Sollicitanten agent Oktober 2020

Auteur Topic: Sollicitanten agent Oktober 2020  (gelezen 125762 keer)

0 gebruikers (en 2 gasten bekijken dit topic.

MV

  • Junior gebruiker
  • **
  • Berichten: 41
Reactie #220 Gepost op: 17 september 2020, 14:12:15
Dat klopt ja. Heb alleen nog een vakantie van enkele weken in de planning en wil eigenlijk zsm weten wanneer ik officieel ontslag kan nemen. 2 weken geleden nu die  screening documenten opgestuurd. Nog niks nada, noppes gehoord. Ook geen idee of het nu telefonisch gaat of echt op gesprek moet komen

Bij mij stond in de onderwerp regel van de mail "screening tbv instroommoment 05 2021" Dit nog gecheckt bij mn recruiter en die bevestigd dat ik voor startmoment week 5 sta ingepland

De papieren heb ik op 22aug opgestuurd en screening kan 6-8 weken duren dus dat kan idd dat je nog niks hebt gehoord. Ik wacht ook nog braaf. Ondertussen wel ook loonstroken opgestuurd voor salarisvoorstel.

Ik heb in oktober 2019 gesolliciteerd btw.


Volpe

  • Junior gebruiker
  • **
  • Berichten: 21
Reactie #221 Gepost op: 17 september 2020, 21:33:28
Bij mij stond in de onderwerp regel van de mail "screening tbv instroommoment 05 2021" Dit nog gecheckt bij mn recruiter en die bevestigd dat ik voor startmoment week 5 sta ingepland

De papieren heb ik op 22aug opgestuurd en screening kan 6-8 weken duren dus dat kan idd dat je nog niks hebt gehoord. Ik wacht ook nog braaf. Ondertussen wel ook loonstroken opgestuurd voor salarisvoorstel.

Ik heb in oktober 2019 gesolliciteerd btw.

Ik heb ook in oktober 2019 gesolliciteerd, voor Oost. Deel A en B behaald in okt/nov en tot op heden nog niets vernomen over een med. keuring of screening..... het duurt wel lang....


MV

  • Junior gebruiker
  • **
  • Berichten: 41
Reactie #222 Gepost op: 17 september 2020, 22:53:53
Ik heb ook in oktober 2019 gesolliciteerd, voor Oost. Deel A en B behaald in okt/nov en tot op heden nog niets vernomen over een med. keuring of screening..... het duurt wel lang....

Ben je destijds doorgeschoven van lichting in het voorjaar naar najaar 2020? Heb je tussentijds wel contact gehad met je recruiter? Als nu al jaar geleden is dat je A en B hebt gehaald is het wel erg lang stil


Volpe

  • Junior gebruiker
  • **
  • Berichten: 21
Reactie #223 Gepost op: 17 september 2020, 23:23:16
Ben je destijds doorgeschoven van lichting in het voorjaar naar najaar 2020? Heb je tussentijds wel contact gehad met je recruiter? Als nu al jaar geleden is dat je A en B hebt gehaald is het wel erg lang stil

Klopt, ik had gesolliciteerd voor mei 2020 en ben doorgeschoven naar okt.
Ik heb al diverse malen contact gehad, maar vaak verschillende antwoorden. Nog niets bekend qua startdatum etc. Er zijn 3 instroom momenten volgend jaar. Als het goed is zou ik voor eind okt alles weten qua data.... we wachten maar weer af 😏. Ook lastig met mijn huidige werk. Wanneer neem je ontslag etc.... ik was er vanuit gegaan voor Jan 2021 hier weg te zijn, mijn contract loopt tot 1 jan. Dat gaat dus niet gebeuren en bieden ze mij een vast contract waarschijnlijk met alle extra’s...... wel lullig om dan na een paar maanden alsnog weg te gaan... Maarja., een paar maanden zonder inkomen gaat hem ook niet worden 😆


hw1414

  • Junior gebruiker
  • **
  • Berichten: 36
Reactie #224 Gepost op: 21 september 2020, 16:30:45
Zal dus meer dan anderhalfjaar tussen het moment van solliciteren en het startmoment van onze opleiding zitten, pittig lang. Ik zou er graag wat aan willen doen, maar krijg telkens het antwoord dat zij het niet weten. Best moeilijk allemaal, wat doen jullie allemaal in de tussentijd?


MV

  • Junior gebruiker
  • **
  • Berichten: 41
Reactie #225 Gepost op: 21 september 2020, 21:58:14
Zal dus meer dan anderhalfjaar tussen het moment van solliciteren en het startmoment van onze opleiding zitten, pittig lang. Ik zou er graag wat aan willen doen, maar krijg telkens het antwoord dat zij het niet weten. Best moeilijk allemaal, wat doen jullie allemaal in de tussentijd?

Doorwerken hahaha

Wel lastig want je gaat toch toeleven naar stoppen met je huidige baan en je motivatie neemt toch wat af, in ieder geval bij mij. Als ik nu zou horen dat het week 17 word ipv week 5 dan zou ik er aardig zuur van zijn. So far is mij toegezegd week 5 dus daar gaan we vanuit maar hou toch even slag om de arm.


hw1414

  • Junior gebruiker
  • **
  • Berichten: 36
Reactie #226 Gepost op: 22 september 2020, 16:09:56
Kan ik wel begrijpen! Wat fijn dat week 5 voor je is gelukt dan


Tim91

  • Junior gebruiker
  • **
  • Berichten: 43
Reactie #227 Gepost op: 23 september 2020, 20:05:44
Dat de startdatums van de start opleiding zijn gewijzigd komt puur omdat de opleiding voor velen, die al bezig zijn met de opleiding, ook zijn uitgesteld i.v.m. COVID19. Momenteel is de academie dus druk om het lesprogramma dusdanig in orde en 'COVID19-proof' te maken, dat ze waarschijnlijk gewoon de capaciteit momenteel niet hebben om weer een hoop nieuwe lichtingen te laten starten. Docenten zijn met man en macht bezig om het reguliere onderwijs überhaupt op gang te krijgen.

Daarnaast komt er ook nog eens bij kijken dat (als ik het goed heb) per 1 januari 2021 de opleiding gaat veranderen (3 jarig - niveau 4 naar 2 jarig niveau 4). Al met al denk ik dat je met de nieuwe opleiding dus beter af bent.


Jim1

  • Forum gebruiker
  • ***
  • Berichten: 448
Reactie #228 Gepost op: 5 oktober 2020, 12:14:40
Dat de startdatums van de start opleiding zijn gewijzigd komt puur omdat de opleiding voor velen, die al bezig zijn met de opleiding, ook zijn uitgesteld i.v.m. COVID19. Momenteel is de academie dus druk om het lesprogramma dusdanig in orde en 'COVID19-proof' te maken, dat ze waarschijnlijk gewoon de capaciteit momenteel niet hebben om weer een hoop nieuwe lichtingen te laten starten. Docenten zijn met man en macht bezig om het reguliere onderwijs überhaupt op gang te krijgen.

Daarnaast komt er ook nog eens bij kijken dat (als ik het goed heb) per 1 januari 2021 de opleiding gaat veranderen (3 jarig - niveau 4 naar 2 jarig niveau 4). Al met al denk ik dat je met de nieuwe opleiding dus beter af bent.
Beter af met de nieuwe opleiding? Politiewerk leer je door ervaring op te doen en zaken mee te maken. Daarnaast moet je als generalist van alles een beetje weten. Dat wordt getoetst door examens. Heel veel examens zijn al geschrapt. Een kortere opleiding zorgt voor nog minder examens. 'Beter af' qua studietijd ja maar ik ben benieuwd of de burger dit straks ook is...


hw1414

  • Junior gebruiker
  • **
  • Berichten: 36
Reactie #229 Gepost op: 6 oktober 2020, 10:32:54
Ik denk dat - ongeacht de lengte van je opleiding - zodra je op straat komt, het helemaal goedkomt zolang je maar een mindset hebt die wil doorleren. Wellicht leer je wel meer/sneller van 'het echte werk'.