Sollicitanten agent Oktober 2020

Auteur Topic: Sollicitanten agent Oktober 2020  (gelezen 126225 keer)

0 gebruikers (en 2 gasten bekijken dit topic.

DiNozzo

  • Landelijke Eenheid Dienst Infrastructuur
  • Senior gebruiker
  • ****
  • Berichten: 8,084
Reactie #230 Gepost op: 6 oktober 2020, 19:01:44
Ik heb van de week van een trajectbegeleider wat gehoord over de nieuwe opleiding en ik ben nog niet enthousiast. Vooral bij de verdere beknibbeling op theoretische kennis heb ik wel mijn twijfels.
"The question that sometimes drives me hazy: Am I, or the others crazy?" — Albert Einstein


Gerke89

  • Junior gebruiker
  • **
  • Berichten: 25
Reactie #231 Gepost op: 6 oktober 2020, 22:22:39
Ik heb van de week van een trajectbegeleider wat gehoord over de nieuwe opleiding en ik ben nog niet enthousiast. Vooral bij de verdere beknibbeling op theoretische kennis heb ik wel mijn twijfels.

Hoezo? Wat is er dan bekend over de nieuwe opleiding?


silque

  • Sheepdog
  • Senior gebruiker
  • ****
  • Berichten: 3,873
Reactie #232 Gepost op: 8 oktober 2020, 19:02:25
Ben ook wel benieuwd....
Uitspraken op dit forum zijn op persoonlijke titel.


JE96

  • Junior gebruiker
  • **
  • Berichten: 26
Reactie #233 Gepost op: 10 oktober 2020, 10:55:53
Beste mensen,

Zoals meerdere natuurlijk is iedereen geduldig aant wachten op bepaalde onderdelen in het selectie traject.

Ik ben zelf nog steeds aan wachten op de plaatsing van een start moment. (Omdat week 5 vol zat) zolang er geen plaatsing is krijg ik ook geen medische keuring. Zijn er al mensen geplaatst in een andere start moment? (Sommige zeggen Mei 2021)

Groetjes!


Geluk91

  • Forum gebruiker
  • ***
  • Berichten: 77
Reactie #234 Gepost op: 13 oktober 2020, 21:58:28
Beste mensen,

Zoals meerdere natuurlijk is iedereen geduldig aant wachten op bepaalde onderdelen in het selectie traject.

Ik ben zelf nog steeds aan wachten op de plaatsing van een start moment. (Omdat week 5 vol zat) zolang er geen plaatsing is krijg ik ook geen medische keuring. Zijn er al mensen geplaatst in een andere start moment? (Sommige zeggen Mei 2021)

Groetjes!

Ze hebben mij verteld dat ik ingepland ben voor week 17 dus april 2021.
Echter gaat dit hele verhaal wel extreem lang duren en gaat de twijfel bij mij we toeslaan.

Ik heb meer dan 3/4 jaar terug gesolliciteerd en weet nu niet meer precies waarvoor qua inhoud van opleiding/uitstroom etc. Gezien alles veranderd en men het zelf nog niet weet.


Gerke89

  • Junior gebruiker
  • **
  • Berichten: 25
Reactie #235 Gepost op: 13 oktober 2020, 23:30:56
Ik heb van de week van een trajectbegeleider wat gehoord over de nieuwe opleiding en ik ben nog niet enthousiast. Vooral bij de verdere beknibbeling op theoretische kennis heb ik wel mijn twijfels.

Beste,

Geluk91, misschien kan bovenstaand persoon je misschien iets meer uitleg geven over de opleiding en uitstroom.

Maar meer dan 3 a 4 jaar terug gesolliciteerd en dan voor mei 2021 worden aangesteld? Dat is wel super raar?

Bij twijfel zeg ik geduld is een schone zaak ! Voordat je het weet is het mei 2021 en kan je starten ;)


Oscar-01

  • Aspirant agent
  • Forum gebruiker
  • ***
  • Berichten: 100
Reactie #236 Gepost op: 14 oktober 2020, 08:29:06
Ze hebben mij verteld dat ik ingepland ben voor week 17 dus april 2021.
Echter gaat dit hele verhaal wel extreem lang duren en gaat de twijfel bij mij we toeslaan.

Ik heb meer dan 3/4 jaar terug gesolliciteerd en weet nu niet meer precies waarvoor qua inhoud van opleiding/uitstroom etc. Gezien alles veranderd en men het zelf nog niet weet.

3kwart jaar geleden gesolliciteerd op een n3 opleiding.
Nu je in 2021 gaat starten met het nieuwe politieonderwijs is het een n4 opleding geworden. Uitstroom n4 opgeleid, eerst 2 jaar als agent en daarna hoofdagent.
(Al is de n3 opleiding inmiddels ook n4 geworden)

En met corona en de vernieuwing van het politieonderwijs duurt het indd wat langer.


Geluk91

  • Forum gebruiker
  • ***
  • Berichten: 77
Reactie #237 Gepost op: 14 oktober 2020, 09:10:04
Aanbiedingen blijven weigeren in mijn huidige carrière, geven met name bij mij de twijfel. Mijn vrouw heeft weer andere twijfels:)

Ik heb gesolliciteerd voor n4, maar er blijft weinig duidelijkheid naar mijn idee.
Vandaag nogmaals mijn traject recruiter bellen, in de hoop dat hij vandaag wel tijd heeft voor een gesprek.



JE96

  • Junior gebruiker
  • **
  • Berichten: 26
Reactie #238 Gepost op: 14 oktober 2020, 09:20:41
Ze hebben mij verteld dat ik ingepland ben voor week 17 dus april 2021.
Echter gaat dit hele verhaal wel extreem lang duren en gaat de twijfel bij mij we toeslaan.

Ik heb meer dan 3/4 jaar terug gesolliciteerd en weet nu niet meer precies waarvoor qua inhoud van opleiding/uitstroom etc. Gezien alles veranderd en men het zelf nog niet weet.


Mij hebben ze dat ook verteld alleen hebben ze mij nog niks bevestigd of iets gemaild, bij jou wel? Of zijn dit bij jou ook alleen maar woorden geweest?



Geluk91

  • Forum gebruiker
  • ***
  • Berichten: 77
Reactie #239 Gepost op: 14 oktober 2020, 09:38:34

Mij hebben ze dat ook verteld alleen hebben ze mij nog niks bevestigd of iets gemaild, bij jou wel? Of zijn dit bij jou ook alleen maar woorden geweest?

Idd alleen woorden. Zowel op de academie als de eenheid recruiter..
Maar ik lees op de site dat het mei is geworden. Bellen ze met ja kan je eerder komen in andere functie, joh prima vervolgens hoor je 1,5 maand weer niets. Die misschientjes breken gewoon op, beter gewoon duidelijkheid (voor mij dan) e050