Verzoek tot ruiling van korps MDN met OOST

Auteur Topic: Verzoek tot ruiling van korps MDN met OOST  (gelezen 2906 keer)

0 gebruikers (en 1 gast bekijken dit topic.

Ilse1987

  • Nieuwe gebruiker
  • *
  • Berichten: 2
Gepost op: 8 maart 2021, 20:59:30
Hallo,

Ik ben in oktober 2019 begonnen aan de opleiding tot hoofdagent niveau 4 waarbij ik geplaatst ben in Midden Nederland.

Aangezien ik zelf in Overijssel woon heb ik iedere werkdag 4 uur reistijd. Dat zou ik dan ook graag anders zien!

Ik heb diverse gesprekken gehad met mijn praktijkbeheleider en trajectbegeleider maar helaas moét ik 1 kandidaat van district Oost vinden om van district te kunnen ruilen.

Ben óf ken jij iemand die nu in regio Oost (Overijssel of Gelderland) geplaatst is maar graag wil werken in Midden Nederland? Laat het mij dan weten! Dan kunnen wij eventueel met elkaar ruilen.

Groeten Ilse.







Jim1

  • Forum gebruiker
  • ***
  • Berichten: 448
Reactie #1 Gepost op: 11 maart 2021, 12:45:56
Ben óf ken jij iemand die nu in regio Oost (Overijssel of Gelderland) geplaatst is maar graag wil werken in Midden Nederland? Laat het mij dan weten! Dan kunnen wij eventueel met elkaar ruilen.

Groeten Ilse.

Hoi Ilse,
Op het intranet is een pagina waar je ruilingen online kan zetten als een soort advertentie. Misschien kan je daar ook je oproep plaatsen :)


Ilse1987

  • Nieuwe gebruiker
  • *
  • Berichten: 2
Reactie #2 Gepost op: 12 maart 2021, 08:16:00
Hoi Ilse,
Op het intranet is een pagina waar je ruilingen online kan zetten als een soort advertentie. Misschien kan je daar ook je oproep plaatsen :)

Bedankt voor je reactie! Ik heb die pagina inderdaad gevonden maar ik zag dat deze voornamelijk wordt gebruikt door collega's die al klaar zijn met de opleiding en willen ruilen van werkplek.
Maar wie weet moet ik toch eens een poging gaan wagen.. je weet maar nooit ;)


DiNozzo

  • Landelijke Eenheid Dienst Infrastructuur
  • Senior gebruiker
  • ****
  • Berichten: 8,084
Reactie #3 Gepost op: 13 maart 2021, 20:46:41
Er is op Facebook ook nog een besloten groep waar enkele duizenden collega's zitten. Misschien kan je die nog proberen?
"The question that sometimes drives me hazy: Am I, or the others crazy?" — Albert Einstein