Sollicitanten agent Oktober 2020

Auteur Topic: Sollicitanten agent Oktober 2020  (gelezen 126170 keer)

0 gebruikers (en 1 gast bekijken dit topic.

JE96

  • Junior gebruiker
  • **
  • Berichten: 26
Reactie #270 Gepost op: 4 november 2020, 13:56:13
Even een update, ook ik heb het mailtje gekregen voor de salarisstroken en medische keuring. Ook heb ik de documenten al opgestuurd.

Medische keuring volgende week vrijdag de 13de  998765.
Maak me alleen beetje zorgen, heb zelf de ziekte van Crohn. Heel mild en geen klachten. Iemand ervaring mee of dat afkeur is of iemand verhalen gehoord.

We zullen het zien.

Groetjes


LarsDB

  • Junior gebruiker
  • **
  • Berichten: 20
Reactie #271 Gepost op: 4 november 2020, 19:53:15
Even een update, ook ik heb het mailtje gekregen voor de salarisstroken en medische keuring. Ook heb ik de documenten al opgestuurd.

Medische keuring volgende week vrijdag de 13de  998765.
Maak me alleen beetje zorgen, heb zelf de ziekte van Crohn. Heel mild en geen klachten. Iemand ervaring mee of dat afkeur is of iemand verhalen gehoord.

We zullen het zien.

Groetjes

Weet het niet zeker hoor, maar denk dat de ziekte zelf geen probleem zal zijn. Alleen als je bijvoorbeeld een stoma hebt kan je niet op straat....


JE96

  • Junior gebruiker
  • **
  • Berichten: 26
Reactie #272 Gepost op: 4 november 2020, 20:22:07
Weet het niet zeker hoor, maar denk dat de ziekte zelf geen probleem zal zijn. Alleen als je bijvoorbeeld een stoma hebt kan je niet op straat....

Nee begrijpelijk inderdaad. Denk mezelf gewoon gek maak. Bang dat de keuringsarts er meer van maakt dan dat eigenlijk de klachten zijn enzovoorts. Maar we wachten het maar af! Dankjewel voor je reactie!


ldv121

  • Agent NN
  • Junior gebruiker
  • **
  • Berichten: 15
Reactie #273 Gepost op: 6 november 2020, 12:07:29
Leuk, ik sta ook voor W17 en ook Noord-Holland. :)
Wanneer heb je gesolliciteerd, als je zegt dat het al even geleden is inmiddels?
hiervoor alle selectieonderdelen al gedaan, alleen de medische keuring staat nog even op hold aangezien die 6 maanden geldig is.

Ah leuk! Alleen bedoel ik Noord-Nederland in plaats van Noord-Holland.  ;D
Ik heb eind november 2019 gesolliciteerd en net voor de lockdown alle selectieonderdelen afgerond.
Heb inmiddels uitnodiging voor medische keuring en screening ontvangen. Jij ook?


Jim1

  • Forum gebruiker
  • ***
  • Berichten: 448
Reactie #274 Gepost op: 6 november 2020, 13:48:28
Ik denk dat - ongeacht de lengte van je opleiding - zodra je op straat komt, het helemaal goedkomt zolang je maar een mindset hebt die wil doorleren. Wellicht leer je wel meer/sneller van 'het echte werk'.
Zolang je op straat komt gaat het wel goed? Als er dan iemand 112 belt omdat er een zwaar delict is geweest of iemand is zojuist van een parkeergarage gesprongen en je hebt 0.0 ervaring met een ervaren collega naast je dan komt het niet goed.
Het 'echte werk' zit namelijk ingebakken in je politieopleiding. Je leert op de Academie en voert daarna uit in de praktijk.

Als praktijkbegeleider van studenten binnen onze eenheid zie ik echt met lede ogen aan hoe de opleiding vorm krijgt.


hw1414

  • Junior gebruiker
  • **
  • Berichten: 36
Reactie #275 Gepost op: 6 november 2020, 17:45:00
Jij zal daar beslist beter over kunnen oordelen dan ik, ik moet immers nog beginnen aan mijn opleiding. Ik bedoelde alleen maar te zeggen dat ik denk dat je algemene ontwikkeling als agent op langere termijn wel goed zal komen. Met een juiste mindset en veel opsteken van praktijkervaring kom je wel op gewenst niveau lijkt me.


Stephanbk

  • Sollicitant Agent
  • Junior gebruiker
  • **
  • Berichten: 39
Reactie #276 Gepost op: 10 november 2020, 13:13:39
Hoi allemaal even een vraagje, ik heb vorige week woensdag mijn screening gesprek gehad en heb nog steeds de uitslag niet gehad. Hoe krijg je deze uitslag te horen? Misschien ben ik wat ongeduldig maar aangezien het de laatste stap is voor aanstelling ben ik erg benieuwd. Alvast dank!


Gerke89

  • Junior gebruiker
  • **
  • Berichten: 25
Reactie #277 Gepost op: 14 november 2020, 13:38:53
Hoi allemaal even een vraagje, ik heb vorige week woensdag mijn screening gesprek gehad en heb nog steeds de uitslag niet gehad. Hoe krijg je deze uitslag te horen? Misschien ben ik wat ongeduldig maar aangezien het de laatste stap is voor aanstelling ben ik erg benieuwd. Alvast dank!

De uitslag is vaak 2 weken naar het screening gesprek. Hangt af van je dossier. Maar voornaamste is gewoon geduld uitoefenen!


hw1414

  • Junior gebruiker
  • **
  • Berichten: 36
Reactie #278 Gepost op: 15 november 2020, 19:23:23
Overmorgen de medische keuring! Krijg je na de screening nog een korpsgesprek oid, of is een positieve BGO gegarandeerd een definitieve aanstelling?


fiep91

  • Forum gebruiker
  • ***
  • Berichten: 59
Reactie #279 Gepost op: 15 november 2020, 20:05:06
Hallo allemaal,

Ik ook maar een account aangemaakt. Overmorgen de medische keuring op Schiphol en daarna de screening nog.
Ook ik zou als het goed is week 17 2021 starten.
Ikzelf heb gesolliciteerd voor de regio Midden-Nederland

Groetjes