Sollicitanten agent Oktober 2020

Auteur Topic: Sollicitanten agent Oktober 2020  (gelezen 125763 keer)

0 gebruikers (en 1 gast bekijken dit topic.

MV

  • Junior gebruiker
  • **
  • Berichten: 41
Reactie #70 Gepost op: 8 mei 2020, 20:53:54
Ik had ook maar gebeld vorige week naar Kom bij de politie lijn, ze zijn bezig met de nieuwe manier van selectie en ik moest nog even geduld hebben. Nog maar weer wachten dus en anders eind volgende week weer bellen, inderdaad geduld hebben maar wil zo graag verder... Dit is eenheid Amsterdam, heb het idee dat die sowieso wat achter op de rest lopen.

Heb jij alleen het intake in de Corona tijd gehad of al meer? Ik alleen telefonisch intake namelijk.

Ik heb in oktober gesolliciteerd. December intake gehad. In maart selectie A+B. Toen ben ik geswitched naar agent opleiding en moet ik alleen nog een taaltoets doen voor ik officieus door ben


Janbauke

  • Nieuwe gebruiker
  • *
  • Berichten: 2
Reactie #71 Gepost op: 18 mei 2020, 08:43:12
Op kombijdepolitie staat de nieuwe aanpak beschreven! Word een mix van thuis online test en onder voorwaarden naar de academie. Ik hoef alleen nog een taaltest ik hoop dat ik snel aan de beurt ben.

Hoe bedoel je onder voorwaarden door naar de academie? Je moet toch gewoon de sport-test doen?


MV

  • Junior gebruiker
  • **
  • Berichten: 41
Reactie #72 Gepost op: 19 mei 2020, 00:27:56
Hoe bedoel je onder voorwaarden door naar de academie? Je moet toch gewoon de sport-test doen?

Voorwaarden oftewel richtlijnen. Corona maatregelen die zijn genomen op de academie. Dus ik schat in dat de sporttest individueel word afgenomen of in kleinere groepen. Normaal doe je het met een hele groep ca. 15 in de gymzaal.


ggbb

  • Junior gebruiker
  • **
  • Berichten: 13
Reactie #73 Gepost op: 26 mei 2020, 11:54:27
Goedemorgen,

Ik heb ook gesolliciteerd maar dan op de start in februari 2021.
Ik heb al een intake gesprek gehad telefonisch zo'n anderhalve maand geleden.
Tot op heden niets meer gehoord.. is dat normaal?

Ook werd mij gevraag of ik eventueel al in oktober kon beginnen, heb aangegeven van wel.
Meerdere mensen die dit herkennen?

Groet


guest20700

  • Gast
Reactie #74 Gepost op: 26 mei 2020, 18:04:59
Goedemorgen,

Ik heb ook gesolliciteerd maar dan op de start in februari 2021.
Ik heb al een intake gesprek gehad telefonisch zo'n anderhalve maand geleden.
Tot op heden niets meer gehoord.. is dat normaal?

Ook werd mij gevraag of ik eventueel al in oktober kon beginnen, heb aangegeven van wel.
Meerdere mensen die dit herkennen?

Groet

Wat is er aan de telefoon afgesproken over selectiedag A en/of hoe je verder gaat? Normaal maak je na de intake, als je dus door bent, direct een afspraak voor deel A.... Welke eenheid was het en is er wel iets gezegd over wel of geen doorgang?


ggbb

  • Junior gebruiker
  • **
  • Berichten: 13
Reactie #75 Gepost op: 26 mei 2020, 18:44:06
Wat is er aan de telefoon afgesproken over selectiedag A en/of hoe je verder gaat? Normaal maak je na de intake, als je dus door bent, direct een afspraak voor deel A.... Welke eenheid was het en is er wel iets gezegd over wel of geen doorgang?

Aan de telefoon heb ik gewoon de intake gehad. Die beste man zei dat wat hem betreft positief was en ik door kon. Ik moest alleen mijn diploma's opsturen en zou verder op de hoogte gehouden worden via de mail.

Eenheid Oost Nederland


guest20700

  • Gast
Reactie #76 Gepost op: 26 mei 2020, 20:50:15
Misschien eens nabellen?


ggbb

  • Junior gebruiker
  • **
  • Berichten: 13
Reactie #77 Gepost op: 26 mei 2020, 22:48:27
Misschien eens nabellen?

Had al een Whatsapp gestuurd maar zeiden dat ik rustig kon afwachten, vandaar dat ik hier even vroeg of dat normale gang van zaken is.

Iig bedankt voor uw reactie en ga eens nabellen.


Geluk91

  • Forum gebruiker
  • ***
  • Berichten: 77
Reactie #78 Gepost op: 26 mei 2020, 23:25:44
Had al een Whatsapp gestuurd maar zeiden dat ik rustig kon afwachten, vandaar dat ik hier even vroeg of dat normale gang van zaken is.

Iig bedankt voor uw reactie en ga eens nabellen.


Inderdaad even bellen.. beste is direct met je recruiter.
Volgende stap is deel A, maar dat gaat nu digitaal wat best handig is.
Deel B trouwens ook, dat was wel ff wennen via video🤓


Oscar-01

  • Aspirant agent
  • Forum gebruiker
  • ***
  • Berichten: 100
Reactie #79 Gepost op: 27 mei 2020, 04:36:46
https://www.politie.nl/nieuws/2020/mei/26/00-nieuw-politieonderwijs-in-de-maak.html

Volgens dit bericht zal er in oktober geen lichting starten. Jullie zullen dan doorgezet worden naar voorjaar 2021 en gaan les krijgen volgens het nieuwe politieonderwijs