vraagje i.v.m ambulancemotor

Auteur Topic: vraagje i.v.m ambulancemotor  (gelezen 4670 keer)

0 gebruikers (en 1 gast bekijken dit topic.

gullit

  • Nieuwe gebruiker
  • *
  • Berichten: 3
Gepost op: 30 december 2019, 16:13:37
Dag allemaal, ik ben bezig voor een goed doel in het buitenland om een ambulancemotor en brandweermotor om te bouwen als prototype, kan iemand mij helpen om wat wij in NL gebruiken van dichtbij te bekijken en een kopie van de inventarislijst te sturen. Graag zou ik ook hulp willen met de vraag waar ik afgeschreven koffers en/of apparaten kan vinden i.v.m compleet demo te bouwen. happy 2020  :D




ir. Auditor

  • Ingenieur die nog geen band kan plakken.
  • Senior gebruiker
  • ****
  • Berichten: 3,654
  • Do one thing every day that scares you (M Schmich)
Reactie #1 Gepost op: 30 december 2019, 17:19:21
Waarschijnlijk kunnen  de meeste ambulance diensten je wel op weg helpen. Of wellicht partijen als Event Medical Services of Medical Events


ir. Auditor

  • Ingenieur die nog geen band kan plakken.
  • Senior gebruiker
  • ****
  • Berichten: 3,654
  • Do one thing every day that scares you (M Schmich)
Reactie #2 Gepost op: 30 december 2019, 21:14:12
Wat verder natuurlijk ook belangrijk is je af te vragen is:
-Wat is het doel van de motor?
-Wie gaat hem besturen? (opleiding, wetgeving etc. Het heeft weinig nut een motor vol te stoppen met medicatie die vervolgens niet gebruikt mag worden door de berijder).


gullit

  • Nieuwe gebruiker
  • *
  • Berichten: 3
Reactie #3 Gepost op: 31 december 2019, 18:17:17
mee eens. Maar het gaat niet om de medicatie e.d maar om de opbouw van het snelle vervoer waardoor je binnen no time, ongeacht verkeerssituatie, op bestemming komt.


DiNozzo

  • Landelijke Eenheid Dienst Infrastructuur
  • Senior gebruiker
  • ****
  • Berichten: 8,084
Reactie #4 Gepost op: 31 december 2019, 19:18:26
En wat is de definitie van buitenland? Met een R1200RT kom je in Italie een heel eind terwijl je er in Zimbabwe weinig aan hebt.
"The question that sometimes drives me hazy: Am I, or the others crazy?" — Albert Einstein


gullit

  • Nieuwe gebruiker
  • *
  • Berichten: 3
Reactie #5 Gepost op: 1 januari 2020, 17:44:19
Afrika idd, Benli tnt 250,300 of 600 is toch voldoende als brandweer motor met 2x 25l schuim cylinder