Sollicitanten agent Oktober 2020

Auteur Topic: Sollicitanten agent Oktober 2020  (gelezen 126233 keer)

0 gebruikers (en 1 gast bekijken dit topic.

JE96

  • Junior gebruiker
  • **
  • Berichten: 26
Reactie #240 Gepost op: 14 oktober 2020, 09:55:32
Idd alleen woorden. Zowel op de academie als de eenheid recruiter..
Maar ik lees op de site dat het mei is geworden. Bellen ze met ja kan je eerder komen in andere functie, joh prima vervolgens hoor je 1,5 maand weer niets. Die misschientjes breken gewoon op, beter gewoon duidelijkheid (voor mij dan) e050

Ja vervelend.. begrijp hun ook wel is natuurlijk een hele hoop geregeld. Mij werd verteld 14 Augustus dat ik heel snel uitgenodigd werd voor de medische keuring ook inmiddels weer 2 maanden verder. Je wilt toch dat stukje duidelijkheid dat je in Mei mag beginnen. Maar goed geduldig afwachten dan maar. Voor welke eenheid heb jij gesolliciteerd?



Geluk91

  • Forum gebruiker
  • ***
  • Berichten: 77
Reactie #241 Gepost op: 14 oktober 2020, 11:43:15
Ja vervelend.. begrijp hun ook wel is natuurlijk een hele hoop geregeld. Mij werd verteld 14 Augustus dat ik heel snel uitgenodigd werd voor de medische keuring ook inmiddels weer 2 maanden verder. Je wilt toch dat stukje duidelijkheid dat je in Mei mag beginnen. Maar goed geduldig afwachten dan maar. Voor welke eenheid heb jij gesolliciteerd?

Bij mij zeiden ze het zelfde in augustus, daarna begin september joh wil je eerder komen in andere functie—>ja graag..
gewoon iets van duidelijkheid inderdaad, er zijn namelijk al verschillende offers gegeven van mijn kant.. maar goed hopelijk kan de bel afspraak vandaag wel doorgaan.

Ik zou voor zeeland-west brabant opgeleid worden..


Geluk91

  • Forum gebruiker
  • ***
  • Berichten: 77
Reactie #242 Gepost op: 14 oktober 2020, 17:18:40
Voor welke eenheid heb jij gesolliciteerd?

Voor welke eenheid ben jij in de race?


JE96

  • Junior gebruiker
  • **
  • Berichten: 26
Reactie #243 Gepost op: 14 oktober 2020, 18:13:46
Voor welke eenheid ben jij in de race?

Ik zit zelf in de selectie voor eenheid Limburg. Zie ik niet heel veel voorbij komen haha, ik wens je in ieder geval succes met je vervolg stappen!



Pyro-daan

  • Junior gebruiker
  • **
  • Berichten: 13
Reactie #244 Gepost op: 15 oktober 2020, 15:36:25
Ik heb op 17-12 gesolliciteerd voor de eenheid ZWB. Ik heb in maart intake deel A en B met succes behaald. Ik heb een paar maanden geleden te horen gekregen dat week 5 ‘21 vol zit, dus waarschijnlijk wordt ik naar het voorjaar geschoven (wellicht W17). Nu aan het wachten op de screening en medische keuring. Deze zijn maximaal een half jaar geldig, daarom is dit nog niet opgestart.


hw1414

  • Junior gebruiker
  • **
  • Berichten: 36
Reactie #245 Gepost op: 15 oktober 2020, 18:51:56
Exact dezelfde situatie als Daan, gesolliciteerd bij Amsterdam. Nog 193 dagen wachten  :P


Gerke89

  • Junior gebruiker
  • **
  • Berichten: 25
Reactie #246 Gepost op: 19 oktober 2020, 14:54:43
Bij mij stond in de onderwerp regel van de mail "screening tbv instroommoment 05 2021" Dit nog gecheckt bij mn recruiter en die bevestigd dat ik voor startmoment week 5 sta ingepland

De papieren heb ik op 22aug opgestuurd en screening kan 6-8 weken duren dus dat kan idd dat je nog niks hebt gehoord. Ik wacht ook nog braaf. Ondertussen wel ook loonstroken opgestuurd voor salarisvoorstel.

Ik heb in oktober 2019 gesolliciteerd btw.

Ik heb ook de papieren op 21 augustus opgestuurd, zojuist vernomen dat door technische problemen de screening vertraging heeft opgelopen en nog opgestart moet worden. Dus het zal pas december 2020 worden tot de screening is afgerond. Braaf maar wachten !


ldv121

  • Agent NN
  • Junior gebruiker
  • **
  • Berichten: 15
Reactie #247 Gepost op: 25 oktober 2020, 18:41:42
Het is weer even geleden inmiddels, maar ik ben vorige week gebeld dat ik in w17 ga beginnen.
Tevens is mijn sollicitatie met mijn instemming verplaatst naar de eenheid Noord-Nederland.
Ze wist me te vertellen dat er daarvoor binnenkort ook weer vacatures open gaan.


hw1414

  • Junior gebruiker
  • **
  • Berichten: 36
Reactie #248 Gepost op: 25 oktober 2020, 20:43:49
Wat was de reden van de switch van regio? Origineel voor Amsterdam gesolliciteerd?


NvdL

  • Aspirant N4 eenheid Noord-Holland
  • Junior gebruiker
  • **
  • Berichten: 25
Reactie #249 Gepost op: 26 oktober 2020, 13:22:02
Het is weer even geleden inmiddels, maar ik ben vorige week gebeld dat ik in w17 ga beginnen.
Tevens is mijn sollicitatie met mijn instemming verplaatst naar de eenheid Noord-Nederland.
Ze wist me te vertellen dat er daarvoor binnenkort ook weer vacatures open gaan.

Leuk, ik sta ook voor W17 en ook Noord-Holland. :)
Wanneer heb je gesolliciteerd, als je zegt dat het al even geleden is inmiddels?
hiervoor alle selectieonderdelen al gedaan, alleen de medische keuring staat nog even op hold aangezien die 6 maanden geldig is.