Sollicitanten agent Oktober 2020

Auteur Topic: Sollicitanten agent Oktober 2020  (gelezen 125726 keer)

0 gebruikers (en 2 gasten bekijken dit topic.

ldv121

  • Agent NN
  • Junior gebruiker
  • **
  • Berichten: 15
Reactie #50 Gepost op: 9 februari 2020, 20:55:51
Ik heb ook B gehad en positief bevonden. Ben nog in de race voor mei of oktober starten (eenheid Amsterdam). Ik wacht nu op medische keuring.
Gefeliciteerd! Het is nu inderdaad wachten op de medische keuring. Ik vraag me af wanneer we weer bericht kunnen verwachten. Heb ergens gelezen dat de medische keuring 6 maanden geldig is, dus het zou net zo goed nog even kunnen duren.


Haak1982

  • Aspirant Agent
  • Junior gebruiker
  • **
  • Berichten: 36
  • Eenheid Amsterdam
Reactie #51 Gepost op: 9 februari 2020, 21:04:24
Gefeliciteerd! Het is nu inderdaad wachten op de medische keuring. Ik vraag me af wanneer we weer bericht kunnen verwachten. Heb ergens gelezen dat de medische keuring 6 maanden geldig is, dus het zou net zo goed nog even kunnen duren.

Is inderdaad 6 maanden, dus kan zijn dat je even moet wachten.


kevinrsd

  • Aspirant eeinheid Rotterdam
  • Junior gebruiker
  • **
  • Berichten: 24
Reactie #52 Gepost op: 26 februari 2020, 00:24:36
Goedenavond,

Ook ik heb deel A en B gelukkig gehaald. Voor diegene die A en B ook al hebben gehaald hoe is jullie deel b verlopen kwa punten verdeling, twijfel over mijn eigen rapport, veel 4 en 5jes...

Hoor graag van jullie !

 0098


hw1414

  • Junior gebruiker
  • **
  • Berichten: 36
Reactie #53 Gepost op: 3 maart 2020, 11:23:56
Morgen mijn intakegesprek in Amsterdam, heb er zin in!


Haak1982

  • Aspirant Agent
  • Junior gebruiker
  • **
  • Berichten: 36
  • Eenheid Amsterdam
Reactie #54 Gepost op: 3 maart 2020, 21:01:00
Goedenavond,

Ook ik heb deel A en B gelukkig gehaald. Voor diegene die A en B ook al hebben gehaald hoe is jullie deel b verlopen kwa punten verdeling, twijfel over mijn eigen rapport, veel 4 en 5jes...

Hoor graag van jullie !

 0098

Ik had ook veel 4 en 5. Op sommige onderdelen had ik het idee beter te scoren, dus geen idee hoe ze dat meten.

Ik zou je er geen zorgen over maken. Je bent immers geslaagd. Vele kunnen dat niet zeggen! 😉

Suc6 verder!


MV

  • Junior gebruiker
  • **
  • Berichten: 41
Reactie #55 Gepost op: 24 maart 2020, 21:56:00
Geen politiekundige voor mij helaas op 1 miezerig puntje na niet gehaald...

MAAR besloten om door te gaan voor N3 en als ik de taaltest haal kom ik op de rol voor de lichting van oktober ook!

Wel spannend nog of de opleiding ook daadwerkelijk gaat starten in oktober...wie weet word alles 1 lichting doorgeschoven. Wat denken jullie?


Smitty

  • Hoofdagent Eenheid Amsterdam
  • Forum gebruiker
  • ***
  • Berichten: 93
Reactie #56 Gepost op: 25 maart 2020, 21:50:41
Geen politiekundige voor mij helaas op 1 miezerig puntje na niet gehaald...

MAAR besloten om door te gaan voor N3 en als ik de taaltest haal kom ik op de rol voor de lichting van oktober ook!

Wel spannend nog of de opleiding ook daadwerkelijk gaat starten in oktober...wie weet word alles 1 lichting doorgeschoven. Wat denken jullie?

Aangezien je op 1 punt bent gezakt, zou je eventueel in bezwaar kunnen gaan en een gesprek aanvragen. Ik ken genoeg mensen die dit gedaan hebben en alsnog zijn aangenomen. Tenzij je natuurlijk akkoord bent voor N3 wat een hele andere opleiding is  998765
Alle berichten zijn op persoonlijke titel.


MV

  • Junior gebruiker
  • **
  • Berichten: 41
Reactie #57 Gepost op: 26 maart 2020, 14:15:19
Aangezien je op 1 punt bent gezakt, zou je eventueel in bezwaar kunnen gaan en een gesprek aanvragen. Ik ken genoeg mensen die dit gedaan hebben en alsnog zijn aangenomen. Tenzij je natuurlijk akkoord bent voor N3 wat een hele andere opleiding is  998765

Ik heb wel een feedback gesprek gehad maar de uitleg bij de te lage score vond ik begrijpelijk en herkenbaar. Er viel wat mij betreft weinig bezwaar tegen te maken. Daarnaast zitten er ook voordelen aan een andere academie (waarschijnlijk) en dus niet elke dag naar Apeldoorn rijden.

Ik snap dat N3/N4 een heel andere opleiding is ;-) maar het is niet alsof er zoveel keuzes zijn haha tis  N2, N3 of N5. Dus ga lekker voor N3 en dan zien we wel waar het schip strand. Nog werkzame jaren genoeg voor de boeg!


Nibo

  • Aspirant
  • Junior gebruiker
  • **
  • Berichten: 5
Reactie #58 Gepost op: 14 april 2020, 21:29:43
Goedenavond,

Binnenkort heb ik mijn CCT.

Hebben jullie enig idee of je je rekenmachine hierbij mag gebruiken?


JeroenJR

  • Hoofdagent | Eenheid Rotterdam
  • Junior gebruiker
  • **
  • Berichten: 37
Reactie #59 Gepost op: 14 april 2020, 22:34:33
Goedenavond,

Binnenkort heb ik mijn CCT.

Hebben jullie enig idee of je je rekenmachine hierbij mag gebruiken?

Goedeavond!

Nee dit mag niet. U mag alleen pen en papier gebruiken.
Alle uitspraken welke hier worden geuit, zijn op persoonlijke titel. Er mag geen verband worden gelegd met welke werkgeversorganisatie dan ook!