Sollicitanten agent Oktober 2020

Auteur Topic: Sollicitanten agent Oktober 2020  (gelezen 126207 keer)

0 gebruikers (en 1 gast bekijken dit topic.

NvdL

  • Aspirant N4 eenheid Noord-Holland
  • Junior gebruiker
  • **
  • Berichten: 25
Reactie #290 Gepost op: 18 november 2020, 14:31:28
Kijk. Gefeliciteerd goed nieuws. Hoeveel tijd zat er tussen het opsturen van je screening formulieren en het daadwerkelijke gesprek. Zit daar namelijk ook op te wachten.

Gefeliciteerd! MV

Fiep: Heb je ondertussen ook al het arbeidsvoorwaarden voorstel gehad? Ze starten de daadwerkelijke screening pas als je de intentie tot aanstelling hebt gehad, dus als je het voorstel accepteert. Is mij verteld.


fiep91

  • Forum gebruiker
  • ***
  • Berichten: 59
Reactie #291 Gepost op: 18 november 2020, 15:39:47
Gefeliciteerd! MV

Fiep: Heb je ondertussen ook al het arbeidsvoorwaarden voorstel gehad? Ze starten de daadwerkelijke screening pas als je de intentie tot aanstelling hebt gehad, dus als je het voorstel accepteert. Is mij verteld.

Ik heb toevallig selectie vandaag gesproken en deze vertelden mij dat alle formulieren al zijn doorgestuurd naar screening dus als het goed is wordt het in behandeling genomen.

Daarnaast ben ik een geval apart wat betreffende salaris. Dit omdat ik al 5 jaar een eigen zaak heb. Dus ze gaat me informeren wat ik dan precies in moet leveren in plaats van loonstroken(welke ik dus niet heb).

Dus afwachten maar weer


MV

  • Junior gebruiker
  • **
  • Berichten: 41
Reactie #292 Gepost op: 18 november 2020, 17:48:20
Moest natuurlijk 5 2021 zijn maar anyways haha. Overzichtje van het hele proces:

sollicitatie eind okt 2019 brief verstuurd en eind okt ook reactie met uitnodiging 3 dec intake gesprek.

selectie A&B op 11 maart heb ik dag A gedaan en kon de dag er na al voor dag B. Allebei nog gewoon op de academie in Apeldoorn.

Toen kwam corona en ging alles in de vertraging.

medische keuring 1 sep medische keuring gehad en ook direct de uitslag

arbeidsvoorwaarden en salaris 8 sept verzoek tot inleveren aalarisstroken. 20 okt salarisvoorstel ontvangen.

bgo20 aug kreeg ik verzoek om bgo gegevens aan te leveren. Dit heb ik 22 aug verstuurd. Er was vertraging omdat er geen personeelsnr was toegewezen nog door de eenheid dus uiteindelijk is de screening pas rond 7 nov ingediend. Vandaag het gesprek gehad, was vanwege corona telefonisch en duurde bij mij maar 37min. Van anderen hoorde ik dat ze soms wel 2 a 3 uur gesprek hadden. Ik kreeg direct de uitslag mondeling. Nog geen officiele aanstelling per mail.


NvdL

  • Aspirant N4 eenheid Noord-Holland
  • Junior gebruiker
  • **
  • Berichten: 25
Reactie #293 Gepost op: 18 november 2020, 17:51:58
Moest natuurlijk 5 2021 zijn maar anyways haha. Overzichtje van het hele proces:

sollicitatie eind okt 2019 brief verstuurd en eind okt ook reactie met uitnodiging 3 dec intake gesprek.

selectie A&B op 11 maart heb ik dag A gedaan en kon de dag er na al voor dag B. Allebei nog gewoon op de academie in Apeldoorn.

Toen kwam corona en ging alles in de vertraging.

medische keuring 1 sep medische keuring gehad en ook direct de uitslag

arbeidsvoorwaarden en salaris 8 sept verzoek tot inleveren aalarisstroken. 20 okt salarisvoorstel ontvangen.

bgo20 aug kreeg ik verzoek om bgo gegevens aan te leveren. Dit heb ik 22 aug verstuurd. Er was vertraging omdat er geen personeelsnr was toegewezen nog door de eenheid dus uiteindelijk is de screening pas rond 7 nov ingediend. Vandaag het gesprek gehad, was vanwege corona telefonisch en duurde bij mij maar 37min. Van anderen hoorde ik dat ze soms wel 2 a 3 uur gesprek hadden. Ik kreeg direct de uitslag mondeling. Nog geen officiele aanstelling per mail.

Lees ik goed dat je 6 weken heb gewacht tussen aanleveren salarisinfo en voorstel?
Heb je wel een intentie tot aanstelling ontvangen?


fiep91

  • Forum gebruiker
  • ***
  • Berichten: 59
Reactie #294 Gepost op: 18 november 2020, 17:58:17
Moest natuurlijk 5 2021 zijn maar anyways haha. Overzichtje van het hele proces:

sollicitatie eind okt 2019 brief verstuurd en eind okt ook reactie met uitnodiging 3 dec intake gesprek.



selectie A&B op 11 maart heb ik dag A gedaan en kon de dag er na al voor dag B. Allebei nog gewoon op de academie in Apeldoorn.

Toen kwam corona en ging alles in de vertraging.

medische keuring 1 sep medische keuring gehad en ook direct de uitslag

arbeidsvoorwaarden en salaris 8 sept verzoek tot inleveren aalarisstroken. 20 okt salarisvoorstel ontvangen.

bgo20 aug kreeg ik verzoek om bgo gegevens aan te leveren. Dit heb ik 22 aug verstuurd. Er was vertraging omdat er geen personeelsnr was toegewezen nog door de eenheid dus uiteindelijk is de screening pas rond 7 nov ingediend. Vandaag het gesprek gehad, was vanwege corona telefonisch en duurde bij mij maar 37min. Van anderen hoorde ik dat ze soms wel 2 a 3 uur gesprek hadden. Ik kreeg direct de uitslag mondeling. Nog geen officiele aanstelling per mail.

Bij mij is het dus net een andere route. Screening gegevens zijn bij mij vorige week opgevraagd en eergister verzonden.
Medische keuring gister gehad en verzoek tot salaris nog niet binnengekregen.

Ik heb goede hoop, zoals ik bij jou zie zater ongeveer 1.5 week tussen je screening gegevens versturen en je daadwerkelijke screening gesprek.

Spannend


MV

  • Junior gebruiker
  • **
  • Berichten: 41
Reactie #295 Gepost op: 18 november 2020, 21:42:34
Lees ik goed dat je 6 weken heb gewacht tussen aanleveren salarisinfo en voorstel?
Heb je wel een intentie tot aanstelling ontvangen?

Ja klopt 6 weken zoiets, de intentie tot aanstelling staat in de mail met het salarisvoorstel. Of visa versa eigenlijk natuurlijk haha


Volpe

  • Junior gebruiker
  • **
  • Berichten: 21
Reactie #296 Gepost op: 19 november 2020, 20:57:58
Gefeliciteerd MV!!

Ik heb 2 weken geleden mijn loonstroken verstuurd en vandaag het voorstel ontvangen. De oproep voor de medische keuring moet ik nog ontvangen.


NvdL

  • Aspirant N4 eenheid Noord-Holland
  • Junior gebruiker
  • **
  • Berichten: 25
Reactie #297 Gepost op: 19 november 2020, 21:30:10
Gefeliciteerd MV!!

Ik heb 2 weken geleden mijn loonstroken verstuurd en vandaag het voorstel ontvangen. De oproep voor de medische keuring moet ik nog ontvangen.

Ooh mooi! Ik hoop dat je voorstel goed was! Ik heb precies 2 werken geleden alles opgestuurd dus hoop ook snel wat te horen !


Volpe

  • Junior gebruiker
  • **
  • Berichten: 21
Reactie #298 Gepost op: 19 november 2020, 22:35:07
Ooh mooi! Ik hoop dat je voorstel goed was! Ik heb precies 2 werken geleden alles opgestuurd dus hoop ook snel wat te horen !

Hopen dat je op korte termijn bericht krijgt...
voorstel is niet verkeerd, maar qua salaris helaas inleveren. Krijg je er leuk werk voor terug 😉.


Geluk91

  • Forum gebruiker
  • ***
  • Berichten: 77
Reactie #299 Gepost op: 20 november 2020, 08:47:53
Hier ook aan het wachten op de screening. De medische keuring dinsdag gehaald.
Ik begreep van afdeling screening dat ze ongeveer nog 700 man moeten screenen, dus verwacht dat het nog even duurt voordat ik wat hoor.

@Volpe, terug gaan in salaris is idd niet super tof, maar zoals je zegt we krijgen er mooi werk voor terug!