Sollicitanten Recherchekundige start april 2020

Auteur Topic: Sollicitanten Recherchekundige start april 2020  (gelezen 12574 keer)

0 gebruikers (en 1 gast bekijken dit topic.

Charly1

  • Junior gebruiker
  • **
  • Berichten: 13
Reactie #10 Gepost op: 17 februari 2020, 15:43:08
Ik ben aangenomen voor de opleiding van april! Ik ben aan het wachten op mijn aanstellingsbesluit, spannend!
Nog meer mensen die het sollicitatieproces al volledig doorlopen hebben?


Evn

  • Nieuwe gebruiker
  • *
  • Berichten: 1
Reactie #11 Gepost op: 3 maart 2020, 10:29:36
Ik heb vandaag mijn screeningsgesprek. Ik heb begrepen dat ik alleen nog een akkoord van de screening nodig heb en dan ook in april aan de opleiding mag beginnen!


Asdf

  • Junior gebruiker
  • **
  • Berichten: 5
Reactie #12 Gepost op: 11 maart 2020, 15:26:54
Ik ben ook onder voorbehoud van de screening aangenomen.


Asdf

  • Junior gebruiker
  • **
  • Berichten: 5
Reactie #13 Gepost op: 21 maart 2020, 20:40:54
Ik heb ook de bevestiging ontvangen dat ik mag beginnen in april  098uo.

Wat denken jullie over de startdatum ivm corona? Haalbaar of wordt het verschoven?


Charly1

  • Junior gebruiker
  • **
  • Berichten: 13
Reactie #14 Gepost op: 21 maart 2020, 22:35:46
Gefeliciteerd! Ik heb geen idee.. Ik heb wel een afspraak gemaakt om mijn uniform op te halen medio april..
ik denk even afwachten  :)


Asdf

  • Junior gebruiker
  • **
  • Berichten: 5
Reactie #15 Gepost op: 22 maart 2020, 09:56:31
Ja even afwachten inderdaad...

Heb je nog andere informatie ontvangen van de PA? Ik hoop dat ze ook zsm met mij contact opnemen


Charly1

  • Junior gebruiker
  • **
  • Berichten: 13
Reactie #16 Gepost op: 22 maart 2020, 10:38:29
Nee verder geen info van de PA. Ik weet niet voor welke eenheid jij hebt gesolliciteerd? Maar misschien kun contact opnemen met recruitment van jouw eenheid.. wellicht hebben zij meer info!  :)


Marti

  • Nieuwe gebruiker
  • *
  • Berichten: 2
Reactie #17 Gepost op: 28 maart 2020, 10:07:28
Ik ben inmiddels aangenomen en heb gisteren mijn uniform opgehaald. Ben heel benieuwd of en hoe we gaan starten in week 17


guest20700

  • Gast
Reactie #18 Gepost op: 28 maart 2020, 10:27:04
Wanneer was bij jullie het arbeidsvoorwaardengesprek, ofwel wanneer moest je de loonstroken insturen? Ik heb afgelopen maandag de medische keuring gehad en ben in afwachting van het BGO gesprek. Recruiter had aangegeven deze week de mail te sturen met het verzoek om de loonstroken in te sturen maar dit is niet gebeurd. Heb hem zelf een mail gestuurd dat de medische keuring is gelukt en het BGO in gang is gezet en het vanaf nu even afwacht.

W&S vond het raar dat mijn loonstroken nog niet waren opgestuurd maar ik neem aan dat het berekenen en verwerken van je (evt. toekomstige) salaris geen weken werk is toch? Ik sta op de planning voor week 33 politiekundige, had maandag tijdens de keuring begrepen dat wij voorlopig de laatste lichting zijn die gekeurd worden. Tot nadere orde licht de keuring dus stil.



guest20700

  • Gast
Reactie #19 Gepost op: 28 maart 2020, 10:28:33
Ik ben inmiddels aangenomen en heb gisteren mijn uniform opgehaald. Ben heel benieuwd of en hoe we gaan starten in week 17

Ik heb gehoord, voor wat het waard is, dat alle opleidingen die op de planning staan 'gewoon' op het regulieren moment gaan starten. In welke vorm is even de vraag. Aangezien de academies sowieso tot 1-6 dicht zijn zal dit (voorlopig) thuisstudie worden.