Sollicitanten agent Oktober 2020

Auteur Topic: Sollicitanten agent Oktober 2020  (gelezen 126181 keer)

0 gebruikers (en 2 gasten bekijken dit topic.

Woutske

  • Forum gebruiker
  • ***
  • Berichten: 85
Reactie #170 Gepost op: 19 juli 2020, 13:11:52
Het nieuwe onderwijs is nog heel onduidelijk :p Week 33 starten wij (week 21) met een pilot van het nieuwe programma; blokken van 12 weken ipv 16
Aspirant Eenheid Amsterdam week 21 2020


louise32

  • Forum gebruiker
  • ***
  • Berichten: 83
Reactie #171 Gepost op: 19 juli 2020, 23:19:31
Je haal wat data's door elkaar.

Week 21 is aangesteld en is reeds begonnen, in week 33 gaat deze lichting voor het eerst fysiek naar de academie
Week 41 was het eerstvolgende startmoment N4 (N3?) en dat is verplaatst naar het voorjaar van 2021.
Week 33 zou er een 4 jarige PoKu starten, deze is in zijn geheel geschrapt!
Week 41 (als ik dat goed zeg) start er een Niveau 2 opleiding
Week 45 start verkorte N5 en een rechereurkundige opleiding

Echter is het nog even de vraag hoe en wat mbt het nieuwe onderwijs in het nieuwe jaar. Ze communiceren het 'voorjaar' en dat is natuurlijk best een groot begrip. Ik maak daaruit op dat ze nog niet weten wanneer ze weer nieuwe lichtingen kunnen opleiden en zo wat tijd proberen te creeeren.

Anyway dit is een aanname van mij en geen feit.

Nee hoor, zoals jij het benoemt heb ik het ook in mijn hoofd zitten...
Ik bedoelde met het doorschuiven van lichting mei 2020 naar week 33 dat zij dan voor het eerst naar de academie gaan.
Dan nog rest de vraag waar lichting week 5 2021 is? Week 5 is geen voorjaar maar eind januari, dus die zal dan ook niet starten?

Het zou fijn zijn als lichting week 41 2020 eens te horen krijgen waar ze een beetje aan toe zijn, krijg de indruk dat daar nog helemaal niemand antwoord op kan geven.


Hulpverleningsforum

  • Forum Moderator
  • Senior gebruiker
  • *****
  • Berichten: 1,057
    • HVforumNL
Reactie #172 Gepost op: 21 juli 2020, 20:49:53
Een aantal recente reacties is verwijderd. Hier werd onnodig op de man gespeeld. We verzoeken iedereen om respectvol met elkaar om te blijven gaan. Ook wanneer iemand iets zegt dat je liever niet wil horen.  


Geluk91

  • Forum gebruiker
  • ***
  • Berichten: 77
Reactie #173 Gepost op: 21 juli 2020, 21:28:50
Huh..? Lichting mei 2020 is toch doorgeschoven naar week 33?  :o
Lichting week 33 zou naar voorjaar 2021 verschoven worden, wat dan betekent dat er geen lichting week 5 is?

Ze zijn bij mijn weten niet volledig doorgeschoven, maar met thuisstudie al van start gegaan..


Geluk91

  • Forum gebruiker
  • ***
  • Berichten: 77
Reactie #174 Gepost op: 21 juli 2020, 21:31:54
Nee hoor, zoals jij het benoemt heb ik het ook in mijn hoofd zitten...
Ik bedoelde met het doorschuiven van lichting mei 2020 naar week 33 dat zij dan voor het eerst naar de academie gaan.
Dan nog rest de vraag waar lichting week 5 2021 is? Week 5 is geen voorjaar maar eind januari, dus die zal dan ook niet starten?

Het zou fijn zijn als lichting week 41 2020 eens te horen krijgen waar ze een beetje aan toe zijn, krijg de indruk dat daar nog helemaal niemand antwoord op kan geven.

Volgens mij is voor lichting week 5 niets opgestart.. ik zat in de race voor week 41 maar die is inderdaad geannuleerd..

Het moment voor meer informatie wordt naar achter geschoven. Ze hebben me gister gemaild dat we dit najaar (medio oktober) meer te horen krijgen over startdata voor 2021


pascal28

  • Nieuwe gebruiker
  • *
  • Berichten: 2
Reactie #175 Gepost op: 21 juli 2020, 22:29:18
Volgens mij is voor lichting week 5 niets opgestart.. ik zat in de race voor week 41 maar die is inderdaad geannuleerd..

Het moment voor meer informatie wordt naar achter geschoven. Ze hebben me gister gemaild dat we dit najaar (medio oktober) meer te horen krijgen over startdata voor 2021

Voor de lichting van week 5 zijn ze in ieder geval voor Oost-Nederland de selectie weer aan het opstarten. Ben zelf gisteren door iemand van recruitment Oost-Nederland gebeld dat ik kandidaat ben om te starten met de nieuwe Mbo-4 politieopleiding in week 5 2021. Vandaag ook een mailtje ontvangen dat ze selectieprocedure wat betreft de cognitie- en taaltest, fysieke vaardigheid en het psychologisch onderzoek uiterlijk 1 september afgerond willen hebben.


louise32

  • Forum gebruiker
  • ***
  • Berichten: 83
Reactie #176 Gepost op: 22 juli 2020, 20:05:15
Voor de lichting van week 5 zijn ze in ieder geval voor Oost-Nederland de selectie weer aan het opstarten. Ben zelf gisteren door iemand van recruitment Oost-Nederland gebeld dat ik kandidaat ben om te starten met de nieuwe Mbo-4 politieopleiding in week 5 2021. Vandaag ook een mailtje ontvangen dat ze selectieprocedure wat betreft de cognitie- en taaltest, fysieke vaardigheid en het psychologisch onderzoek uiterlijk 1 september afgerond willen hebben.

Huh..? :o Zijn daar vacatures voor geweest dan? Of heb voor een andere lichting gesolliciteerd (week 41 ook ofzo)? Want Geluk91 hoort pas wat na de zomer en had wel gesolliciteerd voor week 41  :)


pascal28

  • Nieuwe gebruiker
  • *
  • Berichten: 2
Reactie #177 Gepost op: 22 juli 2020, 23:22:07
Huh..? :o Zijn daar vacatures voor geweest dan? Of heb voor een andere lichting gesolliciteerd (week 41 ook ofzo)? Want Geluk91 hoort pas wat na de zomer en had wel gesolliciteerd voor week 41  :)
Ik heb destijds gesolliciteerd voor de lichting van week 21, ben alleen toen met een grote groep doorgeschoven naar week 41 omdat er teveel sollicitanten waren en te weinig opleidingsplekken. Ik zat dus in het selectietraject voor de opleiding die in week 41 zou starten. En heb dus te horen gekregen dat ik bij de geselecteerde kandidaten hoor die in week 5 zouden kunnen starten.

Denk dat het per regio kan verschillen wanneer ze duidelijkheid hebben wanneer er een nieuwe lichting kan starten.


louise32

  • Forum gebruiker
  • ***
  • Berichten: 83
Reactie #178 Gepost op: 23 juli 2020, 07:19:37
Ik heb destijds gesolliciteerd voor de lichting van week 21, ben alleen toen met een grote groep doorgeschoven naar week 41 omdat er teveel sollicitanten waren en te weinig opleidingsplekken. Ik zat dus in het selectietraject voor de opleiding die in week 41 zou starten. En heb dus te horen gekregen dat ik bij de geselecteerde kandidaten hoor die in week 5 zouden kunnen starten.

Denk dat het per regio kan verschillen wanneer ze duidelijkheid hebben wanneer er een nieuwe lichting kan starten.

Ah duidelijk!! Succes met de procedure :)


MV

  • Junior gebruiker
  • **
  • Berichten: 41
Reactie #179 Gepost op: 26 juli 2020, 20:30:40
Ik heb destijds gesolliciteerd voor de lichting van week 21, ben alleen toen met een grote groep doorgeschoven naar week 41 omdat er teveel sollicitanten waren en te weinig opleidingsplekken. Ik zat dus in het selectietraject voor de opleiding die in week 41 zou starten. En heb dus te horen gekregen dat ik bij de geselecteerde kandidaten hoor die in week 5 zouden kunnen starten.

Denk dat het per regio kan verschillen wanneer ze duidelijkheid hebben wanneer er een nieuwe lichting kan starten.

Ik heb vd week maar weer eens gebeld met mn recruiter. Enige nieuws dat week 5 wss alweer vol zit en er grote kans is dat ik doorgeschoven word naar mei 2021...*zucht*
Nog steeds niet ingepland voor de taaltest.