Sollicitanten agent Oktober 2020

Auteur Topic: Sollicitanten agent Oktober 2020  (gelezen 125738 keer)

0 gebruikers (en 1 gast bekijken dit topic.

Nadiia

  • Junior gebruiker
  • **
  • Berichten: 27
Reactie #160 Gepost op: 9 juli 2020, 23:17:02
Doodstil en inmiddels is mn motivatie op een all time low. Ik hoor ook via mensen van de academie dat er volop getest word. Ik ben gestopt om te proberen het proces te begrijpen en wacht het net als jullie ook maar af.



welke stap in de selectie zit je dan?


MV

  • Junior gebruiker
  • **
  • Berichten: 41
Reactie #161 Gepost op: 10 juli 2020, 01:01:13


welke stap in de selectie zit je dan?

Ik heb A en B al gedaan en gehaald in maart maar had gesolliciteerd voor n5 en nu geswitched naar n4. Dus ik mis nu nog de taaltest (die hoef je voor n5 niet te doen). Oftewel alleen nog 1 lullig testje om weer door te kunnen naar volgende ronde. En jij?


Nadiia

  • Junior gebruiker
  • **
  • Berichten: 27
Reactie #162 Gepost op: 10 juli 2020, 08:20:44
Ik heb A en B al gedaan en gehaald in maart maar had gesolliciteerd voor n5 en nu geswitched naar n4. Dus ik mis nu nog de taaltest (die hoef je voor n5 niet te doen). Oftewel alleen nog 1 lullig testje om weer door te kunnen naar volgende ronde. En jij?


Aah oke ik wacht momenteel op de uitslag van de screening heb afgelopen maandag de Medische keuring gehad..


MV

  • Junior gebruiker
  • **
  • Berichten: 41
Reactie #163 Gepost op: 10 juli 2020, 09:54:07

Aah oke ik wacht momenteel op de uitslag van de screening heb afgelopen maandag de Medische keuring gehad..

Ok tof! Denk alleen dat je op een andere vacature hebt gesolliciteerd als in dit topic bedoeld word. Wij gaan voor agent/hoofdagent lichting van oktober 2020 die door geschoven is naar voorjaar 2021


Nadiia

  • Junior gebruiker
  • **
  • Berichten: 27
Reactie #164 Gepost op: 10 juli 2020, 09:56:06
Ok tof! Denk alleen dat je op een andere vacature hebt gesolliciteerd als in dit topic bedoeld word. Wij gaan voor agent/hoofdagent lichting van oktober 2020 die door geschoven is naar voorjaar 2021



Jaa dat klopt Surveillant oktober 2020 in Amsterdam deze gaat wel door.. had hierboven ook de vraag of nog iemand in deze procedure zit.
Ik ben nieuw hier en weet nog niet hoe ik een nieuwe toppic moet openen vandaar dat ik hieronder had gereageerd😊


MV

  • Junior gebruiker
  • **
  • Berichten: 41
Reactie #165 Gepost op: 18 juli 2020, 00:07:54
Jullie ook allemaal nog in de wachtstand? Ondertussen is het medio juli zoals in de mail stond en nog steeds alleen maar krekelgeluiden


Geluk91

  • Forum gebruiker
  • ***
  • Berichten: 77
Reactie #166 Gepost op: 18 juli 2020, 07:23:01
Jullie ook allemaal nog in de wachtstand? Ondertussen is het medio juli zoals in de mail stond en nog steeds alleen maar krekelgeluiden


Ik ben toevallig vorige week gebeld om de sporttest in te plannen.. dat zijn ze dus weer aan het opstarten!
Verder alle testen al gedaan, want dat ging digitaal en was dus ook eenvoudig thuis te doen.


Geluk91

  • Forum gebruiker
  • ***
  • Berichten: 77
Reactie #167 Gepost op: 18 juli 2020, 07:26:14
Ze vertelde me overigens dat alle n4 opleidingen die nog ingepland stonden, niet meer van start gaan.

Nu maar wachten tot voorjaar 2021..


louise32

  • Forum gebruiker
  • ***
  • Berichten: 83
Reactie #168 Gepost op: 18 juli 2020, 23:30:27
Ze vertelde me overigens dat alle n4 opleidingen die nog ingepland stonden, niet meer van start gaan.

Nu maar wachten tot voorjaar 2021..

Huh..? Lichting mei 2020 is toch doorgeschoven naar week 33?  :o
Lichting week 33 zou naar voorjaar 2021 verschoven worden, wat dan betekent dat er geen lichting week 5 is?


guest20700

  • Gast
Reactie #169 Gepost op: 19 juli 2020, 09:40:42
Huh..? Lichting mei 2020 is toch doorgeschoven naar week 33?  :o
Lichting week 33 zou naar voorjaar 2021 verschoven worden, wat dan betekent dat er geen lichting week 5 is?

Je haal wat data's door elkaar.

Week 21 is aangesteld en is reeds begonnen, in week 33 gaat deze lichting voor het eerst fysiek naar de academie
Week 41 was het eerstvolgende startmoment N4 (N3?) en dat is verplaatst naar het voorjaar van 2021.
Week 33 zou er een 4 jarige PoKu starten, deze is in zijn geheel geschrapt!
Week 41 (als ik dat goed zeg) start er een Niveau 2 opleiding
Week 45 start verkorte N5 en een rechereurkundige opleiding

Echter is het nog even de vraag hoe en wat mbt het nieuwe onderwijs in het nieuwe jaar. Ze communiceren het 'voorjaar' en dat is natuurlijk best een groot begrip. Ik maak daaruit op dat ze nog niet weten wanneer ze weer nieuwe lichtingen kunnen opleiden en zo wat tijd proberen te creeeren.

Anyway dit is een aanname van mij en geen feit.