Sollicitanten agent Oktober 2020

Auteur Topic: Sollicitanten agent Oktober 2020  (gelezen 126134 keer)

0 gebruikers (en 1 gast bekijken dit topic.

Tomk93

  • Brigadier
  • Forum gebruiker
  • ***
  • Berichten: 103
Reactie #150 Gepost op: 29 juni 2020, 14:59:28
Haha, ik zie hier veel ongeduldige reacties. Die snap ik  ;) Geduld allemaal, het komt eraan! Alles wordt weer stukje bij beetje opgestart bij W&S denk ik.
Ik heb begrepen dat een ieder die in de opleiding bezig is geen hinder zou moeten ondervinden, omdat ze gaan schuiven met tertielen. Voor iedereen die nog aangenomen moet worden heel veel succes met de selecties, die zullen binnenkort wel weer op gaan starten. Tot ziens op straat  ;D

Zover ik heb begrepen gaan ze de hele opleiding omgooien. Ik heb nog de 3 jarige opleiding gedaan voor hoofdagent. Daarna werd het ineens veranderd in 2 jaar en 4 maanden en dit zou dan een MBO4 opleiding zijn. Nu willen ze de hele opleiding inkorten naar 2 jaar. 1 jaar op de PA en 1 jaar in de praktijk. Hier willen ze dit jaar volgens mij al mee beginnen.


louise32

  • Forum gebruiker
  • ***
  • Berichten: 83
Reactie #151 Gepost op: 8 juli 2020, 15:48:45
Ik heb zojuist een mail gehad. Dat er nog niets bekend is verder en dat er medio juli een bericht komt over het vervolg van de selectieprocedure.

Oftewel een mail met uitstel.. Want ze hadden in de vorige mail aangegeven dat ik uiterlijk 17 juni iets zou horen over het vervolg...

Jammer, maar niets aan te doen.. afwachten maar weer..

Is het bij iedereen nog steeds stil?


Nadiia

  • Junior gebruiker
  • **
  • Berichten: 27
Reactie #152 Gepost op: 9 juli 2020, 10:42:54
Hoi Hoi
Iemand bezig met de selectie van Surveillant oktober 2020 in Amsterdam?


guest20700

  • Gast
Reactie #153 Gepost op: 9 juli 2020, 11:01:37
Mijn zwager heeft gesolliciteerd op de vacature van persoonsbeveiliger en die heeft gisteren online de cognitieve capaciteitentest moeten doen en de ingrijpende gebeurtenissen moeten invullen.

Wel apart dat ze dit proces voorrang geven aangezien de opleiding uit mijn hoofd pas in april begint


Nadiia

  • Junior gebruiker
  • **
  • Berichten: 27
Reactie #154 Gepost op: 9 juli 2020, 11:39:24
Ik denk dat ze vooralsnog de selectie zo snel mogelijk willen opstarten, ik zit bij de laatste stap en dat is de screening.


louise32

  • Forum gebruiker
  • ***
  • Berichten: 83
Reactie #155 Gepost op: 9 juli 2020, 13:34:49
Mijn zwager heeft gesolliciteerd op de vacature van persoonsbeveiliger en die heeft gisteren online de cognitieve capaciteitentest moeten doen en de ingrijpende gebeurtenissen moeten invullen.

Wel apart dat ze dit proces voorrang geven aangezien de opleiding uit mijn hoofd pas in april begint

Apart? Er is gecommuniceerd dat deze selectieprocedure langer duurt dan de selectie van surveillant en agent, niks aparts aan dus dat ze al begonnen zijn.
Vind het vooral apart dat de kandidaten die nu in de procedure zitten nog niks weten over hoe en wat. Verder omtrent werving is het ook behooooorlijk stil.


Woutske

  • Forum gebruiker
  • ***
  • Berichten: 85
Reactie #156 Gepost op: 9 juli 2020, 16:07:35
We zitten nu ook midden in de bouwvak dus ik gok dat een hoop medewerkers van W&S op vakantie zijn :)
Aspirant Eenheid Amsterdam week 21 2020


guest20700

  • Gast
Reactie #157 Gepost op: 9 juli 2020, 18:08:03
Apart? Er is gecommuniceerd dat deze selectieprocedure langer duurt dan de selectie van surveillant en agent, niks aparts aan dus dat ze al begonnen zijn.
Vind het vooral apart dat de kandidaten die nu in de procedure zitten nog niks weten over hoe en wat. Verder omtrent werving is het ook behooooorlijk stil.

Die info had ik niet dus dat verklaard een hoop. Ik vond het wat snel, paar weken geleden had die gesolliciteerd en nu al direct de eerste 'testen'.


MV

  • Junior gebruiker
  • **
  • Berichten: 41
Reactie #158 Gepost op: 9 juli 2020, 22:20:54
Is het bij iedereen nog steeds stil?

Doodstil en inmiddels is mn motivatie op een all time low. Ik hoor ook via mensen van de academie dat er volop getest word. Ik ben gestopt om te proberen het proces te begrijpen en wacht het net als jullie ook maar af.


Nadiia

  • Junior gebruiker
  • **
  • Berichten: 27
Reactie #159 Gepost op: 9 juli 2020, 22:45:23
welke stap in de selectie zit je dan?