Selectie en keuze eenheid

Auteur Topic: Selectie en keuze eenheid  (gelezen 12934 keer)

0 gebruikers (en 1 gast bekijken dit topic.

kaasje

  • Surveillant VP BPZ
  • Senior gebruiker
  • ****
  • Berichten: 1,996
  • And as always, have nice day!
Reactie #30 Gepost op: 14 januari 2020, 10:52:25
Omdat ik het niet met je eens ben ;)?


En wat betreft minder perspectief ben ik ook niet met je eens overigens.. Het zal uiteindelijk een weg van de lange adem worden, maar uiteindelijk zal er toch e.e.a. moeten gaan veranderen als ze geen hoofdagenten meer gaan opleiden en ja ik begrijp dat dat een meerjaren plan is...
Je kan het niet met me eens zijn, maar "klinklare onzin" is een nogal krachtige term. Ik heb geruime tijd gewerkt binnen de politie en me zijdelings bezig gehouden met dit onderwerp (input vanuit de vakbonden).

Je kan nog steeds doorstromen van agent, naar hoofdagent naar brigadier, maar het is geen verplichting meer waar de werkgever op aangesproken kan worden. Ik hoor dit misverstand veel op de werkvloer hoor, dus ik neem het je niet kwalijk  ;)
Hobby Bobby eenheid Den Haag


silque

  • Sheepdog
  • Senior gebruiker
  • ****
  • Berichten: 3,873
Reactie #31 Gepost op: 16 januari 2020, 17:42:16
Zou je me die kunnen sturen? Als je hem hebt gevonden stuur ik via PM wel even mijn werkmail. Ben erg benieuwd.

Heb em gevonden, PM je werkmail even dan stuur ik hem toe. Betreft overigens een document uit 2014 zag ik....
Uitspraken op dit forum zijn op persoonlijke titel.


Proost

  • Politiekundige
  • Forum gebruiker
  • ***
  • Berichten: 311
Reactie #32 Gepost op: 16 januari 2020, 18:46:21
Heb em gevonden, PM je werkmail even dan stuur ik hem toe. Betreft overigens een document uit 2014 zag ik....
Done.