Sollicitanten agent Oktober 2020

Auteur Topic: Sollicitanten agent Oktober 2020  (gelezen 125714 keer)

0 gebruikers (en 1 gast bekijken dit topic.

LarsDB

  • Junior gebruiker
  • **
  • Berichten: 20
Reactie #60 Gepost op: 18 april 2020, 20:01:03
Goedenavond,

Binnenkort heb ik mijn CCT.

Hebben jullie enig idee of je je rekenmachine hierbij mag gebruiken?

Gaat de selectie bij jou gewoon door ondanks het Corona virus? Mijn selectie(eenheid Amsterdam) ligt al een maand stil.


MV

  • Junior gebruiker
  • **
  • Berichten: 41
Reactie #61 Gepost op: 20 april 2020, 13:27:13
Gaat de selectie bij jou gewoon door ondanks het Corona virus? Mijn selectie(eenheid Amsterdam) ligt al een maand stil.

Op kombijdepolitie staat de nieuwe aanpak beschreven! Word een mix van thuis online test en onder voorwaarden naar de academie. Ik hoef alleen nog een taaltest ik hoop dat ik snel aan de beurt ben.


LarsDB

  • Junior gebruiker
  • **
  • Berichten: 20
Reactie #62 Gepost op: 23 april 2020, 19:28:50
Op kombijdepolitie staat de nieuwe aanpak beschreven! Word een mix van thuis online test en onder voorwaarden naar de academie. Ik hoef alleen nog een taaltest ik hoop dat ik snel aan de beurt ben.

Ahh ja zie het, helaas verder nog niks gehoord. Jij hebt zeker niet gesolliciteerd voor eenheid Amsterdam?


MV

  • Junior gebruiker
  • **
  • Berichten: 41
Reactie #63 Gepost op: 24 april 2020, 22:27:49
Ahh ja zie het, helaas verder nog niks gehoord. Jij hebt zeker niet gesolliciteerd voor eenheid Amsterdam?

Ik kon bij mijn sollicitatie geen keuze aangeven maar mn procedure loopt bij eenheid den haag. Ik ga volgende week weer eens bellen met mn recruiter. Ik sta nu met een half been binnen. Ik hoef alleen nog een taaltest doen. Dan alleen nog de keuringen.


guest20700

  • Gast
Reactie #64 Gepost op: 7 mei 2020, 09:32:33
Hoe staat het met de procedures voor deze lichting? Zijn er al kandidaten die zijn aangesteld of zitten jullie te wachten totdat het proces weer opgepakt kan worden? Ook al iets gehoord over de startdatum?

Rare tijden allemaal zo! Ik ben verplaatst van week 33 naar week 45 alleen moet nog wachten op mijn definitieve aanstelling. Voor degene die nog in de selectie zitten, succes en ik hoop dat jullie snel weer wat horen


Geluk91

  • Forum gebruiker
  • ***
  • Berichten: 77
Reactie #65 Gepost op: 7 mei 2020, 13:07:03
De selectie is digitaal opgepakt..
18mei heb ik het gesprek met de psycholoog.
Daarna sporttest en samenvattende toets (om te kijken of je geen fraude hebt gepleegd op de eerdere digitale testen).


MV

  • Junior gebruiker
  • **
  • Berichten: 41
Reactie #66 Gepost op: 8 mei 2020, 00:23:08
De selectie is digitaal opgepakt..
18mei heb ik het gesprek met de psycholoog.
Daarna sporttest en samenvattende toets (om te kijken of je geen fraude hebt gepleegd op de eerdere digitale testen).

Ik probeer al vanaf 24 maart mn recruiter(s) te bereiken...geen reactie voor alsnog. Morgen weer bellen en mailen. Ik geloof niet (meer) in afwachten, wel in geduld in hebben.


guest20700

  • Gast
Reactie #67 Gepost op: 8 mei 2020, 09:38:10
Ik probeer al vanaf 24 maart mn recruiter(s) te bereiken...geen reactie voor alsnog. Morgen weer bellen en mailen. Ik geloof niet (meer) in afwachten, wel in geduld in hebben.

Het is echt zoals je schrijft, geduld hebben maar zeker niet afwachten. Je moet een balans vinden tussen proactief zijn maar niet te opdringerig overkomen. Als je afwacht kom je onderop de stapel terecht! Zo nu en dan even belletje plegen, ook naar W&S  


LarsDB

  • Junior gebruiker
  • **
  • Berichten: 20
Reactie #68 Gepost op: 8 mei 2020, 17:00:13
Ik probeer al vanaf 24 maart mn recruiter(s) te bereiken...geen reactie voor alsnog. Morgen weer bellen en mailen. Ik geloof niet (meer) in afwachten, wel in geduld in hebben.

Ik had ook maar gebeld vorige week naar Kom bij de politie lijn, ze zijn bezig met de nieuwe manier van selectie en ik moest nog even geduld hebben. Nog maar weer wachten dus en anders eind volgende week weer bellen, inderdaad geduld hebben maar wil zo graag verder... Dit is eenheid Amsterdam, heb het idee dat die sowieso wat achter op de rest lopen.

Heb jij alleen het intake in de Corona tijd gehad of al meer? Ik alleen telefonisch intake namelijk.


guest20700

  • Gast
Reactie #69 Gepost op: 8 mei 2020, 19:47:53
Denk ook dat ze de selectie op een lager pitje doorzetten omdat het nog erg onzeker in hoeverre het politieonderwijs voortgezet kan worden. Als ze willen kunnen ze alle onderdelen in een week afronden, screening bij twijfel misschien iets langer