Sollicitanten agent Oktober 2020

Auteur Topic: Sollicitanten agent Oktober 2020  (gelezen 126217 keer)

0 gebruikers (en 1 gast bekijken dit topic.

Geluk91

  • Forum gebruiker
  • ***
  • Berichten: 77
Reactie #280 Gepost op: 15 november 2020, 23:36:04
Hier ook dinsdag de medische keuring:)


ggbb

  • Junior gebruiker
  • **
  • Berichten: 13
Reactie #281 Gepost op: 16 november 2020, 12:32:05
Een maand geleden heb ik de sporttest en de verificatie test afgerond. In de tussentijd heb ik al eens gebeld wanneer ik de medische keuring kan verwachten. Mij werd gemeld dat ook ik voor week 17 sta gepland maar vanwege de keuring die een halfjaar geldig is nog even wordt gewacht met de uitnodiging.

Als je wordt gebeld hoe snel kun je dan terecht voor de keuring?

Ik moet dus alleen de keuring en screening nog, dan kan het bijna niet meer mis gaan toch of vallen er dan ook nog veel mensen af?


NvdL

  • Aspirant N4 eenheid Noord-Holland
  • Junior gebruiker
  • **
  • Berichten: 25
Reactie #282 Gepost op: 16 november 2020, 12:49:27
Een maand geleden heb ik de sporttest en de verificatie test afgerond. In de tussentijd heb ik al eens gebeld wanneer ik de medische keuring kan verwachten. Mij werd gemeld dat ook ik voor week 17 sta gepland maar vanwege de keuring die een halfjaar geldig is nog even wordt gewacht met de uitnodiging.

Als je wordt gebeld hoe snel kun je dan terecht voor de keuring?

Ik moet dus alleen de keuring en screening nog, dan kan het bijna niet meer mis gaan toch of vallen er dan ook nog veel mensen af?

Als je fit bent en gezond bent is het in principe goed, de medische keuring. Zorg gewoon dat je conditioneel in orde bent en dan zou het goed moeten gaan. (verassingen daargelaten natuurlijk) De screening is afhankelijk van of je zelf ooit in aanraking bent geweest met politie natuurlijk, maar ook of je >3 maand in het buitenland bent geweest en welk land. Of dat je relaties hebt met mensen uit een land zonder informatie uitwisseling met NL.


fiep91

  • Forum gebruiker
  • ***
  • Berichten: 59
Reactie #283 Gepost op: 16 november 2020, 16:45:52
Een maand geleden heb ik de sporttest en de verificatie test afgerond. In de tussentijd heb ik al eens gebeld wanneer ik de medische keuring kan verwachten. Mij werd gemeld dat ook ik voor week 17 sta gepland maar vanwege de keuring die een halfjaar geldig is nog even wordt gewacht met de uitnodiging.

Als je wordt gebeld hoe snel kun je dan terecht voor de keuring?

Ik moet dus alleen de keuring en screening nog, dan kan het bijna niet meer mis gaan toch of vallen er dan ook nog veel mensen af?

Ik werd 2 weken geleden gebeld ongeveer en medische keuring is morgen. Dus redelijk vlot. Heb zojuist ook alle screening formulieren opgestuurd


LarsDB

  • Junior gebruiker
  • **
  • Berichten: 20
Reactie #284 Gepost op: 16 november 2020, 19:43:20
Als je fit bent en gezond bent is het in principe goed, de medische keuring. Zorg gewoon dat je conditioneel in orde bent en dan zou het goed moeten gaan. (verassingen daargelaten natuurlijk) De screening is afhankelijk van of je zelf ooit in aanraking bent geweest met politie natuurlijk, maar ook of je >3 maand in het buitenland bent geweest en welk land. Of dat je relaties hebt met mensen uit een land zonder informatie uitwisseling met NL.

Het gedeelte van wonen in het buitenland is niet zo zeer van toepassing, zolang je kan aantonen dat je daar niet in aanraking bent geweest met de politie. Is alleen even een extra dingetje wat je moet kunnen aantonen.


Traficante

  • Forum gebruiker
  • ***
  • Berichten: 126
Reactie #285 Gepost op: 16 november 2020, 20:19:52
Zelfs als je met justitie in aanraking bent gekomen hoeft het nog geen ramp te zijn. Ligt er natuurlijk wel aan hoelang het geleden is en hoe oud jij toen was
Aspirant eenheid Limburg, week 17 2021


NvdL

  • Aspirant N4 eenheid Noord-Holland
  • Junior gebruiker
  • **
  • Berichten: 25
Reactie #286 Gepost op: 17 november 2020, 13:26:40
Zelfs als je met justitie in aanraking bent gekomen hoeft het nog geen ramp te zijn. Ligt er natuurlijk wel aan hoelang het geleden is en hoe oud jij toen was

In m'n eerdere bericht was ik inderdaad iets te kort door de bocht, ik had erbij moeten zeggen dat óók hetgeen wat ik uitsloot geen probleem hóéft te zijn. Dat is uiteraard per situatie anders  :)


MV

  • Junior gebruiker
  • **
  • Berichten: 41
Reactie #287 Gepost op: 18 november 2020, 13:55:22
Volgens mij zijn we inmiddels aan een nieuwe topic titel toe maar toch nog even hier vermelden.

Net mn screeningsgesprek gehad en posi beoordeling gehad  098uo

Volgens mij ding ik ook nog mee naar de prijs voor kortste bgo gesprek ooit met slechts 37min hahaha ben ik echt zo saai? Lol

Week 5 2020 here i come!


ldv121

  • Agent NN
  • Junior gebruiker
  • **
  • Berichten: 15
Reactie #288 Gepost op: 18 november 2020, 14:04:02
Volgens mij zijn we inmiddels aan een nieuwe topic titel toe maar toch nog even hier vermelden.

Net mn screeningsgesprek gehad en posi beoordeling gehad  098uo

Volgens mij ding ik ook nog mee naar de prijs voor kortste bgo gesprek ooit met slechts 37min hahaha ben ik echt zo saai? Lol

Week 5 2020 here i come!

Wat fijn, gefeliciteerd!
Hoe ging dat met het screeningsgesprek, had je die op locatie?


fiep91

  • Forum gebruiker
  • ***
  • Berichten: 59
Reactie #289 Gepost op: 18 november 2020, 14:21:15
Volgens mij zijn we inmiddels aan een nieuwe topic titel toe maar toch nog even hier vermelden.

Net mn screeningsgesprek gehad en posi beoordeling gehad  098

Volgens mij ding ik ook nog mee naar de prijs voor kortste bgo gesprek ooit met slechts 37min hahaha ben ik echt zo saai? Lol

Week 5 2020 here i come!

Kijk. Gefeliciteerd goed nieuws. Hoeveel tijd zat er tussen het opsturen van je screening formulieren en het daadwerkelijke gesprek. Zit daar namelijk ook op te wachten.