Sollicitanten agent Oktober 2020

Auteur Topic: Sollicitanten agent Oktober 2020  (gelezen 126247 keer)

0 gebruikers (en 1 gast bekijken dit topic.

Traficante

  • Forum gebruiker
  • ***
  • Berichten: 126
Reactie #320 Gepost op: 15 december 2020, 21:02:54
Je krijgt de niveau 4 opleiding, maar na afstuderen wordt je eerst twee jaar agent (schaal 6). Daarna wordt je hoofdagent (schaal 7).

Geldt dit ook voor de mensen die week 17 2021 starten?
Aspirant eenheid Limburg, week 17 2021


Oscar-01

  • Aspirant agent
  • Forum gebruiker
  • ***
  • Berichten: 100
Reactie #321 Gepost op: 15 december 2020, 21:52:05
Geldt dit ook voor de mensen die week 17 2021 starten?

Ja ook voor week 17 2021


Gerke89

  • Junior gebruiker
  • **
  • Berichten: 25
Reactie #322 Gepost op: 16 december 2020, 01:55:36
Je krijgt de niveau 4 opleiding, maar na afstuderen wordt je eerst twee jaar agent (schaal 6). Daarna wordt je hoofdagent (schaal 7).

Bedankt !


JE96

  • Junior gebruiker
  • **
  • Berichten: 26
Reactie #323 Gepost op: 23 december 2020, 13:24:56
Hoi allen,

Ik volg dit forum al een tijdje, maar ook ik ben na 1,5 jaar eindelijk aangesteld voor week 5 2021. Zin in! Voor de mensen die nog in afwachting zijn: succes, hou de moed erin!

Morgen eindgesprek, iemand ervaring hiermee? Viel het mee of tegen. Krijg je erna meteen de uitslag of moet je hier op wachten?


Ramon

  • Aspirant N4
  • Forum gebruiker
  • ***
  • Berichten: 55
Reactie #324 Gepost op: 23 december 2020, 16:17:22
Screening gesprek bedoel je? Eindgesprek is alweer een tijdje weggehaald uit het traject. Mits je dat bedoeld krijg je pas later de uitslag. Bij mij duurde het 2 dagen ongeveer. In het gesprek komen zaken
aan de orde als persoonlijke gegevens, familie(relaties), verleden, opleidings- en arbeidsverleden, diploma’s, reisgedrag, contacten, lidmaatschappen en uw financiële situatie. Zo nodig licht de onderzoeker de relevantie van de vragen toe. De onderzoeker heeft naast hetgesprek met u ook gesprekken met één of meer referenten. Een referent is iemand uit uw omgeving die een goed beeld kan geven.

Zijn er trouwens al mede-aspiranten die al iets hebben gehoord van hun praktijk locatie of iets dergelijks?
Aspirant 2021 - Eenheid Amsterdam


JE96

  • Junior gebruiker
  • **
  • Berichten: 26
Reactie #325 Gepost op: 23 december 2020, 16:54:32
Screening gesprek bedoel je? Eindgesprek is alweer een tijdje weggehaald uit het traject. Mits je dat bedoeld krijg je pas later de uitslag. Bij mij duurde het 2 dagen ongeveer. In het gesprek komen zaken
aan de orde als persoonlijke gegevens, familie(relaties), verleden, opleidings- en arbeidsverleden, diploma’s, reisgedrag, contacten, lidmaatschappen en uw financiële situatie. Zo nodig licht de onderzoeker de relevantie van de vragen toe. De onderzoeker heeft naast hetgesprek met u ook gesprekken met één of meer referenten. Een referent is iemand uit uw omgeving die een goed beeld kan geven.

Zijn er trouwens al mede-aspiranten die al iets hebben gehoord van hun praktijk locatie of iets dergelijks?


Screeninggesprek bedoelde ik inderdaad! Dankjewel voor je reacte ik ben benieuwd!


fiep91

  • Forum gebruiker
  • ***
  • Berichten: 59
Reactie #326 Gepost op: 23 december 2020, 16:56:36
Morgen eindgesprek, iemand ervaring hiermee? Viel het mee of tegen. Krijg je erna meteen de uitslag of moet je hier op wachten?

Wanneer had jij al je formulieren opgestuurd? Ik wacht inmiddels al 6 weken op het gesprek:)


Traficante

  • Forum gebruiker
  • ***
  • Berichten: 126
Reactie #327 Gepost op: 23 december 2020, 17:22:32
Wat is nou precies de termijn die er vast gesteld is aan de screening?

Is dit 6 weken vanaf de bevestiging dat de stukken compleet zijn?
Aspirant eenheid Limburg, week 17 2021


fiep91

  • Forum gebruiker
  • ***
  • Berichten: 59
Reactie #328 Gepost op: 23 december 2020, 17:27:30
Wat is nou precies de termijn die er vast gesteld is aan de screening?

Is dit 6 weken vanaf de bevestiging dat de stukken compleet zijn?

Nee het moment dat ze hem in behandeling nemen. Dan gaat die 6 weken pas in.


Traficante

  • Forum gebruiker
  • ***
  • Berichten: 126
Reactie #329 Gepost op: 23 december 2020, 17:31:35
Nee het moment dat ze hem in behandeling nemen. Dan gaat die 6 weken pas in.

En hoe wil je er achter komen of je in behandeling bent of niet? Lees overal op het internet andere dingen hierover😂
Aspirant eenheid Limburg, week 17 2021