Sollicitanten agent Oktober 2020

Auteur Topic: Sollicitanten agent Oktober 2020  (gelezen 125765 keer)

0 gebruikers (en 1 gast bekijken dit topic.

Stephanbk

  • Sollicitant Agent
  • Junior gebruiker
  • **
  • Berichten: 39
Reactie #210 Gepost op: 1 september 2020, 18:47:42
Misschien je regio recruiter bellen ipv frontoffice? Zij kon mij gister veel meer al vertellen dan frontoffice vorige week

Hoe kom ik daar achter wie mijn regio recruiter is? Aangezien ik nog nooit daar enig contact mee heb gehad. Ik heb gesolliciteerd voor Midden-Nederland


Geluk91

  • Forum gebruiker
  • ***
  • Berichten: 77
Reactie #211 Gepost op: 1 september 2020, 19:39:30
Hoe kom ik daar achter wie mijn regio recruiter is? Aangezien ik nog nooit daar enig contact mee heb gehad. Ik heb gesolliciteerd voor Midden-Nederland

Heb je linkedin? Dan heb je ze zo gevonden. Ze waren als het goed is ook bij je eerste intake. En anders even je mail doorspitten? De e mail over annulering opleiding week 41 kwam (bij mij dan) van de recruiters vandaan.


Geluk91

  • Forum gebruiker
  • ***
  • Berichten: 77
Reactie #212 Gepost op: 1 september 2020, 19:42:42
Heb je linkedin? Dan heb je ze zo gevonden. Ze waren als het goed is ook bij je eerste intake. En anders even je mail doorspitten? De e mail over annulering opleiding week 41 kwam (bij mij dan) van de recruiters vandaan.

Trouwens bij de vacature waarop je gesolliciteerd hebt, staat er ook 1 vermeld.
Ik zou bellen en vragen je de juiste persoon hebt.


Stephanbk

  • Sollicitant Agent
  • Junior gebruiker
  • **
  • Berichten: 39
Reactie #213 Gepost op: 1 september 2020, 21:05:38
Trouwens bij de vacature waarop je gesolliciteerd hebt, staat er ook 1 vermeld.
Ik zou bellen en vragen je de juiste persoon hebt.

super bedankt voor de uitleg ik ga morgen even bellen en contact opnemen met mijn recruiter.


Joop2020

  • Junior gebruiker
  • **
  • Berichten: 10
Reactie #214 Gepost op: 9 september 2020, 16:32:10
Vraagje voor deze groep. Werd er snel een afspraak gemaakt voor het screening gesprek? Na hoeveel dagen/weken na het opsturen van documenten voor het BGO onderzoek?


MV

  • Junior gebruiker
  • **
  • Berichten: 41
Reactie #215 Gepost op: 10 september 2020, 00:50:11
Vraagje voor deze groep. Werd er snel een afspraak gemaakt voor het screening gesprek? Na hoeveel dagen/weken na het opsturen van documenten voor het BGO onderzoek?

Ik heb het twee weken geleden opgestuurd, het is wel al opgestart heb ik vernomen maar ik heb nog geen bericht gehad. Ik heb wel al mail gehad met verzoek om salarisstroken in te leveren.

Voor welk startmoment en welke eenheid sta jij ingepland?


Gerke89

  • Junior gebruiker
  • **
  • Berichten: 25
Reactie #216 Gepost op: 14 september 2020, 15:35:18
Vraagje voor deze groep. Werd er snel een afspraak gemaakt voor het screening gesprek? Na hoeveel dagen/weken na het opsturen van documenten voor het BGO onderzoek?

In de brochure die je normaal mee krijgt tijdens je intakegesprek staat vermeld dat de screening een max 6 weken kan duren naar het ontvangen van de opgestuurde documenten. Normaal is het startmoment pas Week 05 2021 dus ze hebben ruim de tijd om alles af te ronden. Dus even geduld uitoefenen !


hw1414

  • Junior gebruiker
  • **
  • Berichten: 36
Reactie #217 Gepost op: 14 september 2020, 16:11:53
Op verzoek leeggehaald door het moderatorteam.


Gerke89

  • Junior gebruiker
  • **
  • Berichten: 25
Reactie #218 Gepost op: 14 september 2020, 18:17:57
Op verzoek leeggehaald door het moderatorteam.

Beste,

Ik had ergens op deze forum gelezen dat week 5 2021 al vol is en de volgende startmoment zal pas tegen week 17 2021 ( 24 mei 2021) zijn. Dus je zal inderdaad nog veel geduld moeten uitoefenen.


Joop2020

  • Junior gebruiker
  • **
  • Berichten: 10
Reactie #219 Gepost op: 16 september 2020, 10:55:33
In de brochure die je normaal mee krijgt tijdens je intakegesprek staat vermeld dat de screening een max 6 weken kan duren naar het ontvangen van de opgestuurde documenten. Normaal is het startmoment pas Week 05 2021 dus ze hebben ruim de tijd om alles af te ronden. Dus even geduld uitoefenen !

Dat klopt ja. Heb alleen nog een vakantie van enkele weken in de planning en wil eigenlijk zsm weten wanneer ik officieel ontslag kan nemen. 2 weken geleden nu die  screening documenten opgestuurd. Nog niks nada, noppes gehoord. Ook geen idee of het nu telefonisch gaat of echt op gesprek moet komen