Sollicitanten agent Oktober 2020

Auteur Topic: Sollicitanten agent Oktober 2020  (gelezen 126288 keer)

0 gebruikers (en 1 gast bekijken dit topic.

Geluk91

  • Forum gebruiker
  • ***
  • Berichten: 77
Reactie #80 Gepost op: 27 mei 2020, 08:05:15
https://www.politie.nl/nieuws/2020/mei/26/00-nieuw-politieonderwijs-in-de-maak.html

Volgens dit bericht zal er in oktober geen lichting starten. Jullie zullen dan doorgezet worden naar voorjaar 2021 en gaan les krijgen volgens het nieuwe politieonderwijs

Bedankt voor het delen! Ik ga er vandaag gelijk achteraan, wil ook wel duidelijkheid hebben voor mijn huidige baan..
Ben er overigens wel blij mee.


Ws

  • Nieuwe gebruiker
  • *
  • Berichten: 4
Reactie #81 Gepost op: 27 mei 2020, 10:25:55
Goedemorgen,

Ik heb ook gesolliciteerd maar dan op de start in februari 2021.
Ik heb al een intake gesprek gehad telefonisch zo'n anderhalve maand geleden.
Tot op heden niets meer gehoord.. is dat normaal?

Ook werd mij gevraag of ik eventueel al in oktober kon beginnen, heb aangegeven van wel.
Meerdere mensen die dit herkennen?

Groet

Hoi ggbb, ik wist helemaal niet dat er in februari ook nog een opleiding zou starten. Waar was deze te vinden?

Overigens net een mail van recruitment ontvangen dat de opleiding waarvoor ik stond ingeschreven (wk 41) verschoven is naar begin 2021.


Volpe

  • Junior gebruiker
  • **
  • Berichten: 21
Reactie #82 Gepost op: 27 mei 2020, 10:42:35
Ook ik heb vandaag bericht ontvangen dat de start is verschoven naar voorjaar 2021.
Helaas maar weer afwachten..... ik zou een dezer dagen worden opgeroepen voor de medische keuring, maar dat zal dan ook nog wel ff duren.


Volpe

  • Junior gebruiker
  • **
  • Berichten: 21
Reactie #83 Gepost op: 27 mei 2020, 10:43:58
Wie zou er ook starten op 5 okt in Apeldoorn?


MV

  • Junior gebruiker
  • **
  • Berichten: 41
Reactie #84 Gepost op: 27 mei 2020, 10:56:41
Geeft nog steeds weinig duidelijkheid vind ik. "Degene die al zijn aangesteld" tsja passen we daar nog bij of schuiven er dan weer mensen door naar nog later...

Inmiddels ook mail gehad met daar in de belofte dat we voor 17 juni iets horen.

Met een beetje pech heb ik strx een sollicitatieprocedure van 1,5jr achter de rug...bizar 🤣🤣🤣


Ramon

  • Aspirant N4
  • Forum gebruiker
  • ***
  • Berichten: 55
Reactie #85 Gepost op: 27 mei 2020, 11:01:16
Ik zou eigenlijk in Mei 2020 starten, doorgeschoven door m'n ooglaser behandeling. Nu wordt het voorjaar 2021 met het nieuwe onderwijs. Ik word nu gescreent, dus ben benieuwd. Maar wat ik me wel afvraag: er staat in de mail dat de nieuwe opleiding 'Allround Politie Medewerker' is. De huidige niv-4 opleiding is Basis Politie Medeweker'. Betekent dat dat we hoofdagent worden aan het eind van de 2 jaar durende opleiding? Of zie ik dat verkeerd.
Aspirant 2021 - Eenheid Amsterdam


guest20700

  • Gast
Reactie #86 Gepost op: 27 mei 2020, 11:05:26
Hoi ggbb, ik wist helemaal niet dat er in februari ook nog een opleiding zou starten. Waar was deze te vinden?

Overigens net een mail van recruitment ontvangen dat de opleiding waarvoor ik stond ingeschreven (wk 41) verschoven is naar begin 2021.

Heb jij het hele selectieprocedure al doorlopen en ben je al aangesteld?


MV

  • Junior gebruiker
  • **
  • Berichten: 41
Reactie #87 Gepost op: 27 mei 2020, 11:05:41
Ik zou eigenlijk in Mei 2020 starten, doorgeschoven door m'n ooglaser behandeling. Nu wordt het voorjaar 2021 met het nieuwe onderwijs. Ik word nu gescreend, dus ben benieuwd. Maar wat ik me wel afvraag: er staat in de mail dat de nieuwe opleiding 'Allround Politie Medewerker' is. De huidige niv-4 opleiding is Basis Politie Medeweker'. Betekent dat dat we hoofdagent worden aan het eind van de 2 jaar durende opleiding? Of zie ik dat verkeerd.

Als ik alle berichten volg dan worden er voorlopig komende jaren geen nieuwe hoofdagenten uit de opleiding opgeleid. Er schijnt een overschot aan agenten te zijn die komende tijd zouden moeten/mogen promoveren. Beetje misleidend in de vacatures maar het plan zou zijn dat je na je opleiding een aantal modules kan doen en daarmee mbo4 haalt. De politiebond is druk in overleg over de nieuwe opleiding ook begrijp ik uit alle berichten


guest20700

  • Gast
Reactie #88 Gepost op: 27 mei 2020, 11:06:00
Ik zou eigenlijk in Mei 2020 starten, doorgeschoven door m'n ooglaser behandeling. Nu wordt het voorjaar 2021 met het nieuwe onderwijs. Ik word nu gescreent, dus ben benieuwd. Maar wat ik me wel afvraag: er staat in de mail dat de nieuwe opleiding 'Allround Politie Medewerker' is. De huidige niv-4 opleiding is Basis Politie Medeweker'. Betekent dat dat we hoofdagent worden aan het eind van de 2 jaar durende opleiding? Of zie ik dat verkeerd.

Volgens mij heb jij gelijk


guest20700

  • Gast
Reactie #89 Gepost op: 27 mei 2020, 11:07:25
Geeft nog steeds weinig duidelijkheid vind ik. "Degene die al zijn aangesteld" tsja passen we daar nog bij of schuiven er dan weer mensen door naar nog later...

Inmiddels ook mail gehad met daar in de belofte dat we voor 17 juni iets horen.

Met een beetje pech heb ik strx een sollicitatieprocedure van 1,5jr achter de rug...bizar 🤣🤣🤣

Aangesteld = aangesteld. Ik heb de hele procedure doorlopen en mag in week 45 starten met N5 maar ben bijvoorbeeld nog niet aangesteld