Sollicitanten agent Oktober 2020

Auteur Topic: Sollicitanten agent Oktober 2020  (gelezen 126223 keer)

0 gebruikers (en 2 gasten bekijken dit topic.

Geluk91

  • Forum gebruiker
  • ***
  • Berichten: 77
Reactie #40 Gepost op: 29 januari 2020, 16:35:07
Mooi, duimen maar! Ik hoop dat het lukt ja, straks weer de conditieapp even gebruiken haha.. de enige voorbereiding die je kan doen, naar mijn idee.


Etienne1979

  • Forum gebruiker
  • ***
  • Berichten: 92
Reactie #41 Gepost op: 29 januari 2020, 16:56:59
Je zou ook eens op YouTube kunnen kijken naar het filmpje van de professioneel fit test.. deze moet je gedurende de opleiding doen. Je kan niet vroeg genoeg beginnen. Voor de test tijdens de selectie vond ik de app en daarnaast hardlopen voldoende. Succes
Hoofdagent eenheid Limburg


Geluk91

  • Forum gebruiker
  • ***
  • Berichten: 77
Reactie #42 Gepost op: 29 januari 2020, 17:59:44
Je zou ook eens op YouTube kunnen kijken naar het filmpje van de professioneel fit test.. deze moet je gedurende de opleiding doen. Je kan niet vroeg genoeg beginnen. Voor de test tijdens de selectie vond ik de app en daarnaast hardlopen voldoende. Succes

Dankjewel! De app zou voldoende moeten zijn. Zodra ik de fvt gehaald heb, ga ik gelijk door voor Profit. Zou lekker zijn om deze eerste half jaar te halen:)
Het sporten valt nog beetje tegen met weinig nachtrust en 2 jaar niets gedaan te hebben, maar niveau 5 uit de app zou voldoende moeten zijn.


ldv121

  • Agent NN
  • Junior gebruiker
  • **
  • Berichten: 15
Reactie #43 Gepost op: 7 februari 2020, 18:11:37
Vandaag deel B gehad, vond het goed te doen. Nu afwachten..
Inmiddels het rapport mogen ontvangen en uitslag positief!  098uo
Iemand anders die deel B al gehad heeft?


Haak1982

  • Aspirant Agent
  • Junior gebruiker
  • **
  • Berichten: 36
  • Eenheid Amsterdam
Reactie #44 Gepost op: 8 februari 2020, 14:50:37
Inmiddels het rapport mogen ontvangen en uitslag positief!  098uo
Iemand anders die deel B al gehad heeft?

Ik heb ook B gehad en positief bevonden. Ben nog in de race voor mei of oktober starten (eenheid Amsterdam). Ik wacht nu op medische keuring.


kevuhh

  • Nieuwe gebruiker
  • *
  • Berichten: 3
Reactie #45 Gepost op: 9 februari 2020, 10:56:46
Ook deel B zonder kleerscheuren doorgekomen. Wacht nu ook op bericht van de recruiter voor een afspraak bij de medische keuring.


Haak1982

  • Aspirant Agent
  • Junior gebruiker
  • **
  • Berichten: 36
  • Eenheid Amsterdam
Reactie #46 Gepost op: 9 februari 2020, 12:41:39
Ook deel B zonder kleerscheuren doorgekomen. Wacht nu ook op bericht van de recruiter voor een afspraak bij de medische keuring.

Gefeliciteerd!  098uo
Voor welke eenheid heb je gesolliciteerd?


kevuhh

  • Nieuwe gebruiker
  • *
  • Berichten: 3
Reactie #47 Gepost op: 9 februari 2020, 16:02:03
Oost-Nederland. Ook in eerste instantie gesolliciteerd voor mei, maar aangezien dat al vol zat werden we doorgeschoven naar oktober.


LarsDB

  • Junior gebruiker
  • **
  • Berichten: 20
Reactie #48 Gepost op: 9 februari 2020, 18:09:26
Ik heb ook B gehad en positief bevonden. Ben nog in de race voor mei of oktober starten (eenheid Amsterdam). Ik wacht nu op medische keuring.

Zelf ook voor okt eenheid Amsterdam gesolliciteerd, heb pas half maart mijn intake. Wanneer had jij je aangemeld en klopt het dat jij zelfs in mei al kan starten??

Nog tips voor deel A en B??


Haak1982

  • Aspirant Agent
  • Junior gebruiker
  • **
  • Berichten: 36
  • Eenheid Amsterdam
Reactie #49 Gepost op: 9 februari 2020, 18:25:11
Zelf ook voor okt eenheid Amsterdam gesolliciteerd, heb pas half maart mijn intake. Wanneer had jij je aangemeld en klopt het dat jij zelfs in mei al kan starten??

Nog tips voor deel A en B??

Nice, Concurrentie!  ;)

Ik heb 13-10-2019 mijn sollicitatie verzonden. Initieel was de bedoeling om in mei te starten, maar dan had ik (volgens Recruitment) voor 10-2 gekeurd moeten zijn, dus ik hou zelf al beetje rekening met oktober. We gaan ‘t zien.  998765

Tips heb ik genoeg, PB me maar met je vragen?!