Sollicitanten agent Oktober 2020

Auteur Topic: Sollicitanten agent Oktober 2020  (gelezen 126345 keer)

0 gebruikers (en 1 gast bekijken dit topic.

Geluk91

  • Forum gebruiker
  • ***
  • Berichten: 77
Reactie #180 Gepost op: 27 juli 2020, 21:56:36
Bijzonder allemaal weer.. vorige week de sporttest (deel c) afgesproken. Toen vertelde verschillende recruiters dat er nog niets van info is Wanneer niveau 4 van start gaat in voorjaar 2021.

Ik neem aan dat ze voor onderbezet Zeeland toch snel actie gaan ondernemen qua opleiding en plekken..


DiNozzo

  • Landelijke Eenheid Dienst Infrastructuur
  • Senior gebruiker
  • ****
  • Berichten: 8,084
Reactie #181 Gepost op: 28 juli 2020, 11:02:08
De gehele politie is onderbezet. Daar is ZWB echt geen uitzondering in. We zitten in een bijzondere tijd en deze vertraging kan geen enkele eenheid gebruiken, maar het is wat het is.
"The question that sometimes drives me hazy: Am I, or the others crazy?" — Albert Einstein


silque

  • Sheepdog
  • Senior gebruiker
  • ****
  • Berichten: 3,873
Reactie #182 Gepost op: 28 juli 2020, 11:33:10
Er zijn wel wat ontwikkelingen, specifiek voor Zeeland, maar zoals Dinozzo ook zegt is de gehele politie onderbezet. Iedereen is dus afhankelijk van de Politieacademie, die weer afhankelijk is van de COVID maatregelen.
Uitspraken op dit forum zijn op persoonlijke titel.


Etienne1979

  • Forum gebruiker
  • ***
  • Berichten: 92
Reactie #183 Gepost op: 28 juli 2020, 14:34:50
Probeer nog even het geduld te bewaren.. Als jullie straks eenmaal aan de opleiding beginnen gaat het snel. Ik ben nu sinds oktober 2019 bezig en heb het enorm naar mijn zin. Super keus geweest om de switch te maken.
Hoofdagent eenheid Limburg


MV

  • Junior gebruiker
  • **
  • Berichten: 41
Reactie #184 Gepost op: 28 juli 2020, 15:03:08
Net gehoord dat ik 6 aug de taaltoets mag doen in Amsterdam! Fijn, weer wat beweging in de zaak. :)


hw1414

  • Junior gebruiker
  • **
  • Berichten: 36
Reactie #185 Gepost op: 28 juli 2020, 18:58:53
Fijn dat er ondanks de complexe en drukke periode toch nog progressie zit in jullie selectieprocedures!

Iemand die bij Amsterdam na selectiedag C al een voorlopige aanstelling heeft gekregen / medische keuring?


LarsDB

  • Junior gebruiker
  • **
  • Berichten: 20
Reactie #186 Gepost op: 29 juli 2020, 18:21:35
Fijn dat er ondanks de complexe en drukke periode toch nog progressie zit in jullie selectieprocedures!

Iemand die bij Amsterdam na selectiedag C al een voorlopige aanstelling heeft gekregen / medische keuring?

Ik denk dat de meeste mensen van Amsterdam uberhaupt nog deel A moeten doen. Laatste keer dat ik belde om te vragen over meer informatie omtrent het vervolg, werd mij vermeld dat er nog 170 kandidaten op de lijst voor 'nog ingepland worden' stonden, 2 weken later werd alles stilgelegd vanwege de nieuwe start datum.  


MV

  • Junior gebruiker
  • **
  • Berichten: 41
Reactie #187 Gepost op: 10 augustus 2020, 16:54:42
Hoppa taaltoets gehaald met twee keer C1  0098 zo blij! Nu nog de medische keuring en screening maar dat zit wel goed. Eindelijk weer wat positieve boost :-)


JE96

  • Junior gebruiker
  • **
  • Berichten: 26
Reactie #188 Gepost op: 13 augustus 2020, 13:57:11
Hallo iedereen,

Iemand nog wat gehoord van de eenheid Limburg? Ik ben aant wachten op het bericht of ik een medische keuring mag gaan doen, of dat andere kanidaten door gaan.

Groetjes!


Gerke89

  • Junior gebruiker
  • **
  • Berichten: 25
Reactie #189 Gepost op: 13 augustus 2020, 17:21:33
Hallo iedereen,

Iemand nog wat gehoord van de eenheid Limburg? Ik ben aant wachten op het bericht of ik een medische keuring mag gaan doen, of dat andere kanidaten door gaan.

Groetjes!

Beste,

Ik zit ook in de selectie voor eenheid Limburg. Aangezien er teveel kandidaten zijn en maar enkele plaatsen beschikbaar zijn voor februari 2021, moesten ze helaas een selectie maken. Gelukkig zat ik bij de eerste kandidaten en heb ik aanstaande maandag een medische keuring en als volgt de screening.

Dus ik denk dat ze wachten tot er andere kandidaten nog zullen afvallen vooraleer ze je gaan contacteren. Eventueel met geluk kan je nog erbij, anders zal je voor mei 2021 geselecteerd worden. Maar je recruiter weet meer hierover.

Groetjes,