Sollicitanten agent Oktober 2020

Auteur Topic: Sollicitanten agent Oktober 2020  (gelezen 126148 keer)

0 gebruikers (en 1 gast bekijken dit topic.

JE96

  • Junior gebruiker
  • **
  • Berichten: 26
Reactie #190 Gepost op: 13 augustus 2020, 18:06:11
Beste,

Ik zit ook in de selectie voor eenheid Limburg. Aangezien er teveel kandidaten zijn en maar enkele plaatsen beschikbaar zijn voor februari 2021, moesten ze helaas een selectie maken. Gelukkig zat ik bij de eerste kandidaten en heb ik aanstaande maandag een medische keuring en als volgt de screening.

Dus ik denk dat ze wachten tot er andere kandidaten nog zullen afvallen vooraleer ze je gaan contacteren. Eventueel met geluk kan je nog erbij, anders zal je voor mei 2021 geselecteerd worden. Maar je recruiter weet meer hierover.

Groetjes,




Hey,


Dankjewel voor je reactie. Ja ik had die mail ook gekregen. Dat ze gingen kijken of het vol was en dat ik zo snel mogelijk wat hoor. Nu vraag ik me af of het vol is. Maar goed eventjes geduld hebben nog dus.

Jij succes met je medische keuring!

Groetjes


MV

  • Junior gebruiker
  • **
  • Berichten: 41
Reactie #191 Gepost op: 21 augustus 2020, 17:39:03
Donderdag mail gehad tbv screening en medische keuring! Eén september keuring op Schiphol. Zoals het er nu naar uit ziet dus startmoment 05 2021. Kan ineens hard gaan!


Woutske

  • Forum gebruiker
  • ***
  • Berichten: 85
Reactie #192 Gepost op: 22 augustus 2020, 08:52:52
Ik ben afgelopen week gestart op de academie en men zegt hier inderdaad dat week 5 2021 de eerstvolgende lichting gaat starten :)
Aspirant Eenheid Amsterdam week 21 2020


hw1414

  • Junior gebruiker
  • **
  • Berichten: 36
Reactie #193 Gepost op: 23 augustus 2020, 13:14:13
Nice! Ik denk dat ik morgen eens ga bellen naar mijn recruiter of ik ook nog voor in aanmerking kan komen voor week 5 2021. Hoorde eerder telefonisch dat ik onder voorbehoud ingepland stond voor week 17, maar het liefst start ik natuurlijk morgen al  :D


JE96

  • Junior gebruiker
  • **
  • Berichten: 26
Reactie #194 Gepost op: 24 augustus 2020, 07:46:20
Nice! Ik denk dat ik morgen eens ga bellen naar mijn recruiter of ik ook nog voor in aanmerking kan komen voor week 5 2021. Hoorde eerder telefonisch dat ik onder voorbehoud ingepland stond voor week 17, maar het liefst start ik natuurlijk morgen al  :D



Hey

Ik heb ook contact gehad met mijn recruiter hij zij dat week 5 vol zit (Eenheid Limburg in dit geval) bij mij gingen ze nu kijken of week 17 de volgende wordt.

Voor welke eenheid zit jij in de selectie.

Grtjs


hw1414

  • Junior gebruiker
  • **
  • Berichten: 36
Reactie #195 Gepost op: 24 augustus 2020, 11:02:52
Zelfde voor Amsterdam. Mijn recruiter bevestigde dat ze nu werken om week 17 te laten lukken.


LarsDB

  • Junior gebruiker
  • **
  • Berichten: 20
Reactie #196 Gepost op: 24 augustus 2020, 13:57:28
Ik moet komende week de cognitieve en taal testen gaan maken voor mijn sollicitatie. Heeft iemand tips voor oefenmateriaal waar ze achteraf veel profijt van hebben gehad tijdens  het maken van deze testen?

Tips/ervaringen in het algemeen zijn ook altijd welkom natuurlijk.


JE96

  • Junior gebruiker
  • **
  • Berichten: 26
Reactie #197 Gepost op: 24 augustus 2020, 14:29:14
Ik moet komende week de cognitieve en taal testen gaan maken voor mijn sollicitatie. Heeft iemand tips voor oefenmateriaal waar ze achteraf veel profijt van hebben gehad tijdens  het maken van deze testen?

Tips/ervaringen in het algemeen zijn ook altijd welkom natuurlijk.



Beste,

Ik heb de site cijferreeksenoefenen.nl gebruikt. Hier staan de cijferreeksen maar ook de letterreeksen op. Allebei hebben ze 1 gratis test. Ik heb deze een paar keer geoefend. En bij de gene die ik niet snapte heb ik goed naar de uitleg gekeken en zo verder geoefend.

Op 123test staat ook vanalles. Op papier opschrijven en beetje de logica er in vinden. Goed voorbereiden en oefenen!

Voor derest is het nog woordenlogica

Lezen en schrijven. (Vond ik persoonlijk het minst lastige.

Succes alvast voor je toetsen!

Grtjs


Haak1982

  • Aspirant Agent
  • Junior gebruiker
  • **
  • Berichten: 36
  • Eenheid Amsterdam
Reactie #198 Gepost op: 24 augustus 2020, 23:43:06
Ik moet komende week de cognitieve en taal testen gaan maken voor mijn sollicitatie. Heeft iemand tips voor oefenmateriaal waar ze achteraf veel profijt van hebben gehad tijdens  het maken van deze testen?

Tips/ervaringen in het algemeen zijn ook altijd welkom natuurlijk.

www.hellotest.nl


Volpe

  • Junior gebruiker
  • **
  • Berichten: 21
Reactie #199 Gepost op: 27 augustus 2020, 11:21:37
Hoi,

Ook ik heb gebeld en vernomen dat ik in principe voor week 17 sta ingepland en niet voor week 5 helaas.
Het gaat naar volgorde van moment van solliciteren.

Er werd mij nog wel medegedeeld dat ik deel C nog zou moeten doen. ???? Een verificatietest. Komt iemand dat bekend voor? Ik heb deel A en deel B behaald en was in de veronderstelling  dat hierna de medische keuring zou komen en de screening.

Wachten maar weer.....