heb ik niet voldoende gescoord op de cognitieve testen (zat tegen het randje aan maar onvoldoende), dus ben ik momenteel met de recruiter in contact om de mogelijkheden te bespreken.


MV

  • Junior gebruiker
  • **
  • Berichten: 41
Reactie #19 Gepost op: 12 januari 2020, 22:21:43
Helaas heb ik niet voldoende gescoord op de cognitieve testen (zat tegen het randje aan maar onvoldoende), dus ben ik momenteel met de recruiter in contact om de mogelijkheden te bespreken.

Ah balen zeg, wat vond je zelf van de cognitieve test? Heb je tips?

Ik ben door maar niet naar de verkorte opleiding maar naar de 4jarige die start in augustus.

Komende vrijdag ga ik testdag A uitproberen. Soort oefendag dat je weet wat er komt.