Sollicitanten HBO verkorte versie. start april 2020

Auteur Topic: Sollicitanten HBO verkorte versie. start april 2020  (gelezen 12892 keer)

0 gebruikers (en 2 gasten bekijken dit topic.

kittesh

  • Junior gebruiker
  • **
  • Berichten: 26
Reactie #20 Gepost op: 13 januari 2020, 20:25:36
@ koala, wat balen zeg! Maar wel heel fijn dat er naar wellicht andere mogelijkheden wordt gekeken. Het betekend dus niet einde oefening!

@mv succes vrijdag! Wat fijn dat ze je die mogelijkheid bieden om te oefenen. Dan ga je toch wat verzekerder selectiedag a tegemoet.

Morgenavond heb ik de intake in Apeldoorn. Ik vind het zo spannend. Ben het hele weekend al zenuwachtig. Mo jij ook succes morgen! Hopelijk allebei door naar selectiedag a :D


Sol020

  • Nieuwe gebruiker
  • *
  • Berichten: 2
Reactie #21 Gepost op: 15 januari 2020, 10:16:21
Hoi allemaal, ik heb inmiddels deel A en B gehaald! Gesolliciteerd voor recherchekundige, maar aangegeven dat politiekundige me ook interessant lijkt (je kon maar solliciteren voor 1 opleiding). Weet iemand hoe lang het ongeveer duurt voordat ik nu iets hoor van de recruiter? Heb al gebeld, maar de recruiter is telkens niet aanwezig en terugbelverzoek komt niet door..


MV

  • Junior gebruiker
  • **
  • Berichten: 41
Reactie #22 Gepost op: 16 januari 2020, 20:37:47
Morgenavond heb ik de intake in Apeldoorn. Ik vind het zo spannend. Ben het hele weekend al zenuwachtig. Mo jij ook succes morgen! Hopelijk allebei door naar selectiedag a :D

Hoe ging je gesprek?


kittesh

  • Junior gebruiker
  • **
  • Berichten: 26
Reactie #23 Gepost op: 20 januari 2020, 14:55:04
Helaas niet goed genoeg. Ik ben niet door naar de volgende ronde.

 De helft van de kandidaten die deelnamen aan de intake gingen door naar selectie dag A. Uiteindelijk waren er maar 4!! Opleidingsplekken beschikbaar. En dat niet eens voor april {die zit al vol} maar ergens in oktober.

Helaas dus!


Panter

  • Adviseur OOV
  • Forum gebruiker
  • ***
  • Berichten: 231
Reactie #24 Gepost op: 21 januari 2020, 07:33:42
Bijzonder...enig idee wat het totaal aantal opleidingsplekken voor de verkorte politiekundige opleiding (start april) was?


romypomy

  • Nieuwe gebruiker
  • *
  • Berichten: 4
Reactie #25 Gepost op: 21 januari 2020, 08:59:31
Volgens mij wordt er een klas gevormd van 24 aspiranten.