Waarschuwing KNMI en Incidenten gevaarlijk weer (geel) of extreem weer (oranje) 2005

Auteur Topic: Waarschuwing KNMI en Incidenten gevaarlijk weer (geel) of extreem weer (oranje) 2005  (gelezen 334499 keer)

0 gebruikers (en 2 gasten bekijken dit topic.

tebby

  • Verpleegkundige
  • Senior gebruiker
  • ****
  • Berichten: 1,690
    • mijn hyves
vergeet je je zwemvliesjes en je duikbril niet? Emmertje en schepje is ook altijd leuk he Tebby!  ;)

ik ben geen 3 meer hoor
flappus  niet elke verandering is een verbetering


Enrique

  • Senior gebruiker
  • ****
  • Berichten: 3,443
;D het een sluit het ander niet uit toch? ;D
greetz,  Enrique


tebby

  • Verpleegkundige
  • Senior gebruiker
  • ****
  • Berichten: 1,690
    • mijn hyves
die vat ik niet
flappus  niet elke verandering is een verbetering


FireRobin

  • Hoofdbrandwacht
  • Senior gebruiker
  • ****
  • Berichten: 1,926
    • Facebookpagina Post Zuidlandstraat
Brandweer Terneuzen post Zuidlandstraat | Bevelvoerder bedrijfsbrandweer Evos Terneuzen


spruit

  • Forum gebruiker
  • ***
  • Berichten: 331
Wij hebben hier geen wateroverlast.. gelukkig :P


FireRobin

  • Hoofdbrandwacht
  • Senior gebruiker
  • ****
  • Berichten: 1,926
    • Facebookpagina Post Zuidlandstraat
Wij hebben hier geen wateroverlast.. gelukkig :P

Najah, de brandweer had dan weer wel wat werk gehad hier  :P :P
Brandweer Terneuzen post Zuidlandstraat | Bevelvoerder bedrijfsbrandweer Evos Terneuzen


spruit

  • Forum gebruiker
  • ***
  • Berichten: 331
Najah, de brandweer had dan weer wel wat werk gehad hier :P :P

maar niet op koewacht op zaamslag toch?


FireRobin

  • Hoofdbrandwacht
  • Senior gebruiker
  • ****
  • Berichten: 1,926
    • Facebookpagina Post Zuidlandstraat
maar niet op koewacht op zaamslag toch?


jah melding voor de OVD, voor wateroverlast
Brandweer Terneuzen post Zuidlandstraat | Bevelvoerder bedrijfsbrandweer Evos Terneuzen


jvo

  • ACH
  • Senior gebruiker
  • ****
  • Berichten: 2,933
  • geel busje, geel pak
    • Youtubekanaal
IN de regio Amsterdam AMstelland gaat er vanaf nu weer preventief gestrooid worden
Dat had ik al aan mijn auto gezien :-X kan wel weer ruitenwisservloeistof bijvullen :-X ;D
-When responding to a call, always remember that your ambulance was built by the lowest bidder-


Brandpreventist

  • Senior gebruiker
  • ****
  • Berichten: 18,993
http://www.telegraaf.nl/binnenland/29829201/Beslaglegging_defecte_elektriciteitsmast.html

Beslaglegging defecte elektriciteitsmast
HAAKSBERGEN - Pieter van Vollenhoven van de Onderzoeksraad voor de Verkeersveiligheid heeft beslag laten leggen op een van de drie elektriciteitsmasten die het anderhalve week geleden tijdens een sneeuwstorm in Haaksbergen begaven. „Het onderzoek richt zich zowel op mogelijke technische mankementen als op onderhoud en menselijk falen”, vertelde een woordvoerster dinsdag.
 
Ook de naburige gemeente Berkelland wordt bij het onderzoek betrokken. Ook hier hadden duizenden mensen een groot deel van het weekeinde geen stroom. Energiebedrijf Essent berichtte vorige week dat er met het onderhoud van het elektriciteitsnet niets mis is. Inmiddels hebben de energiebedrijven NUON en Essent de huishoudens in de gemeenten Berkelland en Haaksbergen een compensatievergoeding van 35 euro toegezegd. Over een maand wil de onderzoeksraad de eerste resultaten bekendmaken.